Amy Kortenaer terug in GTST gespeeld door Holly Brood

Al geruime tijd gaat het gerucht dat Holly Brood een rol heeft bemachtigd in Goede Tijden, Slechte Tijden. Deze week was Holly al te zien in de GTST Meerdijk App. Vandaag is bekend geworden dat Holly eind april te zien is in GTST. Ook is ze vanaf 4 juli te zien in de nieuwe soapserie Nieuwe Tijden. Holly zal de rol van Amy Kortenaer gaan vertolken. Amy is de dochter van Ludo en Isabella.

Amy nam in 2012 wraak op haar zus Nina Sanders omdat ze vond dat Ludo haar te veel aandacht gaf. Ze probeerde Nina te vermoorden. Het plan van Amy mislukte en ze belandde achter slot en grendel.

Eind april is Holly als Amy Kortenaer in GTST te zien. Of Nina blij is met de terugkomst van haar wraaklustige halfzusje valt nog maar te bezien…


Laat een reactie achter

14 reacties

  • Reply
    elisabeth
    21 juli 2016 at 23:26

    LUDO IS OOK top IN DE GTS, EN VOORAL ALS HIJ ZOVEEL LIEGT,TOP VENT NET ALS AMY ECHT ZIJN MEIDJE.DIE TWEE ZIE IK HET LIEFST.

  • Reply
    elisabeth
    21 juli 2016 at 23:22

    De nieuwe tijden, ik vind het echt voor de jeugd deze serie, ik kijk er naar omdat ik holly een goede actrice vind,haar blik, haar zachte stem,echt een dochter van Ludo in de serie, holly is een chique actrice die kan echt in horror films spelen, de serie met holly is perfect.zonder haar keek ik er niet naar.

  • Reply
    Chantal
    3 mei 2016 at 20:11

    ik vind het hele verhaallijn zwak. Ik vind dat er een petitie moet komen om gtst van de buis af te halen.
    25 jaar is mooi genoeg geweest, tijd voor iets nieuws!

    • Reply
      Patrik
      18 mei 2016 at 20:58

      Dan kijk je toch niet,het is niet verplicht.Top dat er een lekker ding bij komt,werd tijd!

  • Reply
    Mandy
    29 april 2016 at 20:24

    Wat zeiken mensen toch altijd kijk dan lekker na iets wat je leuk vin

  • Reply
    Sofie
    20 april 2016 at 19:34

    Nee niet weer een oude bekende terug dat is helemaal geen zak aan

  • Reply
    Terug in de tijd: Isabella glijdt uit | GTSTCourant
    17 april 2016 at 18:20

    […] keert Amy Kortenaer weer terug in Goede Tijden, Slechte Tijden. Holly Brood zal de rol van Amy gaan vertolken. Amy’s moeder, Isabella Kortenaer, overleed in 2009 aan de […]

  • Reply
    Kal-el
    12 april 2016 at 19:00

    Mogen wel betere sexscenes in GTST. Dit is niets!

    • Reply
      An
      12 april 2016 at 20:57

      Er kijken kinderen mee hoor. Ga jij maar iets anders kijken.

      • Reply
        Mjo
        13 april 2016 at 11:42

        GTST kijkwijzer: vanaf 12 jaar. (dat zijn tegenwoordig al bijna geen kinderen meer).

        Bovendien zijn er wel meer dingen op te noemen waarom je jonge kinderen niet naar GTST laat kijken. Bijvoorbeeld het respectloze en irritante gedrag van Rover en Sam tegenover hun moeder en andere volwassenen. Jonge kinderen kunnen dat gedrag normaal gaan vinden en overnemen.

        Bovendien ben je als ouder zelf verantwoordelijk als je je kinderen naar GTST laat kijken.

  • Reply
    p wor
    11 april 2016 at 22:09

    Rover profiel is een zeer irritant en kinderachtige mannetje. Doe er iets mee.

  • Reply
    p wor
    11 april 2016 at 22:08

    Ik vind de huidige verhaallijn erg zwak.

    • Reply
      Mjo
      13 april 2016 at 11:43

      Welke bedoel je? Er zijn meerdere verhaallijnen.

  • Reply
    gtst courant. com
    11 april 2016 at 17:27

    Nou ik vind het minder leuk omdat er heel veel nieuwe in komen