Nieuwe soap tijdens zomerstop GTST: Nieuwe Tijden

Op 4 juli start RTL 4, in samenwerking met Videoland, een bijzonder project met de introductie van de gloednieuwe serie Nieuwe Tijden. De kersverse serie van eigen bodem komt van dezelfde makers van één van de grootste publiekslievelingen van RTL 4: GTST. Nieuwe Tijden speelt zich af middenin een bruisende studentenstad waar de cast samenwoont en lief en leed deelt. Vriendschappen worden gesmeed, dromen gedeeld en grenzen verlegd.

In deze 75-delige serie spelen oude bekenden uit Meerdijk en nieuwe favorieten de hoofdrol. Zo maken onder andere Lucas (gespeeld door Ferry Doedens) en Vajèn van den Bosch hun opwachting in de serie, maar ook nieuwkomer Holly Mae Brood is te zien in de serie. Brood speelt, voordat zij ‘verhuist’ naar Nieuwe Tijden, een gastrol in GTST.

Na de zomercliff van GTST op vrijdag 1 juli zijn de allereerste 40 afleveringen te zien bij RTL 4 en is de serie vooruit te kijken op Videoland. Vanaf het moment dat GTST begint op RTL 4 (29 augustus) gaat Nieuwe Tijden exclusief door op Videoland.

© GTST.nl


Laat een reactie achter

10 reacties

  • Reply
    Guy
    28 mei 2017 at 23:00

    Waneer is de zomer stop

  • Reply
    pauline Top
    25 augustus 2016 at 22:14

    Ik zou graag willen weten, wanneer de “ECHTE” GTST begint?

    • Reply
      Smurf
      10 augustus 2017 at 23:30

      29 augustus

  • Reply
    Charlotte
    10 augustus 2016 at 19:43

    Ik vind Nieuwe Tijden veel leuker dan GTST! Blijft NT wel doorgaan na 5 september??

  • Reply
    Anja
    17 juni 2016 at 19:31

    Ook ik zal om die reden niet gaan kijken. Waarom naar iets gaan kijken wat we straks toch niet meer kunnen zien, behalve als je betaald, en dat ben ik echt niet van plan.

  • Reply
    mieuw
    8 april 2016 at 18:37

    Dan ga ik dat maar niet volgen want ik heb geen zin in betalen en in Videoland.

    • Reply
      Mjo
      9 april 2016 at 11:53

      Idd jammer dat we het niet alle afleveringen kunnen bekijken op de TV. De overige 35 afleveringen exclusief op Videoland.

      Ik weet niet of dit nou zo’n slimme zet is van RTL4, alleen al om de reden die jij aangeeft beste @mieuw. Ik heb dat al van meerdere fans gehoord en gelezen. Gaan niet kijken omdat ze toch niet alles kunnen zien. Geen Videoland hebben of willen.
      De doelgroep van RTL4 en dus ook voor Nieuwe Tijden, zijn jongeren, die zelf geen abonnement op Videoland hebben of kunnen afsluiten, dus ouders moeten hebben die willen.
      Maar goed, het is duidelijk een reclamestunt van Videoland. Om zo hun ledental op te schroeven. Die schijnt nogal tegen te vallen.

      • Reply
        Angelique
        31 augustus 2016 at 23:48

        Mooi omschreven had het niet beter kunnen zeggen helemaal mee eens

    • Reply
      Esther
      28 juni 2016 at 12:03

      10 euro per maand poepoe onbeperkt alles kijken wat videoland heeft.

  • Reply
    Bert
    7 april 2016 at 20:08

    Hoi Nick
    Mooi artikel 😉