Wintercliff GTST: welke Meerdijkers raken verstrikt in het web van Jan?

Naast de vertrouwde zomercliffhanger, introduceert GTST voor het eerst in 28 jaar een wintercliffhanger. In de week van maandag 8 t/m vrijdag 12 januari 2018 worden meerdere verhaallijnen, vanuit diverse perspectieven, tot een nieuw en zenuwslopend hoogtepunt gebracht. Verschillende Meerdijkers worden geconfronteerd met een heftige gebeurtenis. Eén belangrijk voordeel voor de fans is dat ze dit keer direct kunnen doorkijken in plaats van wekenlang in spanning te zitten.

Ziekenhuisdirecteur Jan Maes heeft de afgelopen weken geen vrienden gemaakt. Zoë zit in een lastige positie door hem en ook Aysen is gefrustreerd over zijn acties. Niemand ziet dat Jan onbetrouwbaar is en dat zijn beloftes niets waard zijn. Langzaamaan raken veel Meerdijkers gevangen in zijn web, dat leidt tot een hoogtepunt waarbij Zoë in een vreselijk benarde situatie terecht komt. Hoe redt zij zich hier uit en wie biedt haar hulp? Is het Aysen of Bing of raken er nog onverhoopt nog andere Meerdijkers betrokken bij het drama?

Niet alleen de introductie van de wintercliffhanger is nieuw, ook de manier waarop het verhaal verteld wordt, is anders dan gebruikelijk. Een week lang kijken liefhebbers van GTST hun favoriete serie vanuit meerdere perspectieven. Hierdoor komt men er achter hoe bepaalde personages de gebeurtenissen hebben beleefd en wordt op een spannende manier duidelijk hoe het verhaal in elkaar zit.


Laat een reactie achter

10 reacties

  • Reply
    remco
    12 december 2017 at 20:28

    Die Loes is wel een aanwinst voor de serie vind ik…ze doet t leuk.

  • Reply
    Yoshi
    12 december 2017 at 19:40

    Ze verlaat de serie om te gaan vloggen, kansloos.

    Zal me niks verbazen of ze is er gewoon uitgeschreven.

    • Reply
      Ode
      14 december 2017 at 16:42

      Dat is ze ook,, ze is niet vrijwillig weg gegaan

  • Reply
    Dennis
    12 december 2017 at 19:37

    Jezus, Robin Martens gaat er dus ook uit! Grootste leegloop sinds 2008! Toen gingen Milan, Fos, Robert, Dian, Dorothea, Dennis eruit.
    Nu dus in 2017: Thijs, Anna, Maxime, Job, Rover, Rikki en lange gastrolspelers Bill en Felix.

    Rik en Sjors komen bij elkaar en Lana Langeveld zal dus de plek van Rikki over gaan nemen.

    Jammer Sjoerd en Rikki komen dus ook nooit meer bij elkaar… Ik hoop dat Robin misschien eventueel met flexwet weg moet en dus weer terug komt.

  • Reply
    Stan
    12 december 2017 at 19:00

    ik denk dat zoey ontvoerd wordt en gedwongen wordt tot prostitutie door jan en evt handlangers. Aysen ontdekt dat er iets mis is en gaat erop af. ze red haar en waarschijnlijk wordt haar actie beloond door de politie waardoor ze haar baan als rechercheur terug krijgt! of Aysen komt te laat en Jan heeft haar meegenomen naar n andere plek of ook zij wordt opgesloten en/of ontvoerd en gedwongen tot seks. verder denk ik dat sjors en rik samenkomen en dat Amir hier spijt van krijgt en haar terug wil wat zorgt voor een strijd tussen hem en rik. en ik denk dat er iets mis gaat met nina in hongkong. maar dat is wat ik denk.

  • Reply
    Vlinder
    11 december 2017 at 23:37

    Die Loes vervanger van Nina vind ik zoveel op Sjors/Inge lijken

  • Reply
    Gtst fan
    11 december 2017 at 17:05

    Is er een winter stop

    • Reply
      Kenny
      11 december 2017 at 17:30

      Als je de eerste stuk leest heb je je andwoord

  • Reply
    Ygone
    11 december 2017 at 15:57

    Ik vraag me af waarom jan zoë zo vast heeft hij vindt haar toch leuk?

    • Reply
      jacq
      11 december 2017 at 16:10

      Typisch gevalletje van ik krijg mijn zin niet dus ik wordt boos.