Spoilers 15 t/m 19 januari 2018

MA 15/1
Zoë beseft door Aysen dat ze diep in de problemen zit. Laura komt in conflict met de directie van De Rozenboom. Sjors voelt zich ongemakkelijk als ze bij Rik in de buurt is. Het irriteert Anton mateloos als Linda het gesprek steeds maar weer op Jan Maes brengt.

DI 16/1
In het politieonderzoek krijgt rechercheur Alex verschillende leugens te horen: Loes, Sjoerd en Linda maken zich hier schuldig aan. Zoë doet een emotioneel beroep op Aysen om haar te helpen.

WO 17/1
Laura neemt afscheid van De Rozenboom. Ze maakt zich nuttig voor Bing, maar doet dit ook uit eigenbelang. Noud heeft goed nieuws wat betreft de verzakking van Toko. Sjoerd en Lucas leggen hun ruzie bij.

DO 18/1
Als er meer bekend wordt over wat er met Jan gebeurd is, wordt Anton nerveus. Als Bing ontdekt dat Amir hem verdenkt, zet dat de vriendschap onder druk. In een ruzie tussen Sam en Kimberly moet Q een kant kiezen.

VR 19/1
Lana heeft een valse ID-kaart en slechte plannen. Sam organiseert een date voor Q en helpt hem op een onorthodoxe manier. Lucas wordt gek van de opdrachten die Ludo hem geeft rond de redding van Toko.


Laat een reactie achter

17 reacties

  • Reply
    Remco
    16 januari 2018 at 21:03

    Ik denk de vrouw van Jan dat die het heeft gedaan die was het ook zat wat Jan deed

  • Reply
    Poppetje
    15 januari 2018 at 10:28

    Ik denk dat Jan nog in leven is en neemt wraak op heel Meerdijk we hebben geen lijk gezien van Jan!!!

  • Reply
    Norah
    11 januari 2018 at 01:00

    Kimberley heeft het gedaan

  • Reply
    nicky
    11 januari 2018 at 00:47

    ik denk ook loes zeker omdat je later leest dat laura de nieuwe oppas word van de kinderen
    loes keek ook verdacht na wat zoe had verteld en dat ze er niet heen mocht van zoe

    • Reply
      Monica
      14 januari 2018 at 10:11

      Laura wordt de babysitter omdat Annemoon altijd afzegt heeft helemaal niks met Zoey te maken

  • Reply
    Suus
    8 januari 2018 at 21:35

    Ik vermoed dat Loes hem vermoord heeft. Misschien uit verliefdheid voor Bing, misschien uit medelijden voor Zoë. Ik zie het ook nog wel gebeuren dat Aysen haar een vals alibi verschaft. Of Aysen lost de moordzaak op, waardoor zij haar baan bij de politie weer terug krijgt. Misschien doet Laura wel een valse bekentenis, omdat zij denkt dat Zoë het gedaan heeft.

    • Reply
      Flapje
      15 januari 2018 at 10:24

      wie is Annemoon??

  • Reply
    Nieuw_komer
    8 januari 2018 at 19:25

    Die ziekenhuis directrice heeft het gedaan. Ze had een verhouding met Jan en hield daarom haar hand boven zijn hoofd. Toen ging hij haar ook chanteren en heeft ze hem vermoord.

    • Reply
      Kenny
      10 januari 2018 at 17:15

      Dat zou ook nog kunnen inderdaad

  • Reply
    M
    6 januari 2018 at 02:47

    Haha zou niet de eerste keer zijn dat Laura iemand in t water dumpt ?.. maar denk niet dat zij dit heeft gedaan. Maar je ziet idd op donderdag een hand uit het water komen die grijpt naar het trappetje. Dus hij is niet dood.

  • Reply
    Vlinder
    5 januari 2018 at 19:58

    Zoe heeft Jan niet vermoord Bing ook niet en Anton ook niet het is iemand anders.

  • Reply
    Davey
    5 januari 2018 at 04:59

    Er is duidelijk zichtbaar in de afleveringen dat Jan nadat hij in het water valt gewoon weer naar het trapje zwemt. Na Zoe is er dus nog iemand bij de boot geweest. In shots die we hebben gezien vanuit het water lijkt het of bing op de pier staat. Wellicht dat hij iets doet als jan uit het water is. Het is bekend dat hij bij de boot was.

    • Reply
      Violet
      5 januari 2018 at 17:39

      Sorry maar ik heb t al gezien op videoland en wat je zegt is helemaal niets van waar??‍♀️

      • Reply
        Kennu
        5 januari 2018 at 23:00

        Nou ik heb het ook op Videoland gekeken en Davey heeft wel gelijk ik heb het ook gezien

  • Reply
    Anno Niem
    5 januari 2018 at 00:39

    Laura heeft Jan Maes vermoord. Zoey denkt dat het komt doordat ze hem het water in heeft geduwd, maar het komt omdat laura hem heeft dood geslagen. Dit is hoe laura uit de serie geschreven gaat worden in maart.

  • Reply
    miep
    3 januari 2018 at 17:52

    Linda heeft toch echt wel de meest irritante verschrikkelijke schreeuwstem in heel de geschiedenis van gtst

  • Reply
    Kevin
    3 januari 2018 at 15:41

    De reclame pop ups zijn zo ontzettend irritant. Vind het nieuwe design wel erg mooi.