Reorganisatie Hotel De Rozenboom: Laura raakt baan kwijt!

GTST vooruitkijken

Sinds mensenheugenis is Laura Selmhorst manager van Hotel De Rozenboom in Meerdijk. In 2016 is Hotel De Rozenboom overgenomen door Groenpark Hotels. Groenpark Hotels heeft echter het besluit genomen om de doelgroep te verjongen. Er zal daarom een algehele reorganisatie worden doorgevoerd. Voor Laura betekent dit dat ze na jarenlange trouwe dienst haar baan kwijtraakt. Hoe zal Laura’s toekomst er nu uit komen te zien?


Laat een reactie achter

20 reacties

  • Reply
    Zebje
    21 december 2017 at 01:23

    Ik denk ook dat iemand t gezien heeft [ ik denk zo’n medewerker in zo’n wit pak die even in beeld was , niet Marcel maar een donkerharig ] dat ze die beelden aan Zoë liet zien en t heeft doorgegeven aan groenparks hotel. En t klopt niet dat t in 2016 overgenomen is. Toen Ludo en Janine de suite moesten verlaten afgelopen voorjaar 2017 na het Martine drama , was Ludo nog in de veronderstelling dat Nola de wettelijke eigenaar was , maar dat de holding hen eruit wou hebben toen Laura er hun uit moest gooiën . Of heeft Martine misschien t hotel van Nola en Nina af kunnen pakken samen met Sanders Inc van Ludo. En toen doorverkocht aan Groenparks.

  • Reply
    Jan jaap
    16 december 2017 at 12:28

    Jammer.. dat gtst nog niet op hetzelfde level als vroeger zit kwa spanning en sensatie. Ik moet zeggen dat het de laatste tijd er wel iets meer op begint te lijken. Maar het is het nog net niet. Waarom mensen graag de oude karakters terug willen zien. Is omdat ze de toevoeging van de karakters in de serie miste. Zoals Martine (ijs koude tante) met altijd en overal wel drama waar ze komt. Maxime nou voor de trouwe kijkers daar hoef ik niet veel over te zeggen. Stefano en Charlie waren leuke spontane karakters wat men leuk vindt om naar te kijken. Gelukkig komen de vriendschappen ook weer een beetje terug op tv. Want hoe leuk is dat ook om naar een goede meiden of mannen vriendschap te kijken. Er mag ook wel iets meer spanning bij. Wat dan ook niet te lang dradig mag worden. En het is allemaal wel wat voorspelbaar geworden. ondanks dat mensen niet erg fan van Q zijn. Vind ik hem wel erg droog en grappig. Omdat die zo recht door zee is. En dingen zegt die wij mensen denken maar niet uitspreken.

  • Reply
    riezz
    15 december 2017 at 18:05

    Jette zal wel weer een hele leuke nieuwe verhaallijn krijgen denk ik, de Rozenboom was ook wel klaar voor haar als rol want ze was de laatste jaren meer decor dan actrice.
    Go for it Jette en hup een nieuwe leuke verhaallijn voor een oudgediende.

  • Reply
    Claudia
    14 december 2017 at 18:31

    Vind het wel erg toevallig. Ze laat stiekem camerabeelden zien aan Zoë en raakt een dag later haar baan kwijt. Ik denk dat het iets met Jan te maken heeft.

  • Reply
    Remco
    14 december 2017 at 17:20

    Jette gaat er niet uit!

  • Reply
    Richard40
    14 december 2017 at 09:57

    Laura gaat mischien wel in het vernieuwde Boks werken HAHAHA

  • Reply
    Zebje
    13 december 2017 at 22:03

    En Martine mag weer uit zee herrijzen! Ik hoop verder dat Laura onderdak krijgt bij Rik ofzo. En kan ze Catch en Match haar ouwe bureau weer herstarten.

  • Reply
    Stan
    13 december 2017 at 20:41

    als Laura ook al vertrekt dan weet ik niet hoelang ik nog GTST kijk. wat n domme zet van al die schrijvers. ik vondt het al erg dat Maxime stopte, maar vooral van Rover en Bill vind ik jammer dat ze vertrokken zijn uit de serie. die nieuwe personages vallen nog wel mee. Ik vind Zoey en Amir zeker goed maar Q moet er echt uit! ik vind hem een waardeloze toevoeging aan de serie en een ontzettend irritant karakter. iedere scene die hij speelt zet ik t geluid expres uit. ook die jan is n enorme kwal maar brengt wel spanning. gelukkig geen vast personage. ik vind dat Wiet en Jack terug moeten komen en Stefano! waarom worden zij niet teruggevraagd?

    • Reply
      Ygone
      13 december 2017 at 21:20

      Inderdaad en dan ontslaan ze rikki ook nog

  • Reply
    Kevin
    13 december 2017 at 18:19

    Ik vind de leegloop wel erg extreem nu, ik hoop toch ondanks de weinig verhaallijnen van Laura tegenwoordig dat ze blijft. Zoe en Amir en Loes vind ik leuke karakters die naar mijn mening ook goed gespeeld worden. Q vind ik echt verschrikkelijk. Als ik het voor het zeggen had zou ik oude karakters terug laten komen, anders wordt het echt een nieuwe vs oude cast idee. Ik hoop toch dat GTST wel GTST blijft en niet gaat aanvoelen als een nieuwe soap met alle nieuwe karakters.

    • Reply
      Dennis
      13 december 2017 at 19:24

      Dat ben ik met je eens. GTST is denk ik ook toe aan andere schrijvers. Net zoals het schrijversteam in 2009 ook deels werd vervangen en er meer geloofwaardige verhaallijnen kwamen en betere acteurs.
      Die ‘Q’ moet er echt uitgeschreven worden. Raar dat de schrijvers niks van Facebook aantrekken.. (of wel) daar wordt het personage in iedere reactie de grond in geboord.

  • Reply
    Charlie
    13 december 2017 at 17:38

    Ik dacht dat het hotel van Nola Sanders was en dat Laura alles regelt dan moet Nina er achter aan gaan toch???

  • Reply
    NederlandseBelg
    13 december 2017 at 17:32

    Ben heel benieuwd hoe deze verhaallijn zich gaat ontwikkelen!

  • Reply
    Dennis
    13 december 2017 at 16:55

    Als Laura vertrekt, is er zo’n grote leegloop, dat ze net zo goed de stekker uit gtst kunnen trekken.

  • Reply
    Vlinder
    13 december 2017 at 14:29

    Zal Jette ook denk je stoppen met GTST? Dat misschien Laura naar Jef vertrekt naar Frankrijk?

    • Reply
      17jaar
      13 december 2017 at 14:53

      nee jette blijft gewoon

  • Reply
    Monique
    13 december 2017 at 12:55

    Het hotel is toch van Nola?

    • Reply
      Zebje
      13 december 2017 at 15:29

      Dacht ik ook , maar blijkbaar heeft Nina het wel verkocht, namens Nola. Of de holding die het praktisch begeleide heeft t verkocht aan Groenparks.
      Ik denk dat t fifty fifty is of Laura blijft in Meerdijk. Ze heeft geen woning meer. Toen ze manager werd heeft Robert hun huis verkocht en is zij in de Rozenboom blijven wonen.

      • Reply
        San
        14 december 2017 at 19:24

        @Zebje … Helaas de zoveelste schrijversfout. De schrijvers gingen al de fout in bij Martine haar terugkeer. Niemand wist opeens wat er met haar 12 jaar geleden gebeurt is… Op youtube vind je beelden dat Ludo het aan Janine verteld en Sjors inlicht. In maart dit jaar gaf Ludo nog aan dat het hotel van Nola is nadat de staff moeilijk deed over de achterstallige huur. Ik kijk iedere aflevering en heb toch in de tussentijd echt niks over een verkoop gehoord.

        • Reply
          Lisa
          19 december 2017 at 00:33

          Vind het ook een onduidelijk verhaal. Sinds wanneer is het hotel eigenlijk van Nola? Dat heb ik ook even gemist ooit?