Alkan Coklu speelt vluchteling Amir Nazar in GTST

De vluchtelingenproblematiek in Meerdijk krijgt vanaf volgende week vrijdag een gezicht. Amir Nazar, een gevluchte arts uit Afghanistan, zal zijn intrede doen in Meerdijk. Coklu is bekend van series als Vechtershart, Smeris en Als De Dijken Breken.

Amir is arts en gevlucht vanuit Afghanistan. Op straat helpt hij Sjors Langeveld wanneer zij medische hulp nodig heeft. Is hij degene die Sjors kan opvrolijken nu ze haar moeder is verloren?

 



10 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
dre
25 mei 2017 10:24

Ik haak langzaam af bij gtst nu Martine weg is. Is Gtst gewoon een but serie

Yoshi
25 mei 2017 11:55
Antwoord op  dre

Helemaal niet, ze wijken juist naar de realiteit nu. Martine zorgde alleen maar voor nog meer Hollywood. Zonde dat ze haar terug hebben laten keren. Ik had wel betere namen kunnen bedenken.
Had het goed gedaan: Martine verloor de strijd , blijft langer omdat Helen terug kwam. Martine vermoord Helen en draait daarvoor de bak in.

dre
25 mei 2017 13:10
Antwoord op  Yoshi

Een soap moet spanning bieden en die is nu weg

Mjo
25 mei 2017 14:56
Antwoord op  dre

@dre, er komt heus nog wel spanning, meer dan je lief is haha 🙂 . Let maar op mijn woorden, sorry meer zeg ik niet.

Mousy
25 mei 2017 14:59
Antwoord op  dre

@dre,

Wat mij betreft, eerlijk is eerlijk, de rol en verhaallijn van Martine is mij behoorlijk tegengevallen. Dat ze Ludo wilde ruïneren, was wel van te voren te bedenken. Dus de spectaculair aangekondigde terugkeer, als Martine tenminste verder niets meer in petto heeft, is voor mij uitgedraaid op een fiasco. Vluchten en als vervolgens het vuur onder haar voeten nog heter wordt, in het water springen.

Dominique
25 mei 2017 19:41

jammer dat de vluchtelingen verhaallijn zometeen meer over romantiek gaat dan over de daadwerkelijke problemen die er hierdoor mee komen. ze hadden zoveel kunnen uitbreiden (hopelijk doen ze dat nog).

Mjo
26 mei 2017 16:48
Antwoord op  Dominique

@Dominique Ik denk niet dat de vluchtelingen verhaallijn alleen maar over romantiek zal gaan (of geromantiseerd wordt). Gisterenavond (25-5) werd het 1ste probleem duidelijk. Het asielzoekerscentrum naast de Sanderstoren. Bill (nu eigenaar) was het daar dus overduidelijk niet mee eens, want dan krijgt hij de nog te bouwen luxe appartementen in die toren natuurlijk niet verkocht. Duidelijk een probleem wat vaker gebeurd. Een asielzoekerscentrum oké, maar niet in zijn of haar buurt of achtertuin. 2de probleem zag je ook al, niemand wilde de petitie van Rover ondertekenen. Dus het zou zo maar kunnen dat er onder de inwoners helemaal geen… Lees meer »

Vlinder
26 mei 2017 21:52

Ik hoorde dat Melissa Drost tijdelijk Sjors Langeveld gaat spelen, Inge Schrama neemt een pauze.

Bij RTL Boulevard werd dat gezegt de cast waren ook bezig met nieuwe Castingfoto maken en daar was ook uiteraard Inge Schrama niet te zijn (een pauze) maar Marly van der Velden zag ik daar ook niet wel zag ik Bart Oomen (Bill Norris) hij heeft dus een vast contract en de nieuwe zag ik ook Alkan Coklu (Amir Nazar) hij heeft dus ook een vaste contract.

Vlinder
26 mei 2017 23:05
Antwoord op  Vlinder

Even een aanvulling, Marly zit er wel bij zag ik.

dennis
28 mei 2017 14:56

Inge Schrama zal er gerust op komen. Ze gaan Melissa Drost daarvoor niet gebruiken. RTL Boulevard probeert natuurlijk weer paniek te saaien. Ze stonden vast te wachten tot ze er op mochten. Wel vrees ik dat er iemand uit zal gaan.. Cast begint aardig te vullen: Jette van der Mei (wel kleine toevoeging) Babette van Veen Caroline de Bruijn Ferri Somogy Erik Vogel Inge Schrama Everon Jackson Hooi Marly van der Velden Ruud Feltkamp Marjolein Keuning Ferry Doedens Robin Martens Guido Spek Joep Sertons Buddy Vedder Stijn Fransen Jord Knotter Britt Scholte Alkan Colku 19 castleden nu… Ik denk dat… Lees meer »