Alkan Çöklü verlaat GTST

De inwoners van soapdorp Meerdijk moeten binnenkort afscheid nemen van Amir Nazar. Acteur Alkan Çöklü, die sinds 2017 de rol van Amir speelt, stopt met zijn werkzaamheden bij Goede Tijden, Slechte Tijden.

“Na 3,5 jaar vonden de schrijvers dat het verhaal wel is verteld”, laat de acteur donderdag weten aan RTL Boulevard. “En dat vond ik eigenlijk ook.”

Alkan is tot half november in de soap te zien. Zijn personage Amir vertrekt naar Griekenland om zich daar in te zetten voor vluchtelingen.



32 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Meerdijkfan
5 november 2020 19:48

zo jammer!! het was echt een geweldig personage. maar hij heeft in Meerdijk ook niet veel meer te doen. de verhaallijnen met Sjors en Lana zijn weg. verder heeft hij ook geen familie in Meerdijk.

Moud
5 november 2020 19:59
Antwoord op  Meerdijkfan

Inderdaad erg jammer en was een vriendelijk personage.
Zijn rol ook wel zo’n beetje uitgespeeld.

Geen familie meer is niet helemaal waar, Amir is in principe de (biologische) donor -vader van Max.

Meerdijkfan
5 november 2020 20:24
Antwoord op  Moud

ja oke, maar zoals Lucas Sanders die gtst ook gaat verlaten laat wel een heleboel achter zoals zijn zus, zijn moeder, tiffy en het kindje, en dat heeft Amir niet. Lucas zou nog weer een keer terug kunnen komen voor een verhaalijn van Nina of Janine, dat heeft Amir niet.

Moud
5 november 2020 21:30
Antwoord op  Meerdijkfan

Lucas komt niet terug, hij is ontslagen. Ik denk niet dat men Lucas nog een derde kans geeft.

Bovendien heeft Amir toch een relatie met Amelie, samen met Anton een huisartsenpraktijk en zoals al eerder geschreven, hij heeft een zoon die met zijn sperma is verwekt bij Nina. (Kunstmatige inseminatie)

Ook Amir laat vele herinneringen en vrienden achter.

Meerdijkfan
5 november 2020 22:32
Antwoord op  Moud

Amelie verlaat ook meerdijk. En de huisartsenpraktijk neemt Anton gewoon over.

Amir zal nooit tijdelijk
terug hoeven vanwege een bruiloft, begrafenis of een andre belangrijke gebeurtenis in meerdijk.

Meerdijkfan
5 november 2020 22:35
Antwoord op  Meerdijkfan

Maar alsnog vind ik het heel erg jammer dat hij GTSt verlaat!! Ga hem missen!

Nisa
5 november 2020 19:57

Wat jammerrrr! Ik ga hem zeker missen

Prezzo
5 november 2020 20:04

Voegde ook niets meer toe. Jammer dat Sjors eruit is. Betekend dat Martine Hafkamp niet/nooit terug komt.

Dennis
5 november 2020 20:17

Werd tijd!
Totaal ongeloofwaardig hoe een vluchteling ABN kon spreken en veel nietszeggende verhaallijnen.

Meerdijkfan
5 november 2020 20:33
Antwoord op  Dennis

iedereen praat in gtst ABN. er is volgens mij ook nog niet een personage geweest die stottert. [ik kijk sinds 2012 dus misschien wel daar voor]

ik zou het erg mooi vinden als er een personage komt die stottert.

gerit
5 november 2020 21:08

is ook die beweerd dat volgende week het Definitieve vertrek van Erik de Vogel word aangekondigd

Moud
5 november 2020 21:41
Antwoord op  gerit

Ludo wordt inderdaad dood verklaard en er komt een afscheidsceremonie in GTST.
Dat gebeurd omdat Nina niet aan haar geld en bedrijven kan, alles staat op naam van Ludo. (Destijds gedaan ivm de vechtscheiding met Bing).
Nina heeft dat geld ook nodig om haar woning aan te passen. Alles om praktische redenen, hoe raar dat ook moge klinken.
Maar dat zegt nog niets of Ludo daadwerkelijk GTST definitief verlaat.

rene
5 november 2020 21:53
Antwoord op  Moud

Ludo komt gewoon terug hoor , de broer van Illias vertelde dat hij heel veel steun had van Erik en Carolien dus Erik draaide gewoon toen die jongen er in kwam en Ludo was toen al echt over boort gekiept.
Ludo komt terug met een dodelijke knal voor Richard en Billy, dat gaat voorwerk geven.

Prezzo
5 november 2020 22:19
Antwoord op  rene

Ludo komt zeker terug, Zit nu in “Wie is de mol” komt niet eerder terug dan in 2021. Opnames lopen ver vooruit. Misschien de cliffhanger dit seizoen.

Moud
5 november 2020 22:32
Antwoord op  Prezzo

Dat heb ik al vaker gezegd, dat Ludo/ Erik mogelijk aan Wie is de Mol heeft meegedaan. Het is wachten op de deelnemers, die zijn nog niet bekend gemaakt.
Als ik het goed heb begrepen, zijn de opnames inmiddels afgerond. Start van het seizoen is op 2.1.2021

Truuus
11 november 2020 15:06
Antwoord op  Moud

Wie is de mol wordt toch begin zomer opgenomen? De val overboord van Ludo is volgens mij na de zomerstop dus klopt datniet. Bij de door corona vervroegde zomerstop lagen er geen afleveringen meer klaar.

Alette
11 november 2020 17:05
Antwoord op  Truuus

Normaal gesproken wordt Wie is de Mol? eind mei/begin juni opgenomen. Het kan zijn dat vanwege Corona de opnames later plaats gevonden heeft. GTST is in juni jl. gestart met de opnames.

Moud
11 november 2020 20:53
Antwoord op  Truuus

@Truuus, ik schrijf toch ook dat Ludo/Erik

mogelijk

heeft deelgenomen aan Wie is de Mol. Zoal ik al schreef de lijst deelnemers is nog niet bekend gemaakt.

Moud
5 november 2020 22:26
Antwoord op  rene

Ik zeg ook helemaal niet dat Ludo niet terug komt.
Zie mijn laatste zin in mijn reactie van 21.41u.

M52
8 november 2020 10:20
Antwoord op  Moud

Ludo komt echt wel weer terug. Al is het over een jaar . En Janine gelukkig getrouwd met van Noten.haha.

R N
6 november 2020 01:23

Wel jammer. Ik snap het gebrek aan verhaallijn maar het is wel een goede acteur. En niet iedereen acteert altijd zo geweldig binnen GTST.

rene
6 november 2020 10:19
Antwoord op  R N

Ik vind het mega jammer, en ik had ook graag Amelie langer er in gehad dan.
Maar misschien blijft zij een belangrijke rol vervullen in het veilingshuis dus op die manier er in blijft.
Maar het is vooral ongeloofwaardig omdat Amir alles doet voor zijn zoontje en nu zou hij zo maar zijn kind achterlaten………………. no no dat is iets dat werkelijk ongeloofwaardig is.
Wederom een onnodige exit van een herkenbaar figuur

Moud
6 november 2020 12:34
Antwoord op  rene

Helemaal mee eens.

Heeft Janine, Amelie niet onlangs (afgelopen week) een baan aangeboden als veilingmeester in het bedrijf van Ludo? Als dankjewel voor het maken van die vervalsing van dat schilderij, wat die Richard perse wilde hebben.

Martin
6 november 2020 07:11

Ik vind de manier waarop Amir er nu uit is geschreven wel ineens plotseling, nu blijkt dat hij er definitief uit is… Ik kijk via videoland, dus daar is hij gister vertrokken. Alleen het voelde heel tijdelijk aan; zo werd het in de serie ook gebracht… Dus ik ging er vanuit hem over een paar weken (in 2021) weer terug te zien. Evt. Met nieuwe mensen uit “Griekenland”.

Helaas is het dus niet tijdelijk. Hoewel Amir volgens sommigen weinig toevoegde, was het wel een leuke rol en acteur om te zien.

Moud
7 november 2020 11:23
Antwoord op  Martin

Martin, Is inderdaad ook verwarrend. In de serie werd aangegeven dat Amir voor 2 maanden naar Griekenland zou gaan, om iets voor de vluchtelingen te betekenen. Nu blijkt opeens dat hij helemaal niet meer terugkomt/vertrekt uit GTST.

Blijft jammer, maar het zij zo.

Maar wel een beetje slordig gecommuniceerd van GTST/producent.

Edd
8 november 2020 00:03
Antwoord op  Moud

Dit is een fout die GTST keer op keer maakt. Wat te denken van Sam Dekker? Zij zou enkele maanden stage gaan lopen in New York en voor zover ik weet is daar nooit meer een woord over gezegd, En Aysen? Zij is op de meest vreemde manier ooit eruit gegaan. GTST is ontzettend slordig in het afscheid nemen van karakters.

M52
8 november 2020 10:26
Antwoord op  Edd

Zo zijn er wel meer personen in rook op gegaan . Sjors is ook een voorbeeld. En Amir is juist een blikvanger in de serie. Het wordt steeds meer een ongeloofwaardige serie.

M52
8 november 2020 10:29
Antwoord op  Moud

Nee hoor eerst 2 maanden . En.besluit daarna blijft hij daar gewoon.

Vlinder
6 november 2020 12:02

Erik komt gewoon weer terug hoor als Ludo anders hadden we toch allang gehoord dat hij GTST ging verlaten. Dan hadden we net zoals Alkan gehoord dat Erik het soap ging verlaten . Erik is gewoon eventjes tussen uit en doet eventjes iets anders maar hij komt gewoon weer terug.

Pinodevis
7 november 2020 08:22

Had nog gehoopt dat het voor de flexwet was. Jammer! Hoop wel dat Amelie blijft. Vind het een interessant karakter!

Marc
7 november 2020 17:36

Gtst is lang zo leuk niet meer zoals vroeger lucas mijn favoriet gaat er ook uit nu hij ook heel jammer daarom volg ik het ook niet meer

rene