Amy Kortenaer terug in GTST gespeeld door Holly Brood

Al geruime tijd gaat het gerucht dat Holly Brood een rol heeft bemachtigd in Goede Tijden, Slechte Tijden. Deze week was Holly al te zien in de GTST Meerdijk App. Vandaag is bekend geworden dat Holly eind april te zien is in GTST. Ook is ze vanaf 4 juli te zien in de nieuwe soapserie Nieuwe Tijden. Holly zal de rol van Amy Kortenaer gaan vertolken. Amy is de dochter van Ludo en Isabella.

Amy nam in 2012 wraak op haar zus Nina Sanders omdat ze vond dat Ludo haar te veel aandacht gaf. Ze probeerde Nina te vermoorden. Het plan van Amy mislukte en ze belandde achter slot en grendel.

Eind april is Holly als Amy Kortenaer in GTST te zien. Of Nina blij is met de terugkomst van haar wraaklustige halfzusje valt nog maar te bezien…



14 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
gtst courant. com
11 april 2016 17:27

Nou ik vind het minder leuk omdat er heel veel nieuwe in komen

p wor
11 april 2016 22:08

Ik vind de huidige verhaallijn erg zwak.

Mjo
13 april 2016 11:43
Antwoord op  p wor

Welke bedoel je? Er zijn meerdere verhaallijnen.

p wor
11 april 2016 22:09

Rover profiel is een zeer irritant en kinderachtige mannetje. Doe er iets mee.

Kal-el
12 april 2016 19:00

Mogen wel betere sexscenes in GTST. Dit is niets!

An
12 april 2016 20:57
Antwoord op  Kal-el

Er kijken kinderen mee hoor. Ga jij maar iets anders kijken.

Mjo
13 april 2016 11:42
Antwoord op  An

GTST kijkwijzer: vanaf 12 jaar. (dat zijn tegenwoordig al bijna geen kinderen meer).

Bovendien zijn er wel meer dingen op te noemen waarom je jonge kinderen niet naar GTST laat kijken. Bijvoorbeeld het respectloze en irritante gedrag van Rover en Sam tegenover hun moeder en andere volwassenen. Jonge kinderen kunnen dat gedrag normaal gaan vinden en overnemen.

Bovendien ben je als ouder zelf verantwoordelijk als je je kinderen naar GTST laat kijken.

Sofie
20 april 2016 19:34

Nee niet weer een oude bekende terug dat is helemaal geen zak aan

Mandy
29 april 2016 20:24

Wat zeiken mensen toch altijd kijk dan lekker na iets wat je leuk vin

Chantal
3 mei 2016 20:11

ik vind het hele verhaallijn zwak. Ik vind dat er een petitie moet komen om gtst van de buis af te halen.
25 jaar is mooi genoeg geweest, tijd voor iets nieuws!

Patrik
18 mei 2016 20:58
Antwoord op  Chantal

Dan kijk je toch niet,het is niet verplicht.Top dat er een lekker ding bij komt,werd tijd!

elisabeth
21 juli 2016 23:22

De nieuwe tijden, ik vind het echt voor de jeugd deze serie, ik kijk er naar omdat ik holly een goede actrice vind,haar blik, haar zachte stem,echt een dochter van Ludo in de serie, holly is een chique actrice die kan echt in horror films spelen, de serie met holly is perfect.zonder haar keek ik er niet naar.

elisabeth
21 juli 2016 23:26

LUDO IS OOK top IN DE GTS, EN VOORAL ALS HIJ ZOVEEL LIEGT,TOP VENT NET ALS AMY ECHT ZIJN MEIDJE.DIE TWEE ZIE IK HET LIEFST.