Anouk Maas

Anouk Maas: Zoë heeft een geheim

Komend seizoen maakt musicalactrice Anouk Maas haar opwachting in GTST als Zoë. Voor de camera’s van RTL Boulevard laat Maas weten dat ze haar eerste draaidag best spannend vond. “Je stapt in een rijdende trein. Het gaat heel snel, maar dat is ook heel gaaf.”

In het nieuwe seizoen zal Noud Alberts als een blok voor de mysterieuze Zoë vallen. Maas laat daarover weten: “Zoë werkt in het ziekenhuis als verpleegster. Ze is een arts in opleiding. Het is een ambitieus meisje, maar ze heeft ook een geheim. Noud ziet haar wel zitten.”

Zoë’s achternaam is nog niet bekend gemaakt. Is Zoë een familielid van iemand uit Meerdijk?



20 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Trix guzinski
18 augustus 2017 10:18

Kan niet wachten dat het weer begint

MarkAN
18 augustus 2017 14:18

Het zal vast veel te vergezocht zijn, maar ik hoop dat zij de dochter is van Mark de Moor en Marieke Vollaards. Marieke is het zusje van Janine, dus met Zoë als nichtje heeft Janine dan eindelijk weer wat eigen familie.

Jessica
18 augustus 2017 23:56
Antwoord op  MarkAN

Zelf heb ik dus ook vermoeden dat het iets met marieke te maken heeft. Maar denk niet dat mark de vader is want zij lijkt echt in helemaal niets op mark

Nathanaël
20 augustus 2017 13:35
Antwoord op  MarkAN

Omg dat zou echt heel leuk zijn! Vind dat ze dat sowieso wel vaker mogen doen!

Mariska
18 augustus 2017 14:35

Zij is de dochter van Anton

Jessica
18 augustus 2017 23:53
Antwoord op  Mariska

Tiffy is dochter van anton

Mjo
20 augustus 2017 10:32
Antwoord op  Jessica

Idd. Jessica.

Ik vraag mij echt af, of mensen geen andere sites of nieuws over GTST lezen.

Gtst
21 augustus 2017 17:00
Antwoord op  Mjo

Niet iedereen is zo groten fan dat ze het hele internet gaan rondneuzen om percies alle verhaallijnen te weten… ik kijk bijna elke dag en ik ken die hele tiffy niet eens?

Mjo
26 augustus 2017 11:38
Antwoord op  Gtst

Tiffy speelt ook niet in GTST maar in Nieuwe Tijden.

En je hoeft helemaal niet het hele internet rond te neuzen, want het artikel over Anton en Tiffy staat op DEZE (GTSTCourant) site.
(Anton Bouwhuis is inderdaad de vader van Tiffy Koster dd. 14 augustus 2017)

benkhettou cheik
18 augustus 2017 15:04

bonjour je suis malade psycaterie je vous contactè de bine maidè

Zebje
18 augustus 2017 15:58

Dus t zal niks worden tussen Noud en Becky Elin. Nee Tiffy is de dochter van Anton. Goed lezen de dossiers AUB

Kenny
18 augustus 2017 22:26

Ze heeft een geheim zal ze misschien familie van noud zijn via zijn vaders kant

Ina
3 november 2017 21:12
Antwoord op  Kenny

Mss zus van Noud?

Isabelle
19 augustus 2017 12:14

Ik denk dat ze ook de dochter s van anton

Silvia
19 augustus 2017 23:15

Ja ik denk dat Anton de vader is hihi

Elsje
20 augustus 2017 18:26

Zoe`s achternaam schijnt Langeveld te zijn…….

lise
21 augustus 2017 14:58

Zoe lijkt me familie van Sjors, aangezien haar achternaam idd Langeveld is

lise
21 augustus 2017 14:59
Antwoord op  lise

denk dat ze familie is van Sjors

lol
28 augustus 2017 15:45

Misschien heeft Zoë wel iets te maken met Becky?! Zou me niks verbazen!

Zoë
17 oktober 2017 20:37

Volgens mij is Zoë een dochter van Anton