Bertrie Wierenga krijgt rol in GTST

Vanaf maandag 7 januari is Meerdijk een nieuwe inwoonster rijker! Actrice Bertrie Wierenga zal de rol van de sexy Shanti Vening gaan spelen. Wierenga is vooral bekend van bijrollen in series als Celblok H, Meisje van Plezier, de Spa, Moordvrouw en ook GTST. In 2016 deed ze mee met The voice of Holland.

Shanti is van nature super sexy: ze is gewend dat ze veel voor elkaar krijgt met haar charmes, maar baalt als dit het enige is dat andere mensen zien. Ze is nagelstyliste van beroep. Niemand minder dan Anton Bouwhuis lijkt als een blok te vallen voor de knappe nieuwkomer.

Shanti komt uit een liefdevol gezin, maar in de verzorging zijn wel wat dingen goed misgegaan; niet alleen qua educatie maar ook het feit dat Shanti eigenlijk de moeder was van haar beide ouders, is niet gezond te noemen. Haar broertje deed nooit iets voor haar ouders, maar Shanti nam alles op zich. Toen hij degene was die haar geheim breed uitmat in het dorp waar ze woonden, zag Shanti geen andere mogelijkheid dan vertrekken op zeventienjarige leeftijd. Sindsdien woont ze op allerlei plekken.  

De grote vraag is natuurlijk: welk geheim draagt Shanti met zich mee? Je ziet het vanaf 7 januari in GTST.



16 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Ray
1 januari 2019 19:28

Zij lijkt behoorlijk op loes..

GTSTje
1 januari 2019 22:59
Antwoord op  Ray

Dat was ook mijn eerste gedacht dat ze op Loes lijkt en ik denk dat het wel eens zou kunnen zijn dat het de zus van Loes kan zijn en zich gaat wreken omdat haar zus dood is

Anoniem
2 januari 2019 09:45
Antwoord op  GTSTje

Teveel doorgedenkt

Chantal
31 januari 2019 11:34
Antwoord op  Anoniem

Ik denk ook dat ze iets te maken heeft met Loes. Zal wel logisch zijn. Ook omdat er dan een keer weer extreme sensatie is haha

Dirk
26 februari 2019 01:38
Antwoord op  Ray

Vind ik ook!! Ze heeft het ongeluk dus overleefd.

Dennis
1 januari 2019 20:48

bah! Anton en Linda dus uit elkaar

Moud
1 januari 2019 21:02
Antwoord op  Dennis

@Dennis, beetje een voorbarige conclusie.

Nisa
1 januari 2019 21:04

Jammer, ik hoop niet dat Anton en Linda hierdoor uit elkaar gaan. Ze passen zo goed bij elkaar, maar nee hoor Anton moet weer eens vreemd gaan….

Karin
1 januari 2019 23:35
Antwoord op  Nisa

Linda is toch ook vreemd gegaan toen met Bill

Moud
2 januari 2019 12:17
Antwoord op  Nisa

@Nisa, wie zegt nou dat Linda en Anton hierdoor uit elkaar gaan, ook jij trekt m.i. een voorbarige conclusie.

Dirk
2 januari 2019 09:17

Het geheim is dat ze door haar mantelzorg nooit genoeg tijd heeft gehad om goed te leren lezen en schrijven.

Vlinder
2 januari 2019 09:23

Hahaha jahoor Anton gaat weer eens vreemd.

Vlinder
2 januari 2019 17:48

Ik vind haar wel een beetje vreemd, ik ben benieuwd.

dag
3 januari 2019 16:29

Bertrie Wierenga is al eerder gezien geweest in GTST als lover voor Job. Zal later die broer ook wel opduiken, of zou Daan misschien haar broer zijn.

MrT.Kuilboer
4 januari 2019 23:36
Antwoord op  dag

Dat zou wel raar zijn want Daan is broer van Rik dus dan zou zij de Tante van Job zijn :p

yvonne