GTSTCourant - Kimberly Sanders

Britt Scholte en Floris Bosma ontslagen

Al enige tijd gingen er geruchten rond dat actrice Britt Scholte noodgedwongen moet stoppen met haar rol in Goede Tijden, Slechte Tijden. Op haar eigen Instagram pagina bevestigt Britt maandag dat ze binnenkort niet meer in de soap te zien zal zijn.

“Afgelopen dagen heb ik veel vragen gekregen rondom GTST. En bij deze kan ik zeggen dat het klopt. Het GTST-avontuur is helaas afgelopen voor mij. In de basis was het een besluit van de schrijvers en kwam dat best als een klap. Je kan wel zeggen dat ik teleurgesteld was”, schrijft Britt op Instagram.

Ze kijkt terug op een mooie tijd: “Ik heb de afgelopen 3 jaar met ontzettend veel liefde en plezier meegewerkt aan deze productie, veel geleerd en genoten. Ik ga mijn collega’s mega missen. Van crew tot cast.”

Hoewel het nog niet bevestigd is door de acteur zelf, zal ook Floris Bosma binnenkort de soap verlaten. Zijn personage Rover Dekker zal samen met Britts personage Kimberly Sanders op wereldreis gaan.

Door de dalende kijkcijfers van de soap wordt er momenteel flink aan GTST gesleuteld. Tijdens de najaarspresentatie van RTL vertelde tv-baas Peter van der Vorst dat de soap een ’te luxe’ uitstraling heeft en dat de cast te jong is. “De cast is vrij jong, waardoor de oudere kijker zich niet helemaal meer in de personages herkent.”



36 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Kaasstengel
11 november 2019 23:07

Zolang Daan en Nina maar blijven.

Dominique
11 november 2019 23:40

het ziet er naar uit dat GTST nog steeds niet door heeft wat wel en niet aan slaat bij het publiek. fijn dat ze de jonge cast een beetje willen uitdunnen, maar om dan net de twee er uit te schrijven die nog interessant zijn en een geschiedenis hebben qua familie in meerdijk…. nee, die snap ik niet. we blijven achter met broekies met een potentie van 0,0.
erg jammer, deze beslissing.

Hendrika
12 november 2019 20:54
Antwoord op  Dominique

Ben er erg blij mee dat ze weg gaan?

Edd
11 november 2019 23:40

Serieus? Deze twee eruit schrijven, maar Valentijn en Jojo laten blijven? Bahbah, wat een slecht plan.

roelof
12 november 2019 00:11
Antwoord op  Edd

inderdaad eigenlijk ben ik het daar wel heel erg mee eens

Jalou
12 november 2019 01:16

Ze maken hier inderdaad een fout. De personages die ze straks over hebben zijn: Laura* Linda* Janine* Ludo* Rik* Bing Nina* Lucas* Anton* Tiffy* Amir Sjors Lana Daan* Jojo Billy* Shanti* Valentijn Puck De personages met een sterretje achter hun naam vind ik boeiend om naar te kijken. Annefleur acteert prima maar ik vind haar personage nog niet goed uit de verf komen. Dat is ook niet ze gek want ze zit er nog niet zo lang in. Bij scenes waarin het vooral om Jojo, Valentijn, Lana, Bobby, Sjors en Amir draait spoel ik momenteel door omdat het me echt… Lees meer »

Conny
12 november 2019 01:21

Dat jullie eens stoppen wat nina en daan doen is niet leuk

Jalou
12 november 2019 01:43
Antwoord op  Conny

Ik hoop juist dat Nina eens bij Bing weggaat dat huwelijk heeft lang genoeg geduurd. Daan verdient eens een wat langere relatie. Hij moet niet de Bridget Maasland van GTST worden.

Moud
12 november 2019 22:18
Antwoord op  Conny

Mee eens. Is alleen op seks gebaseerd.

Wat mij ook stoort is, dat Nina op afroep beschikbaar moet zijn. Daan SMS’et of app’et en Nina moet maar beschikbaar zijn. Sorry hoor maar dit kan nooit de bedoeling zijn van echte echte, liefdevolle & serieuze relatie.

Jalou
12 november 2019 23:14
Antwoord op  Moud

Daar ben ik het mee eens. Dat is zeker geen gezonde situatie maar ik denk wel dat Daan een ander personage nodig heeft om te kunnen veranderen en daar is Puck met haar gemopper en gebitch niet geschikt voor. Daan uit GTST schrijven lijkt mij ook heel erg dom omdat het dan wel een van de beste auteurs is die ze wegsturen. Bing vind ik steeds minder leuk bij Nina dus ik hoop dat ze wel iets met Daan krijgt en dat Daan zich dan ook echt ontwikkeld. Nja we zien wel hoe het loopt. Het is aan de schrijvers… Lees meer »

Yvonne vd lee
12 november 2019 06:04

Ze dien het inderdaad zeer fout!!! Juist de goede jonge mensen eruit doen en de vervelende erin laten. Brrrr juist Valentijn Lana en Bobby bah, die verpesten het. Zeer vervelend. Denk dat ik echt ga stoppen met kijken. I.p.v. leuker wordt het steeds saaier.

Moud
12 november 2019 07:36

Ik ben het met eerder geplaatste reacties m.b.t. het eruit schrijven / ontslaan van Kimberley en Rover (Britt en Floris) helemaal eens. In mijn ogen schrijven ze de verkeerde “jongeren” eruit, waarom niet Valentijn, Bobby etc.. Ook mag van mij die gefrustreerde en uitsluitend op seks beluste Daan er wel uit, of herschrijf zijn personage, zodat hij er is voor z’n dochter en haar niet telkens bij een ander dumpt. Het gedrag van hem slaat werkelijk nergens op en bepaald geen goed voorbeeld voor een jonge vader. Neen, ik denk dat GTST met het ontslag van deze 2, geen goede… Lees meer »

rachidy
12 november 2019 13:49
Antwoord op  Moud

helemaal mee eens

Achterbak leeuw
12 november 2019 19:23
Antwoord op  rachidy

Wil jij dat Nina en Bing voor altijd bij elkaar blijven? Of heb je puur een Daan frustratie?

Jalou
12 november 2019 09:09

Kijken er alleen nog gefrustreerde oma’s naar GTST ofzo? Het is een soap.. Het is niet reëel dat personages voor altijd bij elkaar blijven. Het is de derde keer dat Nina Bing bedriegt. Ik hoop dat 3x scheepsrecht is.

En sinds wanneer heeft GTST een voorbeeld functie? GTST hoeft die kinderen die tegenwoordig toch Spangas en Brugklas kijken niet op te voeden. Dat is de taak van de ouders.

Mary
12 november 2019 09:55

Belachelijk Valentijn en de Bobby moeten eruit

A.G.
13 november 2019 14:22
Antwoord op  Mary

Helemaal mee eens

Dennis
12 november 2019 10:16

GTST weet niet wat ze met de situatie aan moeten en handelen volledig in paniek.
Britt en Floris waren prima voor de serie. Valentijn en JoJo waren de gene die de serie moesten verlaten. Vervolgd door Amir, Tiffy, Lucas en Puck.

Robert Alberts keert terug, dat is een goeie zet. Hopelijk bevestigd dat ook een mogelijke terugkeer van Cas Jansen.

Skei
12 november 2019 12:01

Blijkbaar zien de ‘professionals’ die dit programma maken het verschil niet tussen goed en slecht acteerwerk. Apart. Ik sluit mij aan bij onderstaande meningen.

Henri Verweij
12 november 2019 13:39

Misschien de wat meer gerenomeerde acteurs en actrices aantrekken die landelijk al bekend zijn?

Lesley
12 november 2019 15:13

Bij de Febo verkopen ze nu een gehaktstaaf getiteld Daans boner

Konijn
12 november 2019 16:05

Rover eruit vind ik een uitstekende keuze, Kimberly had wel mogen blijven hoewel haar verhaallijnen wat saai waren tegenwoordig. Valentijn vind ik wel leuk nu met opa Ludo…maar volgens mij ben ik de enige 😉 Jojo zie ik wel graag vertrekken…

riezz
13 november 2019 10:31
Antwoord op  Konijn

Ik vind Valentijn een mormel van een jong en rol maar inderdaad met zijn opa vind ik het geweldig , die verveelde kop van Valentijn als hem weer eens op liefhebbende opatoon verteld wordt wat hij moet doen van opa Ludo, helemaal geweldig .
Maar acteren kan het ventje helaas verder niet en is duidelijk gekozen voor zijn looks .
Kimberly vind ik ook leuker dan de bv vreselijke Lana , maar inderdaad Rover met de expressie van een robot eruit is een mega vooruitgang.
Nu nog Cas Jansen terug die de boel op stelten komt zetten.

Kishan
12 november 2019 16:12

Valentijn, Bobby en Jojo konden er beter uit gaan. Kimberly en Rover hebben nog zo een goeie verhaal lijn. Echt jammer dit…

sarona