Christophe Haddad sluit terugkeer GTST niet uit

Christophe Haddad sluit niet uit dat hij op termijn terugkeert in Goede Tijden, Slechte Tijden. Ruim twee jaar geleden belandde zijn personage Nick Sanders achter de tralies.

“De makers wilden Nick écht niet dood en ik ben niet klaar met hem; ik kan blijven zoeken in zijn karakter”, zo vertelt Haddad in De Telegraaf. Op dit moment is de acteur nog niet teruggevraagd voor de rol.

Sindskort speelt de acteur een rol in de Vlaamse soap Thuis, waar hij de zachtmoedige Bob speelt. “Dat is prettig, na vaak gevraagd te zijn voor negatieve rollen. Bob zou geen vlieg kwaad doen. En als dat al gebeurt, zou het zijn uit onwetendheid of onhandigheid. Hij heeft een zeer positief karakter. Nick daarentegen is gitzwart. En ik bedoel niet van de kleur.”



11 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Manuela Gelton
19 mei 2017 12:12

Nick belande niet achter de tralies? Ze dachten dat die was omgekomen na de explosie in de schuur. Omdat Amy die hadt aan gestoken met Nina erin. Maxime en Nick waren toen aan het ruzie maken in de stallen en toen kwam doen explosie. Hij is toen in een taxi gestapt en kreeg een vals id.

dre
19 mei 2017 14:15
Antwoord op  Manuela Gelton

Nick is uit gtst verdwenen door in de gevangenis te belanden. Hebben juklie gtst niet gevolgt?

Hafkamp
19 mei 2017 14:16
Antwoord op  Manuela Gelton

Onzin, hij kwam in twee jaar geleden terug. Hij had die explosie overleefd en kwam terug om wraak te nemen op Ludo

Keny
19 mei 2017 16:11
Antwoord op  Manuela Gelton

Dat van die valse id is langer geleden hij is voor het laatst in gtst voor het ontvoerden van lucas

Keny
19 mei 2017 16:12
Antwoord op  Keny

En nog een andere paar dingen

Mjo
19 mei 2017 13:46

Er staat toch in het artikel dat Nick Sanders, ruim twee jaar geleden achter de tralies verdween?
Of bedoel je iets anders?

En ja, ook ik herinner mij dat Nick destijds vertrok in een taxi met een vals ID.

soapie
19 mei 2017 18:08

hoop dat nick sanders weer terug komt

Konijn
19 mei 2017 21:13

Bij zijn laatste comeback heeft hij zichzelf aangegeven en is in de bak beland. Iedereen had toen commentaar dat dat niet a la Nick was en nu weet niemand het meer hier 😀

Jaaaa….ik hoop heel erg dat hij terug komt.

yoshi
19 mei 2017 21:49

Nick werkte ook samen met Martine in seizoen 14.
Lijkt me mooi als Martine met Nick wraak gaat nemen op Ludo

Zebje
19 mei 2017 21:55

Nou Nick en Martine haten elkaar ook sinds hij Sjors verkracht heeft en Martine hem daarna wou castreren in het slachthuis. Dus die 2 zullen ook nooit meer vrienden worden.

René/N.Sanders/Luca/Willem
20 mei 2017 10:39

[TOEVOEGING GTSTCOURANT: Graag 1 nickname kiezen!]

Mensen hebben het nog over wraak van Nick. Welke wraak? Hij heeft geen recht op wraak als hij al terug. Zou komen is het inlikken helemaal na wat hij Nina etc heeft geflikt. Ludo kon hem uitschakelen maar heeft hij niet gedaan en zelfs langsgegaan om Nick te zien op het eind op advies van Laura. Dus als hij al terug komt heeft hij behoorlijk wat goed te maken tegenover de familie.