GTSTCourant - Aysen Baydar

Dilan Yurdakul verlaat GTST

Dilan Yurdakul is vanavond voor het laatst als Aysen Baydar te zien in GTST. Na meer dan zeven jaar stopt de actrice met de rol.

Dilan kan GTST niet langer combineren met andere werkzaamheden: “Ik heb heel lang geprobeerd om mijn andere plannen te combineren met GTST, maar dat gaat helaas niet meer”, laat ze aan RTL Boulevard weten.

Aan de Meerdijkers laat Aysen weten dat ze er een tijdje tussenuit gaat. Het lijkt erop dat ze dit onder dwang heeft moeten zeggen. In de loods waar Aysen vast wordt gehouden door criminelen, maakt namelijk een onbekend persoon zijn opwachting. Vanaf dat moment is Aysen in geen velden of wegen meer te bekennen…



36 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Ate-harm
4 juli 2019 19:28

Ze gaat toch maar weg voor een half jaar?

MrT.Kuilboer
5 juli 2019 21:57
Antwoord op  Ate-harm

Nee ze gaat voorlopig weg. Ik heb gehoord de rol van Aysen blijft ingeschreven. Dus het kan zijn dat ze over een jaar weer terug komt maar dat kan ook pas over 3 a 4 jaar zijn dat weten we niet

MrT.Kuilboer
5 juli 2019 21:59
Antwoord op  MrT.Kuilboer

Wat het is met de acteurs/actrices in GTST is dat ze vaak contracten hebben die bepalen dat je bijvoorbeeld niet ergens anders aan het werk mag. En misschien wil ze verder kijken dan alleen GTST maar houd dat contract haar tegen dus stopt ze voorlopig met het spelen van die rol en gaat ze zich richten op andere projecten waar ze dan ambities voor heeft die ze niet zou kunnen vervullen als ze aan het GTST contract vast zat

...
4 juli 2019 20:41

Iemand een idee wie dat was in de loods? Aysen kende hem… Jack?

MrT.Kuilboer
4 juli 2019 21:39
Antwoord op  ...

Ik denk Tim van Marieke

markpostma
4 juli 2019 21:49
Antwoord op  MrT.Kuilboer

tim zit voorgoed vast natuurlijk dus die is het niet het zal mij benieuwen wie het is dat zien we na de vakantie wel

Suus
4 juli 2019 22:38

Ik gok op Jack. Of Sjoerd heeft toch spijt gekregen van zijn actie op het huwelijk en is net op tijd terug gekeerd voor Aysen.

Tamara
5 juli 2019 18:39
Antwoord op  Suus

Volgens mij ludo

Kenny
8 juli 2019 16:03
Antwoord op  Tamara

Kan niet wat ludo was op dat moment aan het trouwen met billy

Kenny
8 juli 2019 16:03
Antwoord op  Suus

Dan heeft sjoerd zijn haar er af gehaald ik denk gewoon nick

Ankie
4 juli 2019 22:58

Ze gaat weg om andere leuke dingen te doen. Totdat ze ontdekt dat die veel minder geld opleveren. Die komt vast nog wel eens terug

Misha
4 juli 2019 23:26

Niet in de tekst bevestigd dat ze niet meer terugkomt…

Moud
5 juli 2019 08:09
Antwoord op  Misha

Precies. Ik denk ook dat het tijdelijk is, was een open einde.

Ik vind ook dat artikel zich een beetje tegen spreekt. Enerzijds doet men voorkomen, (1ste alinea) dat het een definitief afscheid is, terwijl je uit de laatste alinea kunt concluderen dat het tijdelijk is, al dan niet onder dwang.
Maar wie o wie is die man?? Komen we dat ooit te weten?

Dinie
5 juli 2019 09:10

Heel veel succes maar ik hoop wel dat je terug komt je bent 1 van de beste speelsters ?!!!!

Maaike
5 juli 2019 10:24

Ik vind het ronduit beledigend naar Dilan toe dat ze haar uit de serie hebben geschreven middels een sms’je. Ze is 7 jaar lang een van de mains in GTST geweest. Ik genoot ervan haar te zien groeien in haar rol als Aysen en genoot van haar edgy karakter.
En dan zo’n non-exit in dezelfde aflevering waarin Anouk een emotioneel afscheidsshot krijgt die zelfs wordt herhaald in de aftiteling?

Dilan, bedankt voor alles en je verdiende meer dan dat.

Moud
5 juli 2019 12:14
Antwoord op  Maaike

Dilan is er niet definitief uit .
Anouk wel. Daarom ook dat afscheidsshot.

Maaike
5 juli 2019 13:01
Antwoord op  Moud

Dat dacht ik ook, maar dit atrikel impliceert iets anders.

Moud
9 juli 2019 08:54
Antwoord op  Maaike

Heb je gelijk in.
Echter in andere artikelen in de media waarmee het vertrek van Dilan wordt gemeld, wordt het weer anders omschreven. Ik denk dat het voor iedereen zowel voor fans en als de schrijvende pers het een kwestie is van interpreteren.

Ik hoop in ieder geval dat Dilan WEL nog terugkeert. Was toch een van de betere spelers/karakters.

We zullen het zien.

Remco
5 juli 2019 10:43

Ze gaat maar een half jaar weg hoor!

Thea
5 juli 2019 16:26

Zo jammer,goede actrice!Pittige dame die wist dat ze Wilde …Ik hoop dat ze ooit een keer terugkomt……

Niisa
5 juli 2019 18:50

Heeeeeel jammer dit! Ik ga dr echt missen 🙁

Mini
5 juli 2019 21:36

Natuurlijk overleefd amir het,,, zo gaat dat altijd, , en hij was vandaag alweer gewoon in de studio voor de opnames van komend seizoen ,, dus 1 en 1 is 6 …

Vlinder
5 juli 2019 22:59

Oh dat is wel jammer zeg, Dilan is 1 van de leukste en beste actrice na Everon, Erik, Joep en Caroline!

Zebje
5 juli 2019 23:02

Het is inderdaad jammer dat ze weg is. Maar wie weet wordt de rol van Aysen gerecast. Hopelijk net zo goed als Dilan[ als ze in de toekomst niet kan terugkeren vanwege andere plannen ]. Want hier moet wel een vervolg op komen. En vooral wie dr bevrijd heeft van Toon Kampstra

Guido
7 juli 2019 09:18

Ik geloof het niet, denk dat ze willen laten lijken dat het definitief is maar dat ze over een half jaar weer vrolijk Meerdijk binnenloopt.

Suus
7 juli 2019 17:19

Dilan zegt zelf in haar afscheidsvideo op de rtl-site dat het personage Aysen er even mee ophoudt.
Tijdelijk dus, niet definitief. Ben benieuwd of zij komend seizoen alweer verschijnt. Ik gok dat ze halverwege het seizoen Meerdijk weer binnenloopt. Misschien samen met haar mysterieuze redder. Er zijn ook meerdere Instagram stories aangekondigd voor komend seizoen. Ik denk dat de terugkeer van Aysen er eentje van zal zijn.