GTSTCourant - Lana Langeveld

Faye Bezemer in seizoen 30 terug in GTST

Na de zomerstop is Faye Bezemer weer als Lana Langeveld te zien in GTST. In de laatste week van seizoen 29 besloot Lana om te vertrekken naar Duitsland. Fans van het personage hoeven niet lang te treuren, want in de loop van seizoen 30 keert Lana terug.

Faye’s tijdelijke exit had alles te maken school. De actrice had namelijk tijd nodig om haar eindexamen te doen. Overigens met succes: ze is geslaagd.



21 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Dennis
12 juli 2019 22:42

GADVERDAMME

Nienke
12 juli 2019 23:07

Tof, ik hoop dat ze weer een verhaallijn maken tussen Lana en Valentijn. Ik denk dat het interessant is als ze die 2 samen zetten en dan geen vlog gedoe, maar een volwassen relatie met ups en downs enzo.

Vlinder
13 juli 2019 01:26

Pff moet dat nou. Jojo vind wel weer leuk maar Lana vind ik niks

Hello
13 juli 2019 12:16

Laat ze maar heel diep gaan met haar personage. Valentijn komt met foute mensen in aanraking en komt langzaam in hun web terecht en ziet ze als vrienden. Langzaam komt er een loverboy verhaallijn op stand

riezz
13 juli 2019 13:25

aaaaaaah neeeeeeeee, ze zal best lief zijn, maar ze kan echt niet acteren , ze zegt haar tekst op alsof ze 10 meter onder water zit en de verhaallijnen zijn ook niet leuk (maar dat zijn dan de schrijvers weer) .
Nee, van mij mag ze weg blijven en zoals ik lees hier en op Facebook denken veel mensen er net zo over.

Suus
13 juli 2019 14:16

Leuk! Ik vind de rol van rebelse puber goed bij haar passen en ze kan goed de opstandigheid en wisselende puberemoties neerzetten met haar spel en mimiek. Ze heeft ook wel wat streken van haar oma, bijvoorbeeld door Jojo mee te slepen in de pinpasfraude of het uit de hand laten lopen van het huisfeest. Ik zie haar graag meer van dit soort streken leveren in het volgende seizoen. En Sjors valt de laatste tijd nog mee qua streken. Maar de Sjors die door Ingmar neergezet werd, was geen heilig boontje. Eigenhandig haar eigen vrienden (Bing en Janine) verraden, omdat… Lees meer »

Marijke
13 juli 2019 14:58

Tof! super leuk! ze heeft de laatste tijd mooie en leuke verhaallijnen neergezet! en zeker nu valentijn in meerdijk is, kan ze daar weer een mooie nieuwe verhaallijn van maken! er is nog veel meer uit dit personage te halen! Ze is heel erg gegroeid in haar personage, dus ze moet zeker de kans krijgen om te laten zien wat ze nog meer in huis heeft!

Niels
13 juli 2019 20:10

Yes yes yes faye is simply the best

Bavo
13 juli 2019 23:41

Ik vind haar erg leuk acteren en in het echt is ze super leuk

Leetje
14 juli 2019 06:14

Niemand zou haar gemist hebben denk ik. Wat speelt zij slecht zeg…

rolien
14 juli 2019 07:31

Ze speelt redelijk goed,maar houd niet zo van dit soort karakter eigenschappen geen personage situatie die ik zou spelen.

Tyson
14 juli 2019 10:43

Je speelt heel goed ik ga je missen lana. 😭

Jesse
14 juli 2019 12:19

Ga je missen Faye als Lana je deed heel goed met Acteren bij GTST

Bianca
14 juli 2019 14:03

Slechte actrice. Tenenkrommend

Moud
15 juli 2019 08:59
Antwoord op  Bianca

Jij kunt het zeker veel beter. Misschien zelf eens auditie doen, zodat we jouw acteer kwaliteiten kunnen beoordelen.

Robert
14 juli 2019 14:04

Proficiat en veel geluk en succes …