Floris Bosma maakt opwachting in GTST

Een nieuw gezicht in GTST! Acteur Floris Bosma zal na de zomerstop zijn opwachting maken in de langslopende soap van Nederland. De 23-jarige acteur is van oorsprong muzikant en werd na een optreden in ‘De Wereld Draait Door’ gecast voor de hoofdrol in de film ‘Sing Song’.

Vanaf volgend seizoen is hij te zien in GTST, maar in welke rol…?



39 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Grada
5 juli 2018 11:53

Mijn tante werkt op de zet en zij zei dat hij de rol van Bram gaat overnemen die nu een paar jaar ouder is geworden na de zomer.

Eveline
5 juli 2018 11:56
Antwoord op  Grada

Als je je tante in gevaar wilt brengen moet je dit vooal hier vertellen. Zij mag dit namelijk helemaal niet vertellen aan iemand.
Desondanks vind ik het belachelijk dat bram dan ineens jaren ouder wordt en als volwassene in de serie terug komt.

patrick
5 juli 2018 12:20
Antwoord op  Eveline

Dan heb jij slecht opgelet. Want dit was het zelfde het geval met de dochter van Sjors Lana namelijk

Nathanaël
5 juli 2018 13:16
Antwoord op  patrick

Ja, maar die meisjes die Lana op het laatst speelde waren wel al iets ouder dan dat die Brammetjes nu zijn.

BART
5 juli 2018 13:29
Antwoord op  Eveline

Dit is dit seizoen ook gebeurd met Lana

Grada
5 juli 2018 16:41
Antwoord op  Eveline

Zo raar is dat niet want ze gaan na het afsluiten van de cliff een tijdsprong maken van 3 jaar of zo. Sjors woont dan samen met Amir en hebben een peuter, Zoe is klaar met haar studie en gaat arts worden. Tiffy woont bij Anton en Linda. Beetje dat soort dingen. Dus dan is het logisch dat Bram opeens volwassen is en in Meerdijk komt studeren. Vond het ook raar verhaal, maar omdat de kijkcijfers zo erg zijn gedaald willen de schrijvers een frisse start door een paar jaar in de toekomst te gaan. Verder vertel ik maar niks… Lees meer »

kim
5 juli 2018 17:54
Antwoord op  Grada

hahaha je mag wel heel “slim “zijn als je dit gelooft xoxoxo

Kimberley
15 augustus 2018 12:22
Antwoord op  Grada

Ik geloof eerlijk gezegd niks van dit verhaal al het wel zo is zal ik niet meer kijken want Bram ineens volwassen is nog belachelijker als van Lana en dat vond ik al absurd als GTST nog meer kijkers willen verliezen moeten ze dat doen als wat je tante zegt

Rick18
5 juli 2018 11:55

Bram bouwhuis denk ik, hij is zeker niet lelijk

Anoniem
5 juli 2018 11:59

Op de Wikipedia-pagina van GTST staat dat hij de rol van Valentijn Sanders gaat spelen.

vanessa
5 juli 2018 12:12
Antwoord op  Anoniem

zoon van nick dus

Kenny Lilipaly
5 juli 2018 15:12
Antwoord op  Anoniem

Ik heb net gekeken en bij mij staat er onbekend

Anoniem
5 juli 2018 17:25
Antwoord op  Kenny Lilipaly

Klopt. Vanmorgen stond er Valentijn Danders. Nu niet meer

Anoniem
5 juli 2018 17:25
Antwoord op  Anoniem

*sanders

Zebje
5 juli 2018 12:13

Erg idioot als ie opeens meer dan 10 jaar ouder is. Gisteren en vandaag was nog t zelfde jochie die ook Bram speelde toen de beer Rik bedreigde van nog geen 10 jaar. Valentijn Sanders lijkt me aannemelijker. Misschien begravenis Nina?

Sophie
5 juli 2018 12:46

Zowel Bram als Valentijn klopt niet, was afgelopen week bij de opnames.

Misha
5 juli 2018 17:03
Antwoord op  Sophie

Dan mag jij even uitleggen waar Valentijn was…

Nathanaël
5 juli 2018 13:17

Het lijkt mij wel fijn als het een broertje van Zoë is. [Of Valentijn inderdaad]. Ik bedoel. Zoë werd geïntroduceerd als iemand uit een aparte en onprettige familie. Lijkt me niet dat ze het daar bij laten 🙂

Dre
5 juli 2018 14:18

Waar heb je die gezien

Claudia
5 juli 2018 14:18
Antwoord op  Dre

Staat net online op Videoland

NuTim
5 juli 2018 15:04

Recast van Rover natuurlijk

Kenny Lilipaly
5 juli 2018 15:10
Antwoord op  NuTim

Ik denk gewoon een compleet nieuwe personage als rover ooit terug komt denk ik dat hij dat zelf wil gaan doen

Remco
5 juli 2018 15:06

De nieuwe Rover…nu Sjoerd weggaat moet er nieuw jong volk in Huize Bouwman zijn naast de nieuwe Tiffy

Gtst_Fan
5 juli 2018 15:36

Hopelijk de nieuwe vriend van Lucas!

Gtst_Fan
5 juli 2018 15:37

Hopelijk de nieuwe vriend van Lucas Sanders!

Suus
5 juli 2018 23:58

Er werd wel heel erg op gehamerd dat Lucas weer aan een nieuwe liefde toe is. Nieuwe verhaallijn voor volgend seizoen dus. Misschien is het inderdaad de nieuwe liefde van Lucas. Later blijkt pas dat Valentijn Sanders is. Levert weer genoeg drama op om een half jaar mee te vullen :p

Suus
6 juli 2018 00:40

Hij kan bijvoorbeeld de naam van z’n stiefvader aan hebben genomen, of een andere naam omdat hij enorme ruzie heeft gekregen met z’n moeder. Dus Lucas weet van niks. Pas als ze helemaal happy couple zijn staan Charlie en Barbara opeens weer op de stoep, omdat ze gehoord hebben dat Valentijn in Meerdijk rondloopt. Misschien ziet Lieke een korte terugkeer in GTST wel zitten en Charlotte werkt toch nog als regisseur achter de schermen? Charlie probeert het ook nog weer even met Rik, dan heeft hij ook weer wat drama.

Lin
6 juli 2018 09:39

Ook heel toevallig dat Lieke en Christophe laatst een afspraak hadden!

damian
6 juli 2018 14:02
Antwoord op  Lin

als dit zo is dan hoef je eingelijk niet meer te speculeren . nina gaat eruit en charlie en nick komen haar plek opvullen hoe weet je trouwens dat zij een afspraak hadden

Lin