Johnny Kraaijkamp vanaf 31 januari te zien in GTST

Het heeft even geduurd, maar vanaf 31 januari doet Johnny Kraaijkamp als opa Henk zijn intrede in GTST. Begin december werd al bekendgemaakt dat de acteur zijn opwachting maakt in de langstlopende soap van Nederland. Kraaijkamp speelt de rol van opa Henk, de vader van Saskia.

Tussen 1993 en 2003 was Kraaijkamp tien jaar lang te zien in de comedyserie Het zonnetje in huis. Naast zijn rol in GTST speelt hij momenteel ook in de musical Verliefd op Ibiza.



14 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Petra
24 januari 2020 08:33

Snap tot op heden niet wat de fam.Verduyn in gtst doet, allemaal wat vaag. Ze hebben weinig geld, maar toch heel gastvrij. Wel leuk dat Julian weer terug is

Flapperdeflap
24 januari 2020 14:43
Antwoord op  Petra

Ze hebben weinig geld maar willen niet dat anderen dit weten. Juist door gastvrij te zijn en te doen alsof alles koek en ei is, proberen ze de schijn op te houden.

Misha
30 januari 2020 15:47
Antwoord op  Petra

“Ze hebben weinig geld, MAAR zijn heel gastvrij”. Tja, het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Jan & Petra waren ook gastvrij.

riezz
11 februari 2020 10:54
Antwoord op  Misha

Omdat er een normaal modaal gezin in moest en ik ben blij dat Julian terug is en de rest van het gezin vind ik ook wel grappig behalve, maar daar zal ik wel alleen in staan Opa ………….. ik vond “het zonnetje in huis” al vreselijk en krijg het gevoel dat ik daar nu weer naar zit te kijken. Maar wie weet veranderd dat nog wel. Leuk gezin en als Opa er in blijft laat hem dan maar iets met laura krijgen dan heeft die ook weer iets te doen want die zien we veel te weinig eigenlijk (ja als… Lees meer »

Rtd
24 januari 2020 15:56

Dan zal hij wel in contact komen met Laura, dan heeft Laura ook weer eens een leuke verhaallijn.

Zal Henk het geheim bij Laura uit de doeken doen, bemoeit zij zich weer met anderen en is t opgelost.

Vlinder
24 januari 2020 16:56

Leuk Johnny kraaijkamp hopelijk een beetje humor in GTST hahaha

Moud
24 januari 2020 21:33
Antwoord op  Vlinder

@Vlinder, ja dat hoop ik ook. Mag wel weer eens gelachen worden.

Als ze Johnny Kraaijkamp zijn eigen persoonlijke karakter niet “verbasteren”, dus met andere woorden, een beetje zichzelf laten blijven, moet het met die humor wel goed komen.

Nisa
24 januari 2020 21:00

Vind familie Verduyn een leuke toevoeging. Julian en Saskia
Acteren heel goed en geloofwaardig.

Karin
24 januari 2020 21:59

Kraaijkamp wat een afgang. Jammer dat deze man nog op tv komt.

Moud
25 januari 2020 14:30
Antwoord op  Karin

Karin. Waarom? Verklaar je nader. Zo maar iets roepen slaat echt nergens op.

riezz
11 februari 2020 10:56
Antwoord op  Moud

Ben het 100% met Karin eens, hij speelt alsof hij in een blijspel speelt , gewoon ongeloofwaardig maar dat is in al zijn rollen en de humor is er niet want het ligt er te dik bovenop.
Maar ja, 1 irritatie punt mag , we kunnen niet alle rollen leuk vinden natuurlijk .
Maar van mij had hij ook niet gehoeven helaas, het gezin was al compleet en leuk genoeg en Julian welcome back !

Suus
26 januari 2020 00:17

Ik hoop dat de rol van opa Henk wat meer lagen gaat krijgen dan alleen hoe hij in de promo naar voren kwam. Bijvoorbeeld een van de kinderen die helemaal dichtklapt wanneer opa Henk bij hen komt wonen, waaruit uiteindelijk een verhaallijn van misbruik of incest naar voren komt. Een zware verhaallijn, maar dit past beter bij GTST dan wanneer opa Henk alleen de jolige opa komt spelen. Hoe zal Julian hier bijvoorbeeld op reageren, aangezien hij het kind is van incest tussen z’n moeder en opa? En Saskia? Gelooft zij haar kind of haar vader? Misbruik is van alle… Lees meer »

Misha
30 januari 2020 15:44

Die man lijkt echt steeds meer op zijn legendarische vader…

riezz
11 februari 2020 10:58
Antwoord op  Misha

helaas een zwak aftreksel (lees imitatie)