KIEFER ZWART KRIJGT ROL IN GTST

by GTSTCourant

Vanaf maandag 5 juli is GTST een nieuw gezicht rijker. De 32-jarige Kiefer Zwart maakt zijn opwachting in de soap als huisarts Roman van Loon. Roman komt de huisartsenpraktijk van Anton Bouwhuis versterken.

“Roman in een heel erg leuke, charismatische huisarts en zal daarom ook veel te zien zijn bij Anton op de praktijk”, vertelt de acteur aan RTL Boulevard. “Ik ben al een paar weken aan het filmen en heb het heel erg naar mijn zin. Jullie gaan Roman heel langzaam leren kennen zo tegen het einde van het seizoen, en in het nieuwe seizoen krijgen jullie steeds meer te zien en weten!”

Zwart is vooral bekend van zijn rollen in Zomer in Zeeland en Flikken Maastricht.


Lees ook:

13 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Tiffy
29 juni 2021 21:17

Flikken Maastricht??? Als wie dan heb ook flikken gekeken naar ik herken hem niet,,,

Sabine konings
30 juni 2021 00:48
Antwoord op  Tiffy

Ik dag in 2007 aflevering 13 seizoen 11
Als iwan Braafheid

Meerdijkfan
29 juni 2021 22:48

Ik hoorde ook dat er een podcast komt, klopt dit?

Vlinder
30 juni 2021 09:44

Hahaha ik zie een affaire aankomen tussen Linda en Roman.

Elly
30 juni 2021 10:27

Fantastisch beiden gefeliciteerd 🎊 🎉 🎊 🎉 🎊

Marina
30 juni 2021 10:32

Het verbaasd me niets. Er komen zoveel affaires voor in de soap. Maar dat is typisch soap.

Suus
30 juni 2021 11:15

Het zou wel grappig zijn als we Linda op de bank aantreffen met een doktersromannetje. Een voorteken van de affaire die ze zal krijgen met de dokter. Ook jammer dat Ferry het voor zichzelf verkloot heeft. Dokter Roman en Lucas zou ook een leuke match zijn.

Moud
1 juli 2021 17:40
Antwoord op  Suus

Is dokter Roman dan ook homoseksueel?

Chantal
1 juli 2021 20:15
Antwoord op  Moud

wat heb jij tegen homo’s????????🤬😡

Moud
2 juli 2021 19:45
Antwoord op  Chantal

Ik? Helemaal niets. Heb zelfs vrienden die homo zijn.

Was een vraag aan @Suus, die Lucas en dokter Roman koppelde of een leuke match vindt. Lucas is homoseksueel dus is mijn vraag toch logisch!

Suus
1 juli 2021 22:31
Antwoord op  Moud

Het zou best grappig zijn als alle vrouwen achter hem aan hollen en dat ie uiteindelijk homoseksueel zou zijn toch?
Maar ik zie Roman ook nog wel tussen Shanti en Rik terecht komen, wanneer Shanti voor hem valt en Roman wel een kinderwens heeft.

Moud
2 juli 2021 19:50
Antwoord op  Suus

Dat wordt lachen ja. 😁

Roman komt in de laatste week voor de zomerstop, dus veel zullen we nog niet over hem ervaren, maar ik ben echt benieuwd, hoe zijn verhaallijn, buiten het zijn van dokter, er uit gaat zien.

Vlinder
5 juli 2021 09:45

Zou ook nog kunnen dat Linda een affaire met hem krijgt en dat Shanti dan met hem er vandoor gaat, haar tarotkaart vertelde toch dat ze een grote liefde op haar pad krijgt ? Dit zou Roman wel eens kunnen zijn.