‘LONE VAN ROOSENDAAL KEERT TERUG IN GTST’

by GTSTCourant

Het is al een tijdje stil rond soapbitch Billy de Palma. Het personage, gespeeld door Lone van Roosendaal, sloeg na de moord op Leon op de vlucht en verdween daarmee uit beeld. Toch heeft het er alle schijn van dat La Palma binnenkort weer te zien is in het fictieve soapdorp.

In een interview met De Telegraaf vertelt Martijn Fischer onder andere over zijn rol in GTST. In de soap geeft de 53-jarige acteur gestalte aan het personage Pieter Nieuwenhuis, Shanti’s vader. “In de soap speel ik een welvarende wijnboer die wordt gezocht door zijn dochter Shanti. En na een lange zoektocht heeft ze mij eindelijk gevonden en worden we herenigd”, aldus Martijn.

Shanti is het product van Pieter en Billy. Over La Palma vertelt Martijn: “In het verhaal loopt mijn personage zijn ex, Billy de Palma, tegen het lijf op een camping. En omdat we elkaar zo lang niet hebben gezien, gaan we samen de verloren jaren inhalen.” Het lijkt het er dus op dat Lone’s rol in GTST nog lang niet is uitgespeeld!


Lees ook:

13 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
rene
24 september 2021 12:07

heeeeeeeeeeeeeeel graag, ik mis Billy

Jellert
24 september 2021 12:43

Iji mag de bak in

Wim
24 september 2021 13:06

Godzijdank! IK MIS HAAR!

rene
25 september 2021 11:32
Antwoord op  Wim

echt he , ze is super .

EWJ
24 september 2021 20:22

word nog beter dan nu al is

Flappie
25 september 2021 13:31

Gelukkig! Lone heeft echt een goede rol, een waardige opvolger van Martine Hafkamp, dus absoluut in de serie houden.

Sandy
25 september 2021 23:44

Die Kiefer ….wat een knappe man šŸ˜

Nabila
26 september 2021 11:48

Lol

Pieter
26 september 2021 16:58

Gelukkig.. vroeg me al af waarom ze nog in de leader zat

Vlinder
27 september 2021 09:28

Billy zal niet lang blijven ze zal uiteindelijk helaas denk ik de bak in draaien voor de moord op Leon.

Vlinder
27 september 2021 09:34

Kennen jullie Miami Vice? Ludo en Richard doet me aan hun denken hahaha in het begin mochten hun elkaar niet maar later gingen ze samen werken en werden hun samen 1 teamšŸ˜„

Edd