Lone van Roosendaal krijgt rol in GTST

Lone van Roosendaal maakt binnenkort haar opwachting in het fictieve soapdorpje Meerdijk. De 49-jarige actrice is vooral bekend van rollen in verschillende musicalproducties en haar rol als Melanie Zonderland in de serie ‘Voetbalvrouwen’. In 2014 was Lone één van de deelnemers van het populaire programma ‘Expeditie Robinson’.

Lone zal deze maand voor het eerst te zien zijn in GTST. Welke rol zij gaat spelen is nog niet bekend.



19 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Vlinder
1 oktober 2018 17:55

Zo zo, deze vrouw is echt een hele goeie actrice netjes gedaan.

Kees
1 oktober 2018 18:25

Dit vind ik kei leuk

ESTHER
1 oktober 2018 20:26

Eindelijk weer eens een “niet Spangas” acteur

Iris
1 oktober 2018 20:51

Dit is nog eens een leuke actrice! Beter dan al die jongeren.

Dennis
1 oktober 2018 21:06

Kijk! Eindelijk iets om naar uit te kijken!!!

De verhaallijn van Marieke is trouwens ook goed zeg!

Kiersten
1 oktober 2018 22:25

Top wijf! Zij kon zo lekker een bitch spelen bij voetbalvrouwen toen. Mag van mij zeker een vaste rol gaan worden! Love her

Kees
2 oktober 2018 08:52

Denk dat ze de moeder gaat spelen van stern.

Flapperdeflap
2 oktober 2018 09:25

Ik ben hier echt heel erg blij mee, gtst heeft een bitch nodig en zij is gewoon legendarisch! Ik hoop wel dat het een vaste rol gaat zijn en niet tijdelijk. Ik zie het al helemaal voor me, list en bedrog, Ludo die weer Ludo wordt, Anton die weer eens vreemdgaat, intriges, vuil spel, drama.. Ouderwets GTST plezier!

Reduan
2 oktober 2018 11:39

De kans is groot dat ze inge iphenborg vervangt als Martine hafkmap.

Flapperdeflap
2 oktober 2018 12:14
Antwoord op  Reduan

Ik hoop het maar ik denk het echt niet.

Kevin
2 oktober 2018 13:51
Antwoord op  Flapperdeflap

Ik denk dat als de rol naar een ander persoon zou moeten gaan, dat Lone het moet zijn. Ik zou het interessant vinden!

Suus
2 oktober 2018 15:28

Misschien is er wel een link met Loes en blijkt zij later de moeder van Loes te zijn die wraak komt nemen op half Meerdijk, vanwege de dood van haar dochter.
En dan met de cliffhanger komende zomer zien wij als laatste shot nog even de welbekende glimlach van Loes die nog blijkt te leven.

Gup
2 oktober 2018 16:34

Haha gaat Ludo straks weer eens vreemd ofzo

Zebje
2 oktober 2018 18:20

Ze is te jong om hafkamp te spelen en het personage Martine hafkamp zit zo vast aan Inge Ipenburg dat ze ONvervangbaar is. T zou ook geen recht doen aan t personage hafkamp om er een andere acrtrice op te zetten. Ik denk inderdd moeder van Loes of een nieuw zakenvrouw die ook de concurrentie met Ludo aangaat en misschien wel t volgende slachtoffer van Ludo wordt na Bowien , Dian , Roxy en Martine. Misschien is deze vrouw el in opdracht van Roxy omdat zij nog wraak op Ludo zou willen nemen.

Ruud
3 oktober 2018 20:35

Mischien Martine’s zus Sophie Hafkamp

Jeroen
3 oktober 2018 21:50

Ik denk een hotel medewerker. Of zakenvrouw. Niet een bitch

Flapperdeflap
5 oktober 2018 09:51

Linda wilde haar functie toch neerleggen? Wellicht gaat deze rol haar vervangen, inderdaad manager van de Rozenboom.