Nina GTST

Marly over 8 weken weer te zien in GTST

Actrice Marly van der Velden keert aanstaande maandag weer terug op de set van Goede Tijden, Slechte Tijden. Na de bevalling van dochtertje Jacky-Rey in oktober 2017 staat Marly weer te trappelen om te beginnen.

“Ik heb er onwijs veel zin in dat het normale leven weer gaat beginnen, om weer te mogen spelen. Ik heb mijn collega’s heel erg gemist. Maar we hebben een WhatsApp-groep, dus ik heb niks hoeven te missen”, aldus de actrice aan RTL Boulevard.

Marly is over ongeveer acht weken weer te zien als Nina Sanders in GTST.



9 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
tim
1 februari 2018 08:26

Ze mag wegblijven wat mij betreft. Loes is vele malen leuker

Sandro
1 februari 2018 15:07
Antwoord op  tim

Maar Nina is toch de rechtmatige opvolgster van het Sanders imperium? Ludo heeft bijna heel Meerdijk in handen.

kenny
5 februari 2018 06:27
Antwoord op  Sandro

Misschien vroeger ludo is nu bijna niks in meerdijk plus je ziet hem nu heel weinig in de serie hij is alles kwijt geraakt omdat martine vorige haar terug kwam ik denk ook dat het niet lang meer gaat duren voordat ze samen (janine) uit meerdijk vertrekken

flap
1 februari 2018 10:16

Hopelijk blijft Loes wel in de serie, het feit dat Nina terugkomt betekent niet dat Loes wegmoet toch? Zeker na de leegloop. Volgens mij gaat Sam binnenkort ook weg naar een lange stage in Amerika

freeze
1 februari 2018 18:04

Als de echte Sjors nou eens terugkwam… hoop voordat ze wat met Amir krijgt (want die kant lijkt het wel op te gaan)

Suus
3 februari 2018 20:48

Ben benieuwd hoe Loes gaat reageren. Ze begint steeds meer op Nina te lijken qua uiterlijk. Ze neemt eigenlijk Nina’s plek over. En ze remde Nina af om terug te komen. Denk dat het nog wel een staartje zal krijgen en dat Loes niet zomaar haar plek op zal geven, wanneer Nina terug komt.

lady
5 februari 2018 18:00
Antwoord op  Suus

Ja vond ik ook al… hetzelfde haar en ook een beetje de kleding. Straks raakt ze geobsedeerd en verandert ze in een soort stalker.. zou zomaar kunnen.

Suus
5 februari 2018 22:22
Antwoord op  lady

Ze probeert Laura al op afstand te houden. Het begint er al op te lijken dat ze haar plekje in ‘het gezinnetje met Bing’ niet op wil geven.
Ben benieuwd of ze de vliegtickets of de terugreis ook gaat saboteren waardoor Nina langer weg moet blijven.

rob
6 februari 2018 09:25

Ze mag wegblijven wat mij betreft. Loes als vast karakter behouden svp