Max Willems (18) speelt rol Q Bouwhuis

De 18-jarige Max Willems zal de rol van het nieuwe personage Q Bouwhuis spelen. Q is de achterneef van Anton en zal vanaf vanavond te zien zijn in GTST als hulpkracht bij Lidl Meerdijk. Onlangs is Willems nog te zien geweest in enkele afleveringen van de soap ‘De Spa’.

Vermoedelijk zal Q een rol gaan spelen in het grote geheim van Bernadette van Panhuys, de moeder van Moon en Tiffy uit Nieuwe Tijden. Tiffy is namelijk, zoals afgelopen zomer bekend werd gemaakt in de GTST Magazines, de dochter van Anton Bouwhuis.

Meer over Max Willems vind je hier en hier.



10 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Teleurgesteld
15 november 2017 15:09

Serieus? Q!? Dat is toch geen naam! Had gehoopt dat het een afkorting ofzo zou zijn, maar na 28 jaar lijkt de inspiratie voor namen op te zijn…

Orford
13 december 2017 20:30
Antwoord op  Teleurgesteld

Wel eens van autisme gehoord? Q is getypecast als autist: Een idiot savant. Natuurlijk komt hij alwetend en irritant over! En daarom snapt hij grapjes niet. Snappie?

Nuna
15 november 2017 19:53

Wat een rare jongen en slechte acteur ook. Alles zo gedicteerd. Hoop dat hij er snel weer uit gaat. Doet afbreuk aan de serie.

Michel
17 november 2017 20:32

Echt ongelofelijk! Ik heb met verbazing zitten kijken toen hij in beeld kwam. Heb echt zelden iemand zo slecht zien acteren. Ik krijg werkelijk kromme tenen van de hele vertoning van die zogenaamde Q. Zo gemaakt, zo ingestudeerd je tekst opdreunen. Echt verschrikkelijk. Hoe diep kunnen ze bij het casting-bureau zakken om dit soort figuren te casten voor zo’n serie.

Ria
18 november 2017 06:43

Wat is GTST nog?? ik kijk al vanaf t begin, maar de verhaallijnen zijn op, die Q slaat nergens op, ik irriteer me aan alles wat ie zegt, tenenkrommend, denk dat ik lekker ga stoppen met kijken, zonde van de tijd, kinderserie.

Ine
21 november 2017 20:14
Antwoord op  Ria

Inderdaad helemaal mee eens, zeer slechte spelef

Liesbeth
29 november 2017 20:45

Amen!!

keysha
30 november 2017 20:18

wat een slechte acteur is die Q………. irritant gewoon…… nog ff en ik kijk helemaal niet meer en hoor van veel mensen dat zij dat ook niet meer gaan doen!!!

Anne
6 december 2017 15:13

ik haak ook af, met zulke personages ( ik wil hem niet eens acteur noemen) neem je je kijkers niet serieus

José beumer