Nieuw gezicht in GTST: Stephanie van Eer

Meerdijk krijgt er een nieuwe inwoner bij! Binnenkort maakt actrice Stephanie van Eer haar opwachting in GTST. Van Eer is voornamelijk bekend van haar rol in Spangas waar ze de rol van Shirley Benoit speelde. Ook is ze sinds dit najaar de presentatrice van de Kids Top 20.

Het is nog niet bekend wanneer Stephanie te bewonderen is in Goede Tijden, Slechte Tijden.



12 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
kim
28 september 2018 11:48

misschien die toen door moise trousful werd gedaan

Moud
28 september 2018 17:05

@GTST klopt. Ik heb dit ook al eerder gelezen op Televizier.nl. Er is een nieuwe leader gemaakt en daar komt Noud idd niet meer in voor. Maar in een artikel van RTLBoulevard staat dat nog niet bekend is wanneer de nieuwe leader te zien is. Zou ook wel snel zijn, alweer een nieuwe leader, is dan de 3de in zeer kort tijd zijn. Ik zou het erg jammer vinden als Noud GTST verlaat. Hij is een personage die geen vlieg kwaad doet; altijd voor eenieder klaar staat en een vriendelijk woord heeft. Ik verwacht ook dat over enige tijd Marieke… Lees meer »

Flapperdeflap
1 oktober 2018 10:02
Antwoord op  Moud

Ze doen veel te weinig met de rol van Noud. Ja hij is een leuk personage maar ontzettend saai. Ik kan me voorstellen dat het voor de acteur ook niet leuk is om zo’n saaie rol te spelen. Biedt toch totaal geen uitdaging? Sowieso wordt het tijd voor nieuwe schrijvers. De huidige rekken of een verhaallijn heel er uit, zoals bij Jan Maes, of het wordt afgeraffeld, zoals nu bij Nina en ik vermoed ook straks bij Marieke. Dat is gewoon heel erg jammer.

nicky
30 september 2018 10:54

zou zij idd een zus van bing kunnen zijn

Gtst
30 september 2018 15:45
Antwoord op  nicky

Heeft bing een zus?

nicky
30 september 2018 17:54
Antwoord op  Gtst

je weet ma nooit in gtst

Bas
30 september 2018 11:40

Weer zo’n kind, snappen de schrijver nou niet dat ze met die verjonging de oudere kijkers wegjagen, het is toch geen Spangas 2.0 ?

Dennis
30 september 2018 21:38
Antwoord op  Bas

GTST begon in de jaren 90 met zowaar een halve tiener cast:
Arnie, Linda, Peter, Anette, Suzanne, Mirjam, Rien, Anita, John, Dian

Vlinder
1 oktober 2018 13:45

Zo slecht acteert zij niet hoor, in spangas was zij toch wel 1 van de weinige die best goed acteerde.

Verloren zusje van Bing denk ik, Stanley is toch een vrouwenverslinder, is het niet gek dat hij ook nog kinderen bij andere vrouwen verwekt heeft.

Edd
2 oktober 2018 18:14
Antwoord op  Vlinder

Mee eens, ik vind haar ook goed acteren! Beter dan een Kimberly of Q.

Kiersten
1 oktober 2018 22:23

Goede manager heeft dat wijf. Ze neemt nu ook al het presenteren van de kids top 20 over van Rover.

Kwebbel
22 oktober 2018 17:20

Komt TIFfie? Niet in GTST