GTSTCourant - Ludo Sanders

Twee nieuwe gezichten én sets in GTST

Maandag 27 april maken twee nieuwe gezichten hun opwachting in GTST. De komst van de acteurs hangt ook samen met twee nieuwe sets: de villa van de personages Ludo en Janine en de buurtsupermarkt.

Actrice Celia van den Boogert (68) is vanaf maandag te zien als huishoudster Lydia Edel. Ludo en Janine verhuizen naar een nieuwe villa die door Lydia zal worden onderhouden. In 2002 was de actrice ook in de soap te zien.

Tegelijkertijd maakt ook de 21-jarige Hamza Othman zijn debuut in GTST. Hij vertolkt de rol van Ilyas El Amrani. Het personage heeft de verantwoordelijkheid over de buurtsupermarkt van het fictieve soapdorp Meerdijk.



21 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Rtd
22 april 2020 22:36

Eerst allerlei jeugd eruit, want gtst was te jong…. dan komt fam verduyn met 3 kinderen…. en nu hij weer….

Edd
22 april 2020 23:39
Antwoord op  Rtd

Je haalt me de woorden uit de mond. Hopelijk wordt dit geen vaste rol, anders slaat het vertrek van alle andere jeugd natuurlijk helemaal nergens op!

Jonas
23 april 2020 07:22
Antwoord op  Edd

Juist goed dat ze de cast weer cultureel diverser aan het maken zijn, dan is het een veel betere afspiegeling van onze samenleving. Het doel van de veranderingen was om dichter bij de realiteit te komen.

Bob
23 april 2020 09:31
Antwoord op  Edd

De jeugd die er in zat was oninteressant en kinderachtig. Als ze dit karakter wel interessant kunnen maken (en geïntegreerd in de verhalen met de hele kast en niet alleen de jongeren) dan kan het een goede zet zijn.

Het karakter Merel is ook jeugd maar haar verhaallijn is veel minder irritant dan die van Rover/Lana etcetera.

Ze wilden vernieuwen dus moesten de rotte appels er uit. Het is niet zo dat ze alleen maar oude karakters willen maar vooral andere soort verhaallijnen (geen vlog gedoe etc)

Moud
23 april 2020 12:26
Antwoord op  Bob

Inderdaad @Bob, het gaat er niet perse om of er wel of geen jeugdige spelers in GTST zitten maar om de verhaallijnen die ze spelen. Een goede verhaallijn (gepest met gevolgen), zoals bij Merel, wekt veel minder irritaties op.

Remco
24 april 2020 18:39
Antwoord op  Rtd

Maar je blijft wel kijken…. Toch

Daan
25 april 2020 12:18
Antwoord op  Rtd

De 2 jongste Verduyn kids zijn geen vast cast lid

Q88
23 april 2020 00:55

Kom dr net achter dat agent Alex en Leon “mannetje van ludo” de zelfde achternaam hebben… de boer.

GTST-detective
25 april 2020 21:04
Antwoord op  Q88

De Boer is ook een veel voorkomende achternaam in Nederland. Ik had ook ergens gelezen dat ze neven van elkaar zijn.

Gtstfan
23 april 2020 18:32

Die Lydia heeft er al eens eerder in gespeeld de adoptie moeder van Milan volgens mij of ben ik gek..

Moud
24 april 2020 12:59
Antwoord op  Gtstfan

Je hebt helemaal gelijk, Lydia speelde in 2002 de adoptie moeder van Milan Verhagen en later de naam Alberts kreeg.

Dus neen je bent niet gek! haha

Cindy
23 april 2020 20:30

Super leuk! De nieuwe Rosa in hun mooie villa! Zo hoort de Familie Sanders te leven in de serie met huishoudster! Dat wordt nog spannend met Valentijn!
Leuk deze nieuwe winkel erbij! Beetje variatie! Super leuk! Ik heb tien jaar niet meer gekeken!
En ik kijk vanaf dag 1 van gtst. Vond juist leuk met Billy erin! Maar dit is allemaal veel leuker!
Ik kijk alleen via videoland! Lig altijd een week vooruit!

Sander
23 april 2020 21:18
Antwoord op  Cindy

Wat fijn! Dat je zo enthousiast bent! En dat je al kijkt vanaf dag 1! Maar toch al 10 jaar niet meer! Ik kijk via RTL4! Elke dag om 20:00!

Anoniem26
23 april 2020 22:33

Zij was vroeger de adoptie moeder van Milan

willem
24 april 2020 01:02

Sorry maar 21 jaar is geen jeugd.
Dus al die reacties slaan nergens op.

Rtd
24 april 2020 15:02
Antwoord op  willem

Britt (Kimberley) is 23 en Floris (Rover) 25 jaar… en die vielen onder de “jeugd”

Dus de reacties slaan wel zeker ergens op!

Moud
24 april 2020 18:03
Antwoord op  Rtd

@Rtd, leeftijden / jeugdige is het een breed begrip, het gaat dan ook niet direct om de leeftijd van de acteurs, maar om de verhaallijnen die ze speelden, die werden door de kijkers / fans niet (meer) gewaardeerd.

Vlinder
25 april 2020 16:13

Ik ben dvd-boxen aan het kijken van GTST. Ik hoop dat Inge Schrama ooit weer terug keert als Sjors en ook Aukje van Gineken als Charie.

Flapperdeflap
26 april 2020 23:38

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de rol van Ilyas tot nog toe wel heel leuk vind. Hij heeft een heel leuk en guitig hoofd. Ik hoop dat ze de rol leuk houden, maar gezien alle verbeteringen tot nog toe, heb ik daar wel vertrouwen in.

Rika
29 april 2020 15:01

Ik vind het wel prima dat er jeugd is, zolang er maar een beetje balans is met andere leeftijden. Ook is het belangrijk hoe ze worden neergezet. Ik stoor mij er momenteel niet aan en de Verduyn kinderen en Ilyas zijn leuk om naar te kijken. Ik zie ook meer figuranten en kleinere rolletjes voorbij komen naar mijn idee en vind dit een leuke aanvulling.

Kim
6 juni 2020 14:48

Iedereen die zeurt dat er teveel jeugd inzit: Je hoeft niet te kijken, jeugd word ook ouder als ze er nu allemaal oudjes inzetten moeten ze over 3 jaar stoppen want die zijn dan te oud 😉