Annefleur van den Berg verlaat GTST

Annefleur van den Berg, de actrice die gestalte geeft aan het personage Puck Odolphy, stopt met haar rol in GTST.

Puck krijgt een aanbod om in Rusland te gaan werken. Haar laatste scène is op donderdag 26 maart te zien. Voor de kijkers van Videoland is dit een week eerder.

“Ik heb enorm genoten van al het leuks dat ik heb mogen spelen, de fijne collega’s en de leerzame periode”, vertelt Annefleur over haar tijd bij GTST aan RTL Boulevard. Eigenlijk had ze nooit de wens om in de soapserie te spelen. “Toch voelt het als een kleine droom die is uitgekomen. Puck is helemaal klaar voor nieuwe avonturen, en ik ook.”

Hoewel Annefleur de rol prima speelt, is het volstrekt onduidelijk wat het personage Puck toevoegt aan GTST. Waarschijnlijk is dan ook niemand rouwig om haar aanstaande vertrek.

Met de exit van Annefleur lijkt de grote schoonmaak van GTST afgerond. Eerder dit seizoen werden Britt Scholte (Kimberly), Floris Bosma (Rover), Faye Bezemer (Lana), Rein van Duivenboden (Bobby) en Melissa Drost (Sjors) uit de soap geschreven.



13 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Wesley
17 maart 2020 22:26

Héhé, werd ook tijd!!! Daaag meid lekker nasr Rusland🙏🏼

Bianca
18 maart 2020 09:01

Werd tijd

dennis
18 maart 2020 11:17

Zij was inderdaad zo’n personage dat helemaal niks toevoegde!

Edd
18 maart 2020 11:19

Puck is echt het meest zinloze personage ooit dat in de vaste cast zat. Ze hadden er gewoon een gastrol van moeten maken, alleen de eerste maanden was haar aanwezigheid goed voor het verhaal. Niemand die haar gaat missen. Wat overigens niets over de actrice zegt, zij levert prima werk.

L V
18 maart 2020 11:54
Antwoord op  Edd

Mee eens. Qua actrice prima!

Henk
18 maart 2020 13:44

Kan mij niet herinneren dat ik ooit zo’n nietszeggend en nutteloos karakter in GTST heb gezien. Geen enkele link met overige personages, zelfs geen eens een eigen verhaallijn gehad. Ze hing er constant maar wat bij, een soort van veredelde figurant met zo nu en dan een regel tekst. Sneu voor de actrice maar terecht dat GTST afscheid neemt van dit personage. Je vraagt je af wat de schrijvers ooit bezielde zoiets te bedenken, je kan echt wel merken dat het productieteam een weinig inspirerende periode heeft gekend afgelopen tijd. Gelukkig gaat het de laatste maanden weer de goede kant… Lees meer »

Dre
18 maart 2020 23:23
Antwoord op  Henk

Bas is er maar voor 3 weken helaas

Rika
18 maart 2020 13:46

Gelukkig. Ze heeft echt een bek om op te rammen. (bedoel niet qua uiterlijk)

Joepie dé apie
18 maart 2020 22:39
Antwoord op  Rika

Wil ik graag doen, alleen die namen al

JVG
18 maart 2020 14:44

Kan niet zeggen dat ik het erg vind.. sinds Puck in GTST Kwam had het personage niks te doen en niet echt een verhaal.

Moud
18 maart 2020 21:42

Haar personage en verhaallijn stelde niets voor.
Ik snap ook niet wat de scrip schrijvers bezielde, ze hadden veel meer uit de rol van Puck kunnen halen.
Een grotere concurrentie strijd tussen Nina & Puck bijvoorbeeld.
Ze wordt nu neergezet als een mislukte mode designer, het domme gansje, die toch telkens weer bij Nina aanpapte, om toch maar carrière te kunnen maken, tegen beter weten in.

Ik vind het vooral erg jammer voor Annefleur als persoon.

Dennis
19 maart 2020 08:09

Al had Inge Schrama nog Sjors gespeeld, dan zat ze er nog steeds in. Inge had een vast contract en Melissa niet.

Edd
19 maart 2020 11:18
Antwoord op  Dennis

Dat is niet waar. Een werkgever is gerechtigd na twee jaar ziektewet het contract te ontbinden. Daarom heeft Ingmar Schrama waarschijnlijk ook besloten niet meer terug te keren, dat nieuws kwam precies twee jaar na haar vertrek naar buiten.