GTST Rikki de Jong

Verlaat ook Robin Martens GTST?

De grote leegloop bij GTST gaat onverminderd door. Na Marjolein Keuning, Bart Oomen, Jord Knotter, Urvin Monte, Jord Knotter en Buddy Vedder, lijkt Robin Martens de volgende te zijn die GTST de rug toekeert.

Rikki de Jong heeft het ambitieuze plan om samen met haar nieuwe vriend Abel naar Rotterdam te verhuizen. Afgaande op de spoilers lijken de plannen rond 21 december ook daadwerkelijk doorgezet te worden. Moet Rik binnenkort ook afscheid nemen van zijn dochter?



25 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Bjornlimmen
11 december 2017 11:51

Ik zal Robin martens wel gaan missen?

remco
11 december 2017 18:07

Geen probleem mee….wegwezen

….verschikkelijke actrice

Celine
11 december 2017 19:54
Antwoord op  remco

Kun jij het beter dan? Ze speelt een rol. Dat maakt haar geen vreselijke actrice. Ga lekker zelf auditeren en dan niet gaan lopen jammeren als het niks wordt!

tim
12 december 2017 11:42
Antwoord op  Celine

Daar bedoelt hij waarschijnlijk mee dat ze een “slechte”actrice is, ze speelt gewoon ook vreselijk slecht!

Erica
11 december 2017 21:01

Zou jammer zijn,maar denk dat ze naar rotterdam gaat ja

Vlinder
11 december 2017 23:40

Van mijn mag ze weg, ik vind haar niks!

Dominique
12 december 2017 00:10

Als zo dat zo is, dan zou ik het echt heel jammer vinden. Rikki is één van m’n favoriete personages en Robin doet het echt zo goed. Zou het wel begrijpen want ze heeft volgens mij best wel wat ambities naast GTST.

Charly
12 december 2017 06:57

Ik zou het wel jammer vinden maar gtst stopt toch gauw vandaar dat er mensen uitgaan jammer maar helaas

Dennis
12 december 2017 10:12

Ik denk niet dat ze weggaat. Wel dat ze naar Rotterdam gaat. Maar… er klopt iets niet bij Abel. Hij is best dwingerig en pushed haar. Ik denk dat we een andere kant nog van Abel gaan zien.

Mousy
12 december 2017 11:15
Antwoord op  Dennis

Wat je schrijft over Abel, ben ik voor 100% met je eens. Heb die Abel vanaf het begin niet vertrouwt.
Ik ben dus “blij” dat je dit schrijft, want ik dacht dat ik zowat de enige was die zo over Abel dacht.

Dennis
12 december 2017 20:07
Antwoord op  Mousy

Dat was gisteren dus te zien.
Robin Martens gaat met de flexwet… Lijkt me echt niet dat ze oninteressante vlogs gaat maken ipv een carrière als wat ze nu heeft.

Anna
12 december 2017 11:45

Die ga ik totaal niet missen, een van de slechtste actrices aldaar. Die kan echt niet acteren

nicky
12 december 2017 14:47

sam gaat ook al weg gaat goed met gtst

NederlandseBelg
13 december 2017 19:58
Antwoord op  nicky

Waar haal je dat vandaan?

Vall
12 december 2017 18:34

Ik vond rikkie een goeie acteur

Frits
12 december 2017 18:44

Ja! Robin Martens verlaat GTst was Net bij Boulevard

Kevin
13 december 2017 11:17
Antwoord op  Frits

Gaat ze weg vanwege de flexwet of gaat ze er definitief uit?

remco
12 december 2017 20:31

Eindelijk. …wat kon die slecht acteren zeg…irriteerde me altijd mateloos aan dat kind

Julia
12 december 2017 22:05

Ik vind nu wel dat ze voor rik ook een verloren zoon ofz weer mogen doen,der is helemaal niks van hem van familie ofz,hij heeft ook vroeger in gtst een aantal relaties gehad,laat het lekker zo worden dat die nog een kind heeft ofzoiets!gaat niet goed zo..

Yoshi
12 december 2017 23:03
Antwoord op  Julia

Rik kan makkelijk alleen. Dat liet het personage al zien na het overlijden van Anita. Toen Rikki nog gespeeld werd door Amber Brandtjes.

Kan die niet terugkomen??!!!!

Zebje
12 december 2017 23:35

Yay eindelijk! Dan niet door de brand in boks maar door Abel. Wat een ruziebitch tegen Sjoerd. Alleen had ik liever gezien dat Bram in Meerdijk bleef voor Sjoerd.

Vlinder
13 december 2017 00:24

Van actrice naar een vlogger wat kansloos zeg.