Vincent Visser verlaat GTST

Vincent Visser stopt met zijn rol in GTST. Dat maakte de 19-jarige acteur, die sinds 2019 de rol van Valentijn Sanders speelt, bekend in Goede Tijden, Zomer Tijden.

“Valentijn gaat uit de serie”, aldus Visser. “Maar hoe, dat ga ik nog niet vertellen.”

In zijn Instagram Stories postte Visser onlangs een selfie met zijn ‘soapvader’ Christophe Haddad. Haalt de acteur, die gestalte geeft aan het personage Nick Sanders, Valentijn uit de soap? Of vraagt moeder Charlie haar zoon om terug te keren naar Curaçao?

Het nieuwe seizoen van GTST is vanaf 31 augustus weer te zien bij RTL 4.



13 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
rene
24 juli 2020 11:50

Nou, jammer eigenlijk, deze rol van irritant pokkenjong had hele leuke wendingen kunnen geven voor Ludo die zijn best doet om goede opa te zijn maar de deksel op zijn neus krijgt omdat het mannetje hetzelfde rotte karakter heeft als zijn vader.

Joep
24 juli 2020 14:10

Heel erg jammer!! De dynamiek die het gaf met Ludo wad heel leuk. De rol is echt veel beter geworden het afgelopen seizoen. Hopelijk is het tijdelijk en komt Valentijn nog terug..

Gerit
24 juli 2020 19:59

Is niet Vincent eigen keuzen maar van de schrijvers gtst wil van van jonge karakters Lana rover Kimberly allemaal al eruit dus was te verwachten dat ook Valentijn zal gaan vertrekken gok dat binnenkort ook jojo gaat

R N
25 juli 2020 00:49

Goed zo. Uiteindeliik recasten met een goede acteur!

Misha
3 augustus 2020 01:13
Antwoord op  R N

Vincent is een goede acteur. Het probleem is dat de schrijvers het personage verpesten.

Geiz
25 juli 2020 10:16

Niet heel erg, zal niet gemist worden waarschijnlijk

Saskia
25 juli 2020 13:20

Eigenlijk wel jammer! In het begin vond ik de rol Valentijn totaal niet boeiend (en zelfs irritant) en was ik de rol Valentijn liever kwijt dan rijk. Maar door de nieuwe wending en verhaallijn met Ludo is de rol zoveel interessanter geworden. De schrijvers hadden echt hun best gedaan en hadden ook nog heel veel met deze rol kunnen doen.

Moud
25 juli 2020 15:36

Ik had al langer het gevoel dat de schrijvers aanstuurden op een exit van Valentijn. Het had natuurlijk zeker nog alle kanten opgekunt in de verhaallijn, van Valentijn, Ludo en Richard. Maar ik heb zo het idee dat er nog iets (ergs) gaat gebeuren, waar Valentijn wederom bij betrokken is, waarnaar Ludo, Valentijn wegstuurd, wellicht terug naar z’n moeder. Nick lijkt mij geen optie, zit nog in gevangenis. Maar eerlijk is eerlijk, ik zal er géén traan 😢 om laten. Het was een irritant personage, die alleen maar dollar 💵 tekens in de ogen had, maar er zo min mogelijk… Lees meer »

Edd
27 juli 2020 19:19

En natuurlijk slaat GTST weer door… het mag ook wel een keer klaar zijn met vertrekkende castleden hoor! Zo krijg je nooit de kans een band op te bouwen met de karakters. Ze hadden nog zoveel gekund met de rol van Valentijn, bovendien kon je merken dat Vincent begon te wennen aan zijn karakter, zijn acteerprestaties werden echt beter. En zijn rol interessanter, sinds Ludo zich met zijn leven bemoeide.

Nee, dit begrijp ik echt niet. Het vertrek van Kimberley en Rover ok… maar Billy, Lana, Sjors en nu Valentijn? Laten we dan maar hopen dat Jef terugkomt hahahah

Vlinder
27 juli 2020 23:09

Hopelijk dat Inge (Sjors) ooit terug komt ik keek seizoenen deze vakantie zou toch een verassing zijn als ze weer terug komt en Bing weer voor zich gaat terug winnen 🙂

Moud
1 augustus 2020 17:22
Antwoord op  Vlinder

Sorry Vlinder, Inge Schrama heeft aangegeven niet meer terug te keren in Gtst. Dat weet jij ook als grote fan van gtst, was en is op diverse sites te lezen. Daar zullen we ons bij moeten neerleggen.

Sjors/Inge heeft een forse burnout gehad, of zelfs nog niet helemaal van herstelt. Ik denk dat ze geen risico meer wilt nemen, ze heeft een gezin met jonge kinderen die hun moeder nodig hebben.

Inge was ook mijn favoriete Sjors, alhoewel haar vervangster Malissa) het ook niet slecht deed. 😁

Kevin
29 juli 2020 13:29

Ik vind dit ook wel weer ver gaan, heel de vlog verhaallijn was irritant ja maar je hoeft niet al deze castleden eruit te gooien. Ik vond Vincent een goede acteur en zijn rol was leuk! Wat me nu ideaal voor de soap lijkt is Sjors terug (gespeeld door Ingmar) en Pip Pellens als Wiet terug + een oud castlid van vroeger zoals Jef. Het lijkt me sterk dat we Ingmar en Pip ooit nog eens zullen zien bij GTST maar je mag altijd hopen natuurlijk!

Richard
5 augustus 2020 09:40

Eindelijk opgerot dat irritante snertjong. Laat die Nick maar in Belgie blijven want dat begint ook te vervelen, hij had al 20 keer dood moeten zijn in de serie. Laat maar een paar oud gedienden terugkeren in GTST want er kunnen genoeg leuke en spannende verhaallijnen geschreven worden zoals Jeff die de Koning weer terug koopt, Robbert die weer een relatie krijgt met Laura, Daniel die nog altijd op de vlucht is en na jaren weer terugkeerd in Meerdijk of mischien weer een rol voor Benjamin, Remco Terhorst, Mirjam, Florien………