VINCENT VISSER (VOOR EVEN) TERUG IN GTST

by GTSTCourant

Dinsdag 16 maart is Vincent Visser weer voor even te zien in GTST. Zijn alter ego Valentijn Sanders verdween vorig jaar in de gevangenis. Maanden later staat hij in de rechtbank om zich te verantwoorden voor de wandaden die hij in het verleden heeft gepleegd.

Ludo Sanders en Richard van Nooten zijn opgeroepen om een getuigenverklaring af te leggen in de rechtbank. Hoewel Valentijn aanvankelijk niets van zijn doodgewaande opa Ludo wil weten, lijken de twee na afloop van de rechtszaak nader tot elkaar te komen: Valentijn is blij met Ludo’s getuigenis.

Het is nog niet duidelijk welke straf Valentijn krijgt, al heeft hij zelf het idee dat het ‘wel een tijdje kan duren voordat hij buiten staat’.

Vincent Visser werd vorig jaar uit de serie geschreven.


Lees ook:

10 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
R0meuz
9 maart 2021 11:00

Leuk! Ze zouden vaker oude karakters een mini gastrol moeten laten spelen. Maakt het realistischer, dat mensen contact houden ook wanneer ze verhuizen.

Suus
9 maart 2021 15:42
Antwoord op  R0meuz

Zoals dat ze dezelfde actrice en hetzelfde personage gebruiken voor de Kinderbescherming: Josje Been. Het zorgt inderdaad voor een soort continuïteit. Personages die lang buiten beeld blijven, blijven op deze manier wel bestaan.

Meerdijkfan
14 maart 2021 16:44
Antwoord op  R0meuz

helemaal mee eens! Anton en Linda zien de kinderen ook nooit. als die eens langs zouden komen zou het een stuk realistische zijn.

rene
9 maart 2021 11:21

Top!, dan wordt er eindelijk eens een verhaallijn afgesloten (waar is bv Aysen??? , absurd dat niemand dit weet).

Jeroen
9 maart 2021 13:07
Antwoord op  rene

Daar wil ik ook wel eens een antwoord op.
Al is het dat er een lijk opduikt..
Mooist zou zijn als ze weer als levend persoon terug komt. Al is het om te kunnen vertrekken.
Want het is een en al vaag rond haar en volgens mij is er nooit iets gezegt dat ze eruit is.

Misschien werkt ze wel voor billie en komt ze terug als het huwelijk kapot loopt.

Suus
9 maart 2021 14:37

Ik denk dat de makers van GTST Dilan een time-out gunden. Dilan heeft nu tijd om tot rust te komen en de wereld buiten het drukke opnameschema van GTST te verkennen. En Dilan heeft altijd de mogelijkheid, als het weer begint te ‘kriebelen’ (zoals vaker gebeurt bij ex-GTST actrices en acteurs), om terug te keren in GTST.

Pinkeltje
9 maart 2021 16:55

Mag wel blijvend terug komen

Edd
11 maart 2021 12:26
Antwoord op  Pinkeltje

Van mij ook. Hij is in een jaar enorm gegroeid, de laatste maanden waren zijn acteerprestaties prima. En met de rol van Valentijn kun je nog zooooveel meer. Aukje van Ginneken heeft al aangegeven dat ze best (tijdelijk) terug wil komen als Charlie. Doe dat dan😂

rene
12 maart 2021 14:57

Eigenlijk kan hij toch wel gewoon terug want Ludo is niet dood en de rest was in scene gezet door Richard en niet iets waar je voor de gevangenis in moet (enneeee Amelie is weg dus kan niet meer getuigen ) en tja het stelen van het schilderij is ook niet echt doorgegaan dus in het normale leven zou het een taakstrafje zijn.
Zal mij benieuwen allemaal.

Moud
12 maart 2021 22:58
Antwoord op  rene

Ik weet niet of het bij een taakstrafje blijft voor Valentijn. De getuigenis van Ludo is goed voor Valentijn, althans Valentijn is er blij mee. Zo blijkt tenminste uit het artikel. Maar Valentijn verwacht zelf niet snel weer buiten te staan. Maar die getuigenis van Richard, zo wraakzuchtig hij is richting Ludo, zou het zomaar kunnen dat hij belastende uitspraken doet alleen om Ludo te raken. Van de andere kant, blijkt uit alles dat Richard nog steeds héél erg bang is voor Ludo. Durft hij dat wel? Ludo mag dan de actie van Valentijn hebben overleefd, toch zou het mij… Lees meer »