GTST Meerdijk App uitgestorven

Spelers van de GTST Meerdijk App vragen zich het al weken af: wanneer wordt er gestart met een nieuw verhaal? In januari 2016 werd de GTST Meerdijk App gelanceerd als extra aanvulling op de verhaallijnen in GTST. Daar lijkt nu nog weinig van over te zijn.

Sinds december 2016 is het bergafwaarts gegaan met de GTST Meerdijk App. De adventskalender in december 2016 en de quiz die daarna volgde, maakten weinig indruk. In februari stond het verhaal ‘De ontmaskering van Martine Hafkamp’ centraal. Deze verhaallijn bleek een exact kopie te zijn van het verhaal ‘Wiet in Rusland’. Dit verhaal was in 2016 al te spelen.

De GTST Meerdijk App is sinds 3 maart niet meer bijgewerkt.



21 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
richard
20 april 2017 19:24

Je kon je wel in schrijven voor de Meerdijk app nieuwsbrief.

Zon
20 april 2017 19:30
Antwoord op  richard

Ja, zodat je geïnformeerd werd als er iets nieuws werd gestart… dat duurt nu ook wel erg lang. Ik heb de app inmiddels verwijderd.

ine
24 juni 2017 22:35
Antwoord op  Zon

hij is in de maak dus fftjes wachten nog

saskia
20 april 2017 23:02
Antwoord op  richard

word ook niets mee gedaan

Elise
20 april 2017 19:47

Ja en de redactie wilt óók niks zeggen ?

Anouk
20 april 2017 19:49

Ik heb de app niet verwijderd omdat ik verslaafd ben aan goed tijden slechte tijden

Evelien
20 april 2017 20:44

Ik kan er niet meer op de ap van GTST

Ingrid
20 april 2017 20:52

Ik vind het heel erg jammer dat je niets meer kunt doen met deze meerdijkapp. Maar die hem niet weg ben ook verslaafd aan gtst.

R brinkman
20 april 2017 21:02

Wordt tijd dat we weer een nieuwe verhaallijn krijgen iedereen wil verder met de gtst meerdijk app toch zit er ook al zolang op te wachten 🙁

sheila
20 april 2017 21:55

ze moeten is gaan opschieten wachten duurt lang pfff

lionne
20 april 2017 22:42

Zo lang wachten wanneer komt er weer een

Diana
21 april 2017 00:05

Vind ik niet gek dat mensen stoppen. Dit duurt veel te lang.

ilayda
23 april 2017 14:08

ik vond het heel leuk maar ook spannend de afleeferinnen

Marieke
24 april 2017 11:22

Dit duurt wel erg lang. Komt er nog een verhaallijn of is het beter om de app te verwijderen??

R Brinkman
24 april 2017 15:20

laat de gtst meerdijk app weer tot leven komen aub zo is er ook niks aan

Jennefer
25 april 2017 09:33

Kunnen jullie niet iets bedenken met Wiet ofzo?

Sara
25 april 2017 10:16

Weet je hoe dat komt omdat het steeds zo lang duurt voordat er een nieuw verhaal is

Luna
25 april 2017 10:17
Antwoord op  Sara

Klopt

Angelina
30 april 2017 14:02

Hoe lang duurt het nog zodat we kunnen verder spelen?