Hoe verlaat Wiet Meerdijk? Nog één dag

De GTST Meerdijk app-spelers kunnen bepalen hoe Pip Pellens GTST gaat verlaten. Het is op dit moment een nek-aan-nekrace tussen de verhaallijnen van Jack en Zeger. Welke afloop maandag wordt uitgezonden, is aanstaande vrijdagavond te zien in RTL Boulevard. Op die dag rond 20:30 is de aflevering ook in de app te zien.

Er kan alleen vandaag nog gestemd worden over de afloop van het verhaal. Je kunt kiezen tussen haar broer Jack van Houten, de vriend van Pip: Pim Wessels en de ex van Wiet: Zeger Philip van Zuylen de Larrey. De personen hebben allen een boodschap bij zich die een verrassende wending aan het afscheid geven. Het is mogelijk om via de app te stemmen, of te sms’en. SMS dan Pim, Zeger of Jack naar 3131. Welke keuze het wordt, is maandag te zien. Het vertrek van Wiet wordt dinsdag uitgezonden.

Op welk einde stem jij?



16 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Betty
25 februari 2016 08:27

Ik stem op zeger

Gtst app
25 februari 2016 08:50

Jack!!

idk
25 februari 2016 12:30

ikstem op pim want ze zijn een leuk setje en ik wil dat jack zelf in de serie terugkomt met lorena

idk
25 februari 2016 12:31

ik stem op pim wan tze zijn een leuk steje en ik vind zeger gewoon eng hij moet weg blijven en jack moet gewoon samen met lorena weer in de serie komen

xpipgtstxfann
25 februari 2016 12:40

Pim

Simone
25 februari 2016 22:24
Antwoord op  xpipgtstxfann

Pim want ze zijn een leuk koppel en het moet voor wiet leuk aflopen niet eng,raar enzo.

Sanne
25 februari 2016 17:50

Jack!

Ilona
25 februari 2016 22:46

Jack

Philomena
26 februari 2016 09:02

Jack!!

Cheyenne
26 februari 2016 09:10

Zeger want hij kan nog levend zijn en dan word het nog spannender

Mjo
26 februari 2016 10:47

Ik heb voor Jack gekozen. Het moet een leuk (geweldloos) afscheid worden voor Wiet en natuurlijk ook voor de fans/kijkers van GTST. Dat wordt het zeker niet met Zeger, daar ben ik 100% van overtuigd.

Bovendien heb ik geen behoefte aan nog een psychopaat, 1 in GTST (Hein), is meer als genoeg.

mandy
26 februari 2016 15:06

Jack

christoffer
26 februari 2016 17:12

Ik stem op zeger

christoffer
26 februari 2016 17:13

Ikstem op zeger

Bina
26 februari 2016 17:25

Ik stem op
Jack
Zekerweten!!!!!

Esther snippe
26 februari 2016 17:46

Ik op jack