Stem mee over het vertrek van Wiet

Pip Pellens verlaat GTST definitief en de GTST Meerdijk app-spelers kunnen bepalen hoe. De spelers hebben in de app kunnen zien dat Wiet op wereldreis gaat, in plaats van naar Stuttgart voor haar studie. Als het moment daar is om te vertrekken, arriveert er een limousine op het plein. Wie er samen met haar in de limousine plaatsneemt en vertrekt, mogen de app-spelers kiezen.

De spelers kunnen kiezen tussen haar broer Jack van Houten, de vriend van Pip: Pim Wessels en de ex van Wiet: Zeger Philip van Zuylen de Larrey. De personen hebben allen een boodschap bij zich. De boodschap van Jack is: “Ik heb iemand gevonden, Martine Hafkamp”.

image1 (2)

Pim is voor Wiet teruggekomen uit Amerika.

image2 (3)

Zeger antwoordt op het verzoek van Wiet om te vertrekken: “Of course my sweetest, my dearest”. Wiet weet niet dat Zeger nog leeft, dus daar schrikt ze van.

image4

Vanaf nu kunnen alle GTST Meerdijk app-spelers gratis in de app stemmen over de afloop van het verhaal. Welke keuze het wordt, is in maart te zien. Het is ook mogelijk om te sms’en. SMS Pim, Zeger of Jack naar 3131.

Op welk einde stem jij?

 



42 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Betty
16 februari 2016 22:00

Ik stem op zeger

trea
16 februari 2016 22:45
Antwoord op  Betty

ik stem op zeger

Anoniem
16 februari 2016 22:33

Ik stem.ook.op.zeger Philip van zyulen de leray

danielle
16 februari 2016 23:10

Ik stem ook op zeger

Jeffrey
17 februari 2016 02:08

Ik stem op jack, maar dat is puur vanwege omdat ik wil weten hoe het met martine is en een weg opent naar een mogelijke verhaallijn. Zeger ben ik liever kwijt dan rijk.

Britt
17 februari 2016 07:15

Zeger dan komt er wat spanning in

Anoniem
17 februari 2016 09:01

ik stem op Jack want ben benieuwd waar martine hafkamp uithangt

Johnny
17 februari 2016 13:41

‘t is zo onrealistisch als zeger terugkomt. Plus het is gewoon het uitmelken van een verhaallijn.

Johnny
17 februari 2016 13:42

Ik stem op jack.. ik wil meer weten over martine, Jack kijkt zorgelijk.

Anoniem
18 februari 2016 10:09

Ik kan helemaal niet stemmen in de app!

Stephanie
18 februari 2016 20:13

Ik stem op jack

Ik
18 februari 2016 20:31

Ik stem op Zeger dan is er wat spannender die met Jack lijkt me gewoon saai en die van Pim al helemaal.

anoniem
18 februari 2016 20:44

Ik stem op pim ik wil meer weten .
en als het zeger is kan niet die is van de glif gesprongen hHoe kan die dan nog leven

baanatje
18 februari 2016 20:45
Antwoord op  anoniem

Klopt ja je hebt gelijk

baanatje
18 februari 2016 20:46

Klopt ja je hebt gelijk

Helma
18 februari 2016 21:56

Jack

bianca
19 februari 2016 00:38

Ik stem op Pim.

Ineke
20 februari 2016 21:30
Antwoord op  bianca

Ik stem op pim