6000e aflevering GTST: minifilm in Lapland

De 6000e aflevering van Goede Tijden, Slechte Tijden wordt op 5 april gevierd met een speciale dubbele aflevering: een minifilm waarin de bruiloft van Sjors en Amir en het vrijgezellenfeest in Lapland centraal staat.

De bruiloft van Amir en Sjors nadert. Voordat het zover is overvallen Bing, Anton, Daan, Rik en Rover de aanstaande bruidegom met een reis naar Lapland voor zijn vrijgezellenfeest. De trip bevat alle ingrediënten voor het ideale vrijgezellenfeest. Inclusief een ontmoeting met een beeldschone vrouw, gespeeld door Sarah Chronis, waar ze allemaal diep van onder de indruk zijn en stuk voor stuk doen ze hun best haar te imponeren. De sfeer slaat echter om en donkere wolken pakken zich samen wanneer er een ongeluk plaatsvindt waardoor ze een helse zoektocht moeten starten in de snijdende kou.

De 6000e aflevering van GTST is op 5 april van 20.00 tot 21.00 uur te zien bij RTL 4 en een week eerder bij Videoland.



26 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Linda
27 februari 2019 11:57

hahaha had ik ook niet verwacht…dat het een zorgeloze dag zou worden bedoel ik!

marcel
27 februari 2019 16:22
Antwoord op  Linda

beetje irritant dit….een huwelijk dat niet zorgloos verloopt….elke keer hetzelfde

Moud
27 februari 2019 12:04

Die laatste alinea weer, jeemig een bruiloft in GTST nooit “normaal” verlopen . Benieuwd wat men nu weer heeft bedacht.

Bo..|
27 februari 2019 18:40
Antwoord op  Moud

Ja wel het eerste homo huilijk

riezz
27 februari 2019 12:04

aaaaaah nee he, geen zorgeloze bruiloft , kunnen mensen in Meerdijk niet gewoon trouwen zonder ellende?
Amir zal in Lapland wel dronken vreemdgegaan zijn of zo pffffffffffffff.

Joz
28 februari 2019 08:54
Antwoord op  riezz

Ik hoop het niet is te saai en Te makkelijk ik Wil echte spanning hebben

Rtd
27 februari 2019 12:15

Martine komt terug?

dennis
27 februari 2019 14:14

Komt Inge Schrama ooit nog terug als de ECHTE Sjors???

Celine Le Blanc
27 februari 2019 15:10
Antwoord op  dennis

Hahahaha uiteraard is er geen echte Sjors in dit geval!

Linda
28 februari 2019 22:43
Antwoord op  dennis

Hoop t niet eerlijk gezegd

MrT.Kuilboer
6 maart 2019 20:51
Antwoord op  dennis

Nee die komt voorlopig niet terug vanwege haar slechte gezondheid

Naam
27 februari 2019 19:14

Kan het niet een keer zorgeloos :'(

Josh
28 februari 2019 08:53
Antwoord op  Naam

Het is een jumbeleumaflevring dus sws slecthte dingen gaan gebeuren

Vlinder
27 februari 2019 22:30

Amir zal wel vreemd gaan en dit opbiechten aan Sjors

Moud
1 maart 2019 07:40
Antwoord op  Vlinder

Sjors is destijds ook vreemd gegaan, met Mark. Dus 1-1. (praat het niet goed, maar toch)

daisy88
1 maart 2019 21:19
Antwoord op  Moud

Toen waren ze uit elkaar. Dus telt niet als vreemdgaan voor Sjors.

Marco Rientjes
2 maart 2019 13:33
Antwoord op  Moud

Is het vreemdgaan als ze op dat moment niet samen waren… ?

Konijn
28 februari 2019 09:29

Daarna zullen ze wel uit elkaar gaan, heel voorspelbaar!

Rosa
1 maart 2019 15:18

Amir gaat zeker vreemd ? maar kijk er naar uit, deze maand gtst.

Pim
4 maart 2019 14:33

Paar dingen waar denk ik iedereen op wacht. 1. Martine Hafkamp zou nog iets achterlaten???
2. Waar is De Palma?
Dingen waar je niks meer over hoort.

Yeah
6 maart 2019 13:20

Sarah Chronis speelt de zus van Sjors, aangezien Martine nog een kind heeft.

Jessica swinkels
6 maart 2019 21:03
Antwoord op  Yeah

Martine had inderdaad 2 kinderen het andere kind betrof een zoon en was zwaar gehandicapt. (De vader van deze jongen was Rolf huijgens die op zijn buurt nog een zoon heeft met hellen helmink (peter kelder) en een dochter met zijn overleden echtgenote)

Sanne
6 maart 2019 23:27
Antwoord op  Yeah

Martine heeft nog een kind ?

Isabella
11 maart 2019 16:40
Antwoord op  Yeah

Nou, ik las op een gtst fanaccount op insta dat ze “Romy Dublois” heette en in nieuwe tijden was een Elin Dublois, dus ja

Geilebeer