Anouk Maas

Anouk Maas speelt Zoë in GTST

Fans van GTST moeten aan het begin van het nieuwe seizoen al direct afscheid nemen van een castlid: wie komt om tijdens de brand in Boks? Het verlies van dit castlid wordt opgevuld door de intrede van een nieuw personage. Aan het begin van seizoen 28 zal musicalactrice Anouk Maas haar opwachting maken in de serie. Ze heeft onder andere in de musicals Evita, The Sound of Music en Hairspray gespeeld.

In 2012 heeft Anouk Maas een korte gastrol gehad in GTST. In seizoen 28 zal Maas de rol van Zoë op zich nemen.



33 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Anoniem
14 augustus 2017 18:35

Dan vrees ik dat Maxime de serie uitgaat. Meestal komt er een personage terug rond dezelfde leeftijd

Richard
14 augustus 2017 18:43
Antwoord op  Anoniem

Ik denk aan Laura omdat er al geruchten rondgaan dat ze wilde stoppen

arjen
14 augustus 2017 18:53
Antwoord op  Richard

Laura heeft de brand overleefd, dus hoe kan zij dan stoppen?

Tim
14 augustus 2017 21:20
Antwoord op  arjen

Het is een vrouw, dus neem aan dat er dan ook een vrouw dood gaat en dat betekent dus helaas maxime. 🙁

JOOPBOSMAN
15 augustus 2017 18:46
Antwoord op  Tim

dat is best wel slim

Breda
16 augustus 2017 11:19
Antwoord op  JOOPBOSMAN

Niet logisch. Voor Anna moest er ook een vervanger komen, en dat is Bill geworden. Man ipv een vrouw …

Zebje
17 augustus 2017 19:48
Antwoord op  Breda

Bill zat er al in toen Anna ernog in zat. Al dik voor dr afscheid.
Maxime gaat dood dat staat vast! Ergens las ik dat ze nog een schreeuw gaf en stierf in de armen van Bill.

Breda
18 augustus 2017 12:06
Antwoord op  Zebje

We zullen zien, alles wijst inderdaad op Maxime 😉

Moniek
14 augustus 2017 18:55
Antwoord op  Richard

Laura zat bij de mensen die door Ludo en Anton zijn gered.

Melanie
15 augustus 2017 06:18
Antwoord op  Richard

Nee laure heeft het overleefd

anoniem
15 augustus 2017 11:17
Antwoord op  Richard

laura is niet dood die heeft de brand overleeft

ing
14 augustus 2017 21:19
Antwoord op  Anoniem

Anouk maas is minstens 15 jaar jonger dan Maxime

Ano
14 augustus 2017 23:03
Antwoord op  Anoniem

Ja want maxime is natuurlijk ook van 1986 hahahaha

Gtst
14 augustus 2017 18:47

Maxime look a like….

Anoniem
14 augustus 2017 20:27

In oktober 2012 had Anouk Maas een kort gastrolletje als medewerkster van LORENA’S.

Celine
14 augustus 2017 21:15

GTSTCourant.com correctie: natuurlijk is dat allang bekend! De rol die ze gaat spelen is alleen nog niet bekend gemaakt!

lise
15 augustus 2017 07:32

Het is Rikki die het niet overleefd, ook al staat Robin Martens op de castfoto om zo verwarring te veroorzaken. Jef komt heus niet terug voor iemand als Sam, Kimberly wel voor Laura, Maxime etc, je snapt wat ik bedoel. Rikki gaat dus dood

Dodko
15 augustus 2017 23:08
Antwoord op  lise

Oja want hij reageerd wel zo koeltjes als de dochter van zijn beste vriend dood is..

Mjo
17 augustus 2017 11:30
Antwoord op  Dodko

Precies Dodko. Ik heb ook steeds gezegd dat Jef veel te rustig reageerde toen hij dat bericht /telefoontje kreeg. Als het iemand van zijn beste vrienden zou zijn, had Jef wel anders/emotioneler gereageerd.

Maar van de andere kant moeten we er natuurlijk wel rekening mee houden, dat de schrijvers/producers ons op een dwaalspoor proberen te brengen, om Jef op deze wijze (rustig) te laten reageren.

Carmen
18 augustus 2017 14:12
Antwoord op  lise

Dat denk ik dus ook

Sandra
15 augustus 2017 10:19

Wie is anouk maas dan

Mjo
17 augustus 2017 11:21
Antwoord op  Sandra

Anouk Maas speelt de rol van Zoë. Staat ook in het artikel, beste Sandra.
Gisteren in RTLBoulevard werd gemeld dat Anouk Maas/Zoë de rol van een verpleegster speelt.

Vanavond in RTLBoulevard (17-8) een interview met Anouk Maas.

Pinkeltje
15 augustus 2017 15:26

Deze nieuwe rol plus die tiffy erin doet mij vermoeden dat Rikki exit is

Nathanael
15 augustus 2017 15:40

Schatten, Anna moest ook nog vervangen worden, hè. Dat zal zij wel zijn.

Martijn Kusters
15 augustus 2017 23:49
Antwoord op  Nathanael

Nee dat is Bill geworden. Hij staat namelijk ook op de nieuwe castfoto

Carmen
18 augustus 2017 14:12
Antwoord op  Martijn Kusters

Er word gezegt dat maxime dood gaat en iok rikkie ik denk Rikkie

lol
28 augustus 2017 15:35
Antwoord op  Nathanael

Amir is ook nieuw!

Vlinder
15 augustus 2017 18:06

Tiffy vind ik wel een leuke personage, een beetje Hedwig typje leuk.

Vlinder
15 augustus 2017 18:08

Toch blijf ik zeggen dat Rikki dood gaat.

Carmen
18 augustus 2017 14:08
Antwoord op  Vlinder

I

Yvon
15 augustus 2017 18:20

Ik denk dat Lucas het niet gaat overleven. Hij heeft als baby zijnde bij Jeff gewoond en heeft al eerder een waarschuwing gehad. Hij heeft de coma overleefd destijds en de volgende keer zou het echt exit zijn werd er toen gezegd.

Breda
16 augustus 2017 11:31

Op wikipedia staat bij de pagina van Marjolein Keuning (Maxime) dat ze in GTST heeft gespeeld van 2008-2017 als vaste rol met een kruis erachter. Waar of zal dit een verzonnen iets zijn ? 😉

Dennis
16 augustus 2017 16:53
Antwoord op  Breda

Wikipedia kan je zelf bewerken. Ik kan er met vijf minuten neer zetten dat Katja Schuurman terug keert als Jessica Harmsen.