Anton Bouwhuis

Anton Bouwhuis overleeft brand Boks, maar wie heeft hij gered?

Anton Bouwhuis heeft de brand in Boks overleefd. Dat blijkt uit aanwijzingen van de GTST Meerdijk App. Samen met Ludo Sanders heeft de charmeur met blauwe ogen een grote groep Meerdijkers, die opgesloten zaten in de AZC-zaal, gered. Bouwhuis is echter terug het brandende pand ingegaan om andere Meerdijkers te redden, maar wie? Rikki, Aysen, Maxime, Bill of misschien wel helemaal niemand?

Maandag 28 augustus wordt in de GTST Meerdijk App bekend gemaakt wie de brand in Boks niet zal overleven.



42 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Vampie80
25 augustus 2017 12:42

Ik denk dat ik het al lang weet

Sabrina
25 augustus 2017 12:43

Ik denk dat ik het al lang weet wie de brand niet overleefd

Mariska
25 augustus 2017 12:45

Ik weet het denk ook al??

Louise
25 augustus 2017 12:49

Vertel

Dennis
25 augustus 2017 12:50

Rikki… Duh!

anoniem
25 augustus 2017 18:50
Antwoord op  Dennis

jij duhh

Jessica
25 augustus 2017 19:37
Antwoord op  anoniem

Ook een Rikki-fan volgens mij? Ik hoop ook dat ze er uit gaat. Vervelend personage is het. En Marjolein is één van de beste actrices. Je reacties slaan trouwens niet echt ergens op.

Anoniemm
26 augustus 2017 19:54
Antwoord op  Jessica

Rikkie is even goed als maxime oftewel robin en marjolein. Ieder zn eigen mening!!

Janvdachterban
25 augustus 2017 13:11

Stel Maxime en Bill worden gered door de brandweer en Rikki door Anton , word het dan een onverwachtse gebeurtenis dat er alsnog iemand dood gaat ?

Angela
25 augustus 2017 15:39
Antwoord op  Janvdachterban

Ik krijg een vermoede dat dat idd gaat gebeuren. Als Maxime het is kunnen ze er ook nog voor kiezen om haar later terug te halen en dan ging ze stiekem naar het buitenland omdat ze zo verminkt is kan je het zelfs nog door een ander laten spelen hahaha

Mats
25 augustus 2017 13:15

Ik denk dat maxime het niet overleefd en Bill ook niet want Anton heeft niks met bill en de drie verhouding rikki en Anton en aysen

carla
25 augustus 2017 13:18

maxime gaat dood

Diego kreutz
26 augustus 2017 19:56
Antwoord op  carla

Hoe weet je dat eigenlijk

gewoon ik
25 augustus 2017 13:31

Ik weet al wie er dood gaat, maar ben wel heeeeel benieuwd naar t nieuwe seizoen, want die Promo is echt spannend!!

Kevin
25 augustus 2017 15:34
Antwoord op  gewoon ik

Wie is er dood

Jacolien
26 augustus 2017 02:45
Antwoord op  gewoon ik

Iedereen kan dat zeggen. Als het weet zeg het dan.
Ik heb vermoed dat je ga zeggen dat je het weet wie dan ook van de slachtoffers overlijdt dat je wist terwijl je het niet weet. Moet stoer doet dat je wel wist terwijl je niet wist

Diego kreutz
26 augustus 2017 19:55
Antwoord op  gewoon ik

Wie gaat er dan dood ?

ikke
25 augustus 2017 13:40

Ik hoop dat Rikkie het niet overleefd.

JOOPBOSMAN
25 augustus 2017 14:53
Antwoord op  ikke

me 2

Kenny