‘BILLY NEEMT IN DE CLIFF WRAAK OP RICHARD’

by GTSTCourant

Lone van Roosendaal, de actrice die in GTST de rol van Billy de Palma vertolkt, speelt ook dit jaar weer een grote rol in de zomercliffhanger van de soap. “Billy wordt nogal gekwetst door Richard. Ze heeft daar in eerste instantie veel verdriet van, maar herpakt zich en neemt in de cliffhanger wraak op hem”, vertelt Lone aan Veronica Superguide. “Ze zorgt ervoor dat Richard behoorlijk in de problemen komt.”

Het is geen vanzelfsprekendheid dat Lone na de zomer nog in GTST te zien is. “Maar zelfs als ik zou overlijden, zou er een tweelingzus van Billy in de serie kunnen komen.”

De cliffhanger van GTST is donderdag 8 juli te zien op RTL 4 (1 juli op Videoland).


Lees ook:

11 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Marit
23 juni 2021 19:36

SPANNEND!!!!!

Marina
23 juni 2021 21:03

Raar verhaal. Het was toch uitgepraat tussen Richard en Billy?

Moud
24 juni 2021 17:36
Antwoord op  Marina

Ik heb gelezen dat Billy er achter komt dat Richard nog steeds dingen voor haar geheim houdt / achterhoudt. (Richard’s dubbele agenda)

Spoely
24 juni 2021 20:42
Antwoord op  Moud

Ja klopt heb ik ook gelezen

Jolanda
24 juni 2021 00:28

Zeker een raar verhaal,maar als Billy zou te komen overlijden,dan komt er misschien een tweeling zus op de proppen,waarom? En is dat dan weer Lone Rozendaal?Ze maken er soms wel een verwarrend verhaal van.Net als dat gedoe rondom Tommy,ze wil hem wel,ze wil hem niet en nu weer wel.Ze hadden dat kereltje veteraan Shanti en Rick kunnen geven,nu wordt er met dat kindje veel teveel gehandeld

Ilo
24 juni 2021 12:53
Antwoord op  Jolanda

Het is allemaal niet echt hoor🙈😂

Moud
24 juni 2021 17:31
Antwoord op  Jolanda

Tom gelijk aan Rik en Shanti kunnen geven? Een kind geef je niet weg. Het is geen …..!!

the new badguy
25 juni 2021 17:07
Antwoord op  Jolanda

Ik weet 99,5% zeker dat Lone van Roosendaal niet serieus was toen ze met dat tweelingzus verhaal aankwam. Een sarcastische grappige verwijzing naar die ene behoorlijke foute en luie troef om een populaire badguy weer terug te brengen. GTST heeft zich hier natuurlijk sowieso al eerder ‘schuldig’ aan gemaakt (vandaar haar verwijzing denk), al vond ik dat persoonlijk toch een leuk in elkaar gezette verhaallijn destijds.

Dorette en joke
24 juni 2021 09:19

Dat wordt spannend

Jenny