Blunder tijdens bevalling in GTST

Maandagavond was de bevalling van Rikki de Jong te zien in Goede Tijden, Slechte Tijden. Oplettende fans hebben echter hun vraagtekens gezet bij deze bevalling. Na de bevalling werd de baby gelijk door de verpleging weggehaald terwijl het toch essentieel is dat eerst de navelstreng wordt doorgeknipt. Dit bijzondere moment was echter niet te zien tijdens deze bevalling. Heeft Rikki als eerste vrouw op aarde een kind gebaard zonder navelstreng?

Het is niet de eerste keer dat er in Goede Tijden, Slechte Tijden een blunder wordt gemaakt. In het verleden hield Janine geregeld haar telefoon verkeerd vast tijdens het bellen (zie onderstaande foto’s).

GTSTC - Blunder 1 GTSTc- janine2



26 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
veertje1979
6 januari 2016 14:35

bij een prematuur kindje moet je eerst altijd handen wassen en speciale kleding aan ook dit ontbrak.

flappie
6 januari 2016 15:05

Bij GTST schommelt het sowieso altijd wat heen en weer tussen net wel en net niet geloofwaardig

Merel
6 januari 2016 16:09

Gisteren was sowieso een barslechte aflevering.
Inderdaad de navelstreng. Sjors pleegt een telefoontje met het ziekenhuis in 20 seconde en krijgt dan genoeg info.
Linda luistert haar zoon en dochter af.
Hij ziet haar niet? Terwijl hij met zijn gezicht richting haar staat.
Wel lachwekkend allemaal maar goed.

kayla
6 januari 2016 19:43

Ik snap dat bij de opnames van GTST altijd alles heel snel gaat en dat men heel hard en soms haastig werkt, maar er werken toch genoeg mensen daar lijkt me, om in ieder geval 1 persoon op slordigheidsfoutjes en geloofwaardigheid te laten controleren? Ook de reacties van sommige mensen toen Rik ineens vrij was. Toen hij de gevangenis in ging was iedereen compleet kapot en nu reageren ze alsof hij net terug is van een lange vakantie.

M.Elsinga
7 januari 2016 22:02

Vond het ook heel raar dat Ricky haar kind helemaal niet mocht zien! Geen enkele blik! Dat is ook onwerkelijk….

Ikke
11 januari 2016 18:55
Antwoord op  M.Elsinga

Nee,hoor. Ik heb mijn kinderen ook helemaal niet gezien. Geboren met 27 wk. En dan is het in leven houden belangrijker.

Anoniem
11 januari 2016 21:13
Antwoord op  M.Elsinga

Zo onwerkelijk is dat niet

Anoniem
15 januari 2016 20:01
Antwoord op  M.Elsinga

Nee hoor helemaal niet onwerkelijk.zo ging het bij mij ook.dat is op dat moment ook veel belangrijker je kan het kind daarna toch zien

Anoniem
11 januari 2016 18:07

Mooi verhaal als een kindje kritisch geboren word knipt de vpk de navelstreng en word kindje meteen mee genomen voor onderzoek

sandra
11 januari 2016 18:20

Het viel mij ook op toen rik de gevangenis in ging werd hij gebracht met de auto toen hij er uit kwam reed hij weg op zijn eigen moter dat is toch ook vreemd Hoe komt die moter daar ineens

Chr
11 januari 2016 18:49

Het grappige vind ik nog dat het een serie is mensen… hoezo geloofwaardig.. Die paar kleine schoonheidsfoutjes.. Kom op

Erna
11 januari 2016 21:37

Tjonge het is een fictieve serie hoor waar maken we ons druk om?
Shappo voor de oplettende kijker krijgen ze nu extra punten?

Ik
11 januari 2016 22:21

Voor de hele oplettende kijker, de baby die geboren werd was wel heel groot voor een prematuur kindje…

Astrid
11 januari 2016 23:47

En Ricky werd in augustus zwsnger, maar ze was bij de bevalling al 32 weken! Die 32 weken zijn wel erg snel gegaan…

Bert
12 januari 2016 11:46

Hè pssst het is sws niet echt.

Linsey
13 januari 2016 00:55

Janine is niet de eninge zijn al meerdere geweest wat de telefoon fout om vanst had zoals Ludo!

15 januari 2016 22:54
Antwoord op  Linsey

Die telefoon op zijn kop, is puur reclame, iedereen praat er nu weer over, en Samsung heeft de nodige reclame, dus die zijn ook weer tevreden!

Rox
13 januari 2016 07:35

En waar is Sil dan de toen minderjarige zoon van Laura die ook voor moord in de gevangenis kwam? Die ging veel eerder de bak in? En rik er al uit????

mar
13 januari 2016 09:37

Hahaha mensen wat maken jullie je druk om niks.
Het is maar een soap.
en als er zoveel te klagen is waarom kijk je dan nog?

Ilse
15 januari 2016 20:29
Antwoord op  mar

Lachen!!

Petra