Castfoto en leader seizoen 29…mét Nina

De nieuwe leader en castfoto van het 29e seizoen van GTST zijn deze week bekendgemaakt. Bij zowel de leader als castfoto ontbreekt één prominent personage: Nina Sanders.

Castfoto
Net als voorgaande jaren heeft GTST twee versies van de jaarlijkse castfoto gemaakt. De tweede versie geeft namelijk prijs wie de zomercliffhanger niet of juist wel heeft overleefd. Inmiddels ligt op straat dat Nina Sanders de traumatische gebeurtenis op de autosloperij heeft overleefd. Op de tweede versie van de castfoto, zoals hierboven te zien, schittert La Sanders dan ook als nooit tevoren.

Leader
De nieuwe leader van GTST, zonder shot van Nina, zal aanstaande maandag voor het eerst op televisie te zien zijn. Fans van La Sanders hoeven echter niet lang te treuren dat hun favoriet in de opening ontbreekt, want een dag later wordt de leader alweer aangepast…mét een shot van Nina en nieuwkomer Carlos. Bekijk de tweede versie van de leader hieronder.

[arve url=”https://youtu.be/WG3csSai0Hs” /]



20 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
kim
1 september 2018 08:44

ik ben weer blij :}

Afra Geurs
1 september 2018 11:47

Ik zie lana niet……..

Jeroen
2 september 2018 15:59
Antwoord op  Afra Geurs

Ik ook. Jammer. Had graag gezien hoe Lana en Q met elkaar verder gaan..
Maar Sjors bracht wel bloemen van Lana naar Rick. Dus blijkbaar is ze nog (in de buurt van) Meerdijk

Edd
3 september 2018 19:23
Antwoord op  Jeroen

Lana is er nog wel. Faye Bezemer zit echter in haar examenjaar atheneum, vandaar dat ze het komende jaar sowieso niet fulltime de rol van Lana kan vertolken

Kevin
1 september 2018 12:56

Jammer dat Roel (Flo) maar een gastrol is. Anders had hij wel op de castfoto gestaan neem ik aan

Mark
2 september 2018 22:03
Antwoord op  Kevin

Dat vind ik dus raar. Als hij een gastrol is, waarom staat hij dan wel in de leader?

Ingrid
4 september 2018 20:54
Antwoord op  Mark

Ik vraag me ook af waarom Flo er niet opstaat. Hij is 1 van de nieuwe waar veel ophef om gemaakt wordt maar staat niet op de castfoto. Of hij (Roel) was toen in NY toen de foto gemaakt werd

Mark
5 september 2018 01:33
Antwoord op  Ingrid

Ook Carlos staat er niet op. Wel opvallend dat hij en Flo dan wel in de leader verschenen zijn. Misschien waren het in eerste instantie gastrollen en is later (na de foto) besloten er vaste rollen van te maken? Ik hoop dat in ieder geval Flo voorlopig blijft. Omdat de vriendjes van Lucas sinds Edwin altijd gastrollen waren wist je al bij voorbaat dat het nooit voor lange tijd zou zijn.

Rowena
1 september 2018 13:45

Wat gaat met Nina gaat ze dood of leeft ze nog ????

nicky
1 september 2018 14:38
Antwoord op  Rowena

nina leeft ze zit in spanje bij carlos

coco
1 september 2018 15:39

waarom staat hier al wel een castfoto en bij de site van gtst zelf nog niet??????????

Yoshi
1 september 2018 16:22

Carlos, Tiffy, Flo en Lana behoren dus vooralsnog niet tot de vaste cast.

dat vooruitkijken enzo heeft wel nadelen. De cliffs en onthullingen worden zo minder spannend voor de geen die het regulier volgt…

Vlinder
2 september 2018 12:55

Blijkbaar was Jan-jaap en Jeroen allebij een nep naam en is zijn echte naam Daan Stern, heb je kans dat Tiffy ook gauw komt om haar vader op te zoeken en schrikt als ze ook Daan/jeroen/Jan-jaap ziet in Meerdijk.

P. Detter
2 september 2018 14:53
Antwoord op  Vlinder

Nee het is echt gewoon een andere rol. Vindt het verhaal van Nina trouwens te belachelijk voor woorden…je man en kinderen niet willen zien…

joep
3 september 2018 16:49

Krijgen Sjors en Amir een nieuw huis? Zij staan in de leader volgens mij in een nieuw decor.

jep
3 september 2018 18:54
Antwoord op  joep

ze staan in de garage waar amir woont

Henny
3 september 2018 18:37

Nu nieuwe tijden is gestopt begrijp ik wel dat de personage van jan jaap iemand anders in gtst speelt

Vlinder
3 september 2018 23:00

Nina is dus ook nog zwanger, wel raar dat Nina het niet weet dat ze al maanden zwanger is en het van Amir is en nu denkt ze dat die Carlos de vader is van het kindje, echt raar deze verhaallijn.

dinges
5 september 2018 08:32

Nu als GTST begint heb ik elke keer het gevoel alsof ik naar een nieuwsprogramma ga kijken met dat nieuwe leader muziekje op de achtergrond zo klinkt het.

Piet
11 september 2018 01:05

Waar is carlos