Cliffhanger 2017: Sneakpreview

De jaarlijkse cliffhanger van GTST lijkt dit seizoen spannender dan ooit te worden. De wraakplannen van Jos hebben grote gevolgen voor meerdere inwoners van Meerdijk.

Boks is overvol: Maxime en Bill hebben een romantisch avondje in haar atelier. Lucas en Felix oefenen hun dans in een zaal. Rover en Amir speechen op een voorlichtingsavond van het AZC. Sjoerd, Rikki en de kinderen eten pannenkoeken in het café. Niemand weet van de wraakplannen die Jos heeft als Aysen ook Boks binnenstapt…

Bekijk hieronder een kleine sneakpreview van de cliffhangerfoto.

© GTSTCourant



26 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Vlinder
26 juni 2017 12:19

Lijkt wel Rik die aan het graven is, want als je goed kijkt heeft de persoon blond haar.

Kees
26 juni 2017 12:49
Antwoord op  Vlinder

Nee want je ziet dat die zwarte handen heeft, dus dat is rik niet

nicky
26 juni 2017 13:39
Antwoord op  Kees

die graaf is rik wel en de andere is bing weet niet of je de andere foto al gezien hebt

kenny
26 juni 2017 15:54
Antwoord op  nicky

waar is die andere foto te zien dan

nicky
26 juni 2017 23:44
Antwoord op  kenny

de foto kan ik niet meer terug vinden maar die graaft is rik en kijkt op deze kant op de andere is bing ik blijf nog nog zoeken

Mjo
27 juni 2017 12:33
Antwoord op  nicky

@Nicky, vanochtend circuleerde inderdaad die betreffende foto op twitter. Daar is hij nu bijkbaar vanaf gehaald. Op die foto was te zien dat Rik de kuil groef en Bing keek toe.
Dus dit zou dan ook betekenen dat Bing weer kan zien. Hij zal daar niet als een blinde staan “te kijken”. Maar ja, je weet maar nooit bij GTST. 🙂

Maar eerlijk gezegd twijfelde ik gelijk aan die bewuste foto. Kan zomaar gefotoshopt zijn.

Mootje
26 juni 2017 15:59
Antwoord op  nicky

Graver is Bing….andere is Jos

Mjo
27 juni 2017 12:37
Antwoord op  Mootje

@Mootje, De foto die vanochtend op twitter te zien was, was duidelijk te zien dat de graver Rik was en Bing keek toe.

Ik denk dat die foto fake/nep was. Wat het is toch wel erg vreemd dat die foto (‘s) nu nergens meer vindbaar is/zijn.

kenny
26 juni 2017 15:53
Antwoord op  Kees

de handen zijn zwart omdat het donker is

Mjo
27 juni 2017 12:38
Antwoord op  Kees

Als je in de modder zit te wroeten worden je handen van zelf zwart/bruin.

Melz
26 juni 2017 12:52
Antwoord op  Vlinder

Volgens mij ook!

trudy
26 juni 2017 15:33

graver is rik en die man erachter is jos.

Femke
26 juni 2017 15:43
Antwoord op  trudy

Die man die er staat is Bing

Femke
26 juni 2017 15:42

Graver is Rik en die er staat is Bing!

Kels
26 juni 2017 16:01

Als je op internet cliffhangers 2017 zoekt en dan afbeeldingen dan zie je een foto van iemand in t water.. is dat niet aysen ??

Kenny
26 juni 2017 18:22
Antwoord op  Kels

Dat is een terugblik op een paar jaar geleden van maxime en nick

stephan
26 juni 2017 19:20
Antwoord op  Kels

Dat is maxime, cliffhanger van paar jaar terug met Nick

soapie
26 juni 2017 17:29

Zobijzo rok die aan het graven is die er achter staat weet ik niet wie het is ik denken Jos of bing. Weet zullen het 7 juli zien

soapie soapie
26 juni 2017 17:30
Antwoord op  soapie

Rik

Julius
26 juni 2017 17:59

Hoe kan jij dat zien dat het bing is

eva
28 juni 2017 10:22
Antwoord op  Julius

o,mdat ik de hele foto op fb heb gezien

Zebje
27 juni 2017 00:09

Graver is inderdaad Rik. Maar De Beer heeft een bolle buik. Ik denk dat het Marco is die Rik dwingt te graven. Lijkt wel de wraak van Ludo op Huib. Huib moest toen ook z’n eigen graf gtaven. En toen liet Ludo hem vluchten en schoot een waarschuwingsschot in de lucht en Huib keerde nooit meer terug.

eva
28 juni 2017 10:21

het is bing

eva
28 juni 2017 10:23

ik ben benieuwd naar de cliffhanger, volgende week donderdagavond maar es kijke

Ash
28 juni 2017 10:40

Foto gezien, is inderdaad rik die graaft en bing staat erachter

Frederique
29 juni 2017 15:19

Het is rik die aan het graven is en bing staat erachter !! Ben zo benieuwd wat de cliffhanger dit jaar is!!