Cliffhanger 2018: hoe loopt het af?

De spannende zomercliffhanger van GTST is een feit en daarmee barst het speculeren tijdens deze zomer los! Wat zijn de gevolgen van de zinderende zomercliffhanger van seizoen 28?

Weet Nina te ontkomen aan de genadeloze sloopmachine of komt alle hulp voor haar te laat? Is Loes daadwerkelijk overleden na de val van de containers of is zij een kat met negen levens? Weet Rik volledig te herstellen na de harde klap op zijn hoofd door de brandblusser? En… zijn Sjors en Amir nu eindelijk een setje?!

Speculeer mee!



72 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Faye
6 juli 2018 20:40

Ik denk dat alle hulp voor nina te laat komt. Want Lucas wordt gebeld met slecht nieuws en Anton word ook gebeld en zegt dat er iemand dood is.

Flapperdeflap
7 juli 2018 01:22
Antwoord op  Faye

De reactie van Lucas vind ik wat te koel. Ik denk eigenlijk dat Rik dood is. Ze hebben de rol van Rikkie ook al afgekapt en Rik voegt verder weinig meer toe in de serie.

anonymous91
7 juli 2018 08:50
Antwoord op  Faye

ik hoorde sirenes aan het eind van de aflevering, dus mogelijk horen hun nina schreeuwen, en dan wordt ze net op tijd gered

het is Nina waar we het over hebben, ieder ander niet belangrijk karakter was wel dood gegaan in dit scenario

maar het klopt wel dat de meeste uit de sanders familie, de acteurs/actrice er zelf uit wilden, en ik zie Nina eerder de favorietje van de regie zijn, aangezien ze wel heel vaak haar in dit soort spannende cliffhanger situaties plaatsen lol

gtst
8 juli 2018 22:06
Antwoord op  anonymous91

Loes zal wel dood zijn, Nina gaat het wel overleven.
Jammer dat de verhaallijnen zo lang worden en zo voorspelbaar.
Een paar jaar geleden is het flink opgefrist en toen was het echt leuk om te kijken.
Ik hoop maar dat ze dat nu weer doen

Zebje
6 juli 2018 20:58

Eerst dacht ik dat Loes nummer 1 dode was. Maar ik vrees dat de familie Sanders weer een begravenis heeft netals een jaar geleden. Zoals t er nu uitziet lijkt Nina t niet te redden. En Loes zal in t ziekenhuis komen en later door Ludo afgeslacht worden , of gewoon de bak in.

bianca
6 juli 2018 21:03

Het was echt super spannend ik hoop echt dat nina het overleefd

Zwapje
8 juli 2018 16:14
Antwoord op  bianca

Ja dat hoop ik ook ze moeten toch iets verzinnen om het spannend te maken

Dennis
6 juli 2018 21:11

Q belt Anton dat Loes dood is.
Janine belt Lucas om Nina te zoeken ofzo want die belt in paniek dat Loes is losgeslagen en mogelijk Nina ergens heeft gedumpt.

Claudia
6 juli 2018 21:23

Lucas zijn reactie was verbaasd “wat”, ik denk dar je niet zo reageert als je zusje net dood is. Eerder als je hoort dat ze ontvoert was. Wat ik hoop, is dat bing een hartaanval heeft gehad. Mooie verhaallijn als Nina en Amir opeens met een kind zitten.

Wilma
6 juli 2018 21:26

Ik vond het allemaal maar wat tegenvallen. De kans dat ze lina dood laten gaan schat ik ook niet zo groot. Die is te belangrijk voor de serie. En anders tja, ik zal r ook niet missen.

Anoniem
6 juli 2018 21:50

Ik denk dat nina het overleefd anders is de hele verhaallijn zwangerschap, amir zaaddonor voor niets..

Annette
6 juli 2018 23:18

Ik hoop dat loes morsdood is. Ik denk dat Nina het wel zal overleven. Rik en Bing gaat het ook wel goed mee. Ik denk dat de volgende verhaallijn die van Anton en zijn geheime dochter die van elkaar niet weten dat ze vader en dochter zijn. Ik denk dat we ook wel wat gaan beleven met de zus van Janine en haar man. En er komt weer een nieuwe jongeman in Meerdijk. Dus daar zal ook wel een nieuwe verhaallijn komen. Misschien een nieuwe vlam van Aysen? En dan 2 nieuwe setjes lana en Q en Amir en Sjors.… Lees meer »

nicky
6 juli 2018 23:31

ik denk dat nina het overleeft de machine zal wel stroring krijgen waardoor die man de oorbeschermers afzet en er heen loopt en dan nina hoort schreeuwen q belt anton om te vertellen over loesen daarna dat ze dood is rik weet ik niet aangezien hij ook geen familie meer heeft in meerdijk kan het wel zijn dat hij eruit gaat kan ook zijn dat ie het overleefd misschien met geheugen verlies en sjors en amir is wel duidelijk

Anniek
7 juli 2018 00:22

Rik en Loes zijn dood. Nina overleeft omdat die vent pauze gaat houden. Dan hoort hij haar schreeuwen.

Ruiltje
7 juli 2018 02:08
Antwoord op  Anniek

Hoezo denk je dat Rick dood gaat?

Ela
7 juli 2018 09:20

Wat mij opviel bij de cliff, Loes zat steeds aan haar buik. Zou ze zwanger zijn of had ze gewoon pijn?

nicky
7 juli 2018 11:19
Antwoord op  Ela

van wie zou zij zwanger zijn dan ze is met geen man in bed geweest

Marcia