Cliffhanger GTST op 1 juli 2016

Over ruim een maand zal de laatste aflevering van seizoen 26 worden uitgezonden op RTL4. Na 1 juli zullen de kijkers van GTST weken in spanning blijven, omdat dan traditiegetrouw de spannende cliffhanger wordt uitgezonden. De inhoud van deze cliffhanger is nog geheel onbekend. Wat denk jij? Helpt Thijs Sjoerd verder de afgrond in? Zal de waarheid boven tafel komen dat Sjoerd de vader is van Teddy? Keert Hein onverwachts terug? Of neemt Alexander Distelveld wraak op Sjors? Laat een reactie achter en speculeer mee over de cliffhanger van 2016.



29 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Jennifer
24 mei 2016 18:52

Dat Sjoerd de vader is

Rochelle
24 mei 2016 19:02

Dat sjoerd de vader is en wie de vader word van sjors der zwangerschap

Ilse
24 mei 2016 23:17
Antwoord op  Rochelle

Sjors is onvruchtbaar. Haar zwanger laten worden zou knap lastig worden.

Nicole
24 mei 2016 19:43

Ik mag toch hopen dat de cliffhanger eindelijk eens spannend wordt. Die van 2014 en 2015 waren echt slecht. Vooral die van vorig jaar was totaal niet spannend.

gtstxfan
24 mei 2016 19:43

Ik denk dat er iets dramatisch op de bruiloft van Nina en Bing of Sacha en Noud gaat gebeuren

Bjornlimme
24 mei 2016 20:14

Allemaal

Peter
24 mei 2016 21:10

Mee eens! Wat een saaie cliffhanger vorig jaar! Gtst verras ons trouwe kijkers eens met een goede cliffhanger. Heb Gtst vorig jaar niet echt gemist aangezien het een ruk cliffhanger was

Matthew
24 mei 2016 23:09

Vief gtst meerdijk tv kijken

CarolinexEsther
25 mei 2016 09:29

Rochelle sjors (inge) is in het echt zwanger niet in gtst

Bento
25 mei 2016 12:59

iets met amy en sam dat die elkaar willen kwellen om sil te krijgen

Damien
25 mei 2016 15:08

In de app zegt nina dat de bruiloft is op 1 juni (de dag van chiffhanger) vast iets met de bruiloft

Mjo
26 mei 2016 16:31
Antwoord op  Damien

De dag van de cliffhanger is 1 juLi en niet 1 juni.

Mathanja
25 mei 2016 20:01

Haha de cliffhanger is op me verjaardag

Thyra huizer
26 mei 2016 21:20

Dat teddy de vader is van sjoerd moet gewoon keer boven water komen!

Myrthe
28 mei 2016 08:52
Antwoord op  Thyra huizer

Dat lijkt me toch sterk, hihi 🙂

Kersje
29 mei 2016 20:17
Antwoord op  Thyra huizer

Whahaha andersom bedoel je 😉

gooitske
27 mei 2016 21:25

nina raakt zwanger ze gaat met bing naar bed en met noud Thailand

Rick
28 mei 2016 16:43

Waarom is de cliffhanger informatie die deze week online verscheen hier ineens verdwenen en staat er nu dat de cliffhanger nog geheel onbekend is ?

28 mei 2016 17:12
Antwoord op  Rick

Op onze social media staat de uitleg gegeven.

Sofie
31 mei 2016 19:28

Nina en Noud zouden wel weer wat krijgen en het komt uit dat Sjoerd de vader is van Teddy