GTST castfoto seizoen 21

De castfoto en nieuwe acteurs van seizoen 31

Vandaag gaat het 31e seizoen van GTST van start. Zijn Valentijn en Amelie de dupe geworden van de vete tussen Ludo en Richard? Lees hier meer.

Naast de bestaande cast is op 20 augustus aangekondigd dat Lone van Roosendaal dit seizoen haar rentree maakt als Billy de Palma. Ook voegen acteurs Hassan Slaby en Christine van Stralen zich bij de cast. Hassan zal de rol van Marwan El Amrani vertolken (de broer van Ilyas). Christine speelt de rol van Judith Schoof, zij meldt zich als nieuwe patiënt bij de kliniek van Anton Bouwhuis.

Nieuwe afleveringen van GTST zijn vanaf vanavond om 20.00 uur te zien bij RTL 4. Op Videoland zijn de eerste vijf afleveringen van seizoen 31 al vooruit te bekijken.



10 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Em
31 augustus 2020 13:25

Toffe castfoto!
Alleen jammer dat Amelie er niet tussenzit. Ik had zo gehoopt dat zij een blijvertje zou zijn 🙁

gtstfan123
31 augustus 2020 16:05

Ik mis Amelie

Ggmm
31 augustus 2020 18:42

Hey Eman van Spangas.

Edd
31 augustus 2020 20:16

Gelukkig geen Amelie erop… Hassan Slaby, leuk! Goede acteur. En ook een goede keus om Billy terug te laten komen.

Moud
31 augustus 2020 21:21

Judith nieuwe patiënt in kliniek/praktijk van Anton. Oei, oei, denken jullie wat ik denk, komt er een nieuwe affaire aan?

Inderdaad jammer dat Amelie niet op de castfoto staat. Maar is de castfoto niet alleen voor “hoofdrollen” en niet voor de “bijrollen” ?

rene
1 september 2020 14:21

Yea Richard van Nooten staat er op dus hij blijft nog even, toprol en topacteur .

Jose
1 september 2020 14:45

Kon gisteren en helaas vandaag niet kijken. Wordt het nog een x extra uitgezonden dan alleen s,morgens

lin
8 september 2020 18:32
Antwoord op  Jose

je kan toch gewoon gratis online terugkijken bij rtlxl

Vlinder
3 september 2020 13:20

Cas had het over een gezinsuitbreiding, zal me niks verbazen dat Demi zwanger raakt van iemand uit haar school

Ad
10 september 2020 23:14

Hey moeder van Desie (Dunya en Desie)