Definitieve castfoto seizoen 28 zonder Maxime én Bill

De definitieve castfoto van seizoen 28 is bekend gemaakt. Het GTST Magazine publiceerde twee weken geleden de castfoto van seizoen 28, maar dit bleek niet de definitieve foto te zijn. De foto mocht namelijk niet verraden wie de brand in Boks niet zou overleven.

Op de nieuwe foto ontbreken zowel Maxime als Bill. Inmiddels is bekend dat Marjolein Keuning de serie zal verlaten. Het lijkt erop dat Bart Oomen, die rol van Bill Norris speelt, ook de serie zal gaan verlaten. Norris overleeft de brand in Boks, maar zal vermoedelijk niet lang in het achtentwintigste seizoen van GTST te zien zijn.

Nieuw op de foto is Zoë, gespeeld door Anouk Maas. Sjors Langeveld ontbreekt, omdat Inge Schrama door gezondheidsredenen tijdelijk niet in de serie te zien is. Ook Felix Jagtman ontbreekt op de foto. De rol, gespeeld door Urvin Monte, is namelijk een gastrol.



22 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Anoniem
30 augustus 2017 15:51

En waar zijn Felix en Sjors gebleven?

Bastiaan
30 augustus 2017 15:58
Antwoord op  Anoniem

De tijdelijke sjors is geen officieel onderdeel van de cast en staat daarom niet op de castfoto en Felix zal ook tijdelijke gast rol kunnen zijn en ontbreekt ook op de cast foto

Angela
30 augustus 2017 16:00
Antwoord op  Anoniem

Sjors was idd al ziek. En vervanger mag je niet op de castfoto.
Felix is idd een tijdelijke rol.

Ashley
30 augustus 2017 16:32
Antwoord op  Anoniem

Als je goed leest, staat de uitleg waarom ze er niet op staan

Sanne
3 september 2017 13:45
Antwoord op  Anoniem

Inge is overspannen

anoniem
30 augustus 2017 16:20

Waarom staat bill er dan niet op? gaat hij dood? want het is GEEN tijdelijke rol want hij zit er al bijna een jaar in

....
30 augustus 2017 16:29
Antwoord op  anoniem

Felix zit er ook al een jaar in

Kenny
30 augustus 2017 16:48
Antwoord op  ....

Kijk maar op Wikipedia felxi xit er ook nog geen jaar in hij is pas in 2017 in GTST gekomen dus nog lang geen jaar

Edd
30 augustus 2017 17:46
Antwoord op  anoniem

Bill is gewoon een gastrol, het heeft niets te maken met hoe lang je mee speelt. Menno heeft er 12 maanden (zonder zomerstop) in gezeten en was ook een gastrol. Bill zit nu pas op 7,5 maand zonder stop. Ik vind het wel jammer… Maxime was mijn favoriet en Bill vond ik ook leuk…. Laten ze Rik er maar eens uit gooien, zijn rol is nu wel uit gespeeld.

Dennis
30 augustus 2017 16:37

Felix en Bill gaan denk dan dood aan de gevolgen van de brand. Bill legt al in kritieke toestand.

Linda
30 augustus 2017 16:40
Antwoord op  Dennis

Felix is gastrol dus die kom er zoiezo niet op te staan.. en er staat in uitleg dat bill niet doorgaat mar wel serie zal verlate

Dennis
31 augustus 2017 17:57
Antwoord op  Linda

Dankje Linda Dekker

Nathanaël
30 augustus 2017 17:51

Interessant dat Lucas bij Zoë en Noud staat en niet echt bij zijn familie. Vaak betekenen dat soort dingen toch ook dat ze met die mensen veel te maken krijgen? Want anders had ik hem en Amir van plek laten wisselen :p

Dominique
30 augustus 2017 18:19

wel vreemd dat inge er niet op staat. ik begrijp dat ze tijdelijk (?) afwezig is ivm gezondheidsredenen, maar kan ze daardoor ook niet deelnemen aan de castfoto?
Ben blij dat bill er uit gaat.

Nicki
30 augustus 2017 18:29

Misschien gaat Lucas er ook uit, hij staat bijna buiten

Ikke
30 augustus 2017 21:34
Antwoord op  Nicki

Denk het niet want job staat ook bijna buiten

Gretha
1 september 2017 19:56
Antwoord op  Ikke

Ik ben er denk luca

Sanne
3 september 2017 13:43
Antwoord op  Nicki

Hij zit er net weer in

Celine
30 augustus 2017 18:40

Waarom wordt er zo slecht gelezen? Alle antwoorden zijn in het artikel te vinden!

Neeltje
31 augustus 2017 08:36

Jammer dat Felix en Bill eruit gaan. Ik vind Bill wel een goede tegen stander voor Ludo. Was er weer meer strijd aanwezig. Ik hoop dat hij ooit weer terug komt. Felix vind ik erg mooi passen bij Lucas. Hij geeft meer evenwicht/ balans. We gaan het zien. Het is toch gewoon top dat GTST al zo lang bestaat. Super ga zo door…. Ik blijf toch wel kijken.

Gretha
1 september 2017 19:54

Ik zie ook altijd goede tijd

Juultje