Dodelijk slachtoffer tijdens zomercliff seizoen 28

De zinderende seizoensfinale van GTST is in aantocht! Tijdens deze zenuwslopende aflevering gaat GTST terug in de tijd.
Ludo kan Nina maar niet bereiken. Wanneer zijn ongemak groeit, zet hij alle middelen in om haar te vinden. Als Bing bijkomt in het ziekenhuis, wordt hij direct ondervraagd door de politie. Aysen achtervolgt Loes. Ze komen in een extreme situatie terecht.

Donderdag 5 juli krijgt Anton Bouwhuis een schokkend telefoontje met de boodschap dat er iemand is overleden. Welke dramatische gebeurtenissen hebben zich voltrokken na het mislukte huwelijk van Aysen en Sjoerd op 4 juli? En bij wie slaat het noodlot toe? Je ziet het vrijdag 6 juli tijdens de 28e zomercliffhanger van GTST bij RTL 4 en Videoland.



84 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Joost
28 juni 2018 09:15

Nina is dood, misschien wel gedumpt door Loes en dat Q haar vind op weg naar huis, want Q belt Anton.

Flapperdeflap
28 juni 2018 10:16
Antwoord op  Joost

Hoe dan? Q rijdt over een weg en denk, hey, verrek, wat ligt daar toch in de berm? En dan blijkt het een dode Nina te zijn? Lijkt me niet heel waarschijnlijk. Ze kwamen ook redelijk kalm binnen bij Sjors (in Nina’s huis). Ik weet het niet wie er dood gaat. Ik hoop Loes maar dat zou ook wel weer een makkelijke uitweg zijn.

Kenny Lilipaly
28 juni 2018 11:42
Antwoord op  Flapperdeflap

Janine belde lucas op dus misschien heeft luca en ludo nina gevonden en q en lana hebben loes gevonden want er gaan er meerdere dood

Nncy
28 juni 2018 12:11
Antwoord op  Kenny Lilipaly

Hoe weet je dat er meerdere dood gaan?

Kenny Lilipaly
28 juni 2018 12:56
Antwoord op  Nncy

Dat heeft de gene die Zoë spleelt gezegd in een interview

Star
28 juni 2018 12:19
Antwoord op  Flapperdeflap

Er vallen in de cliffhanger nog slachtoffers. Loes is te zien in de promo van de laatste aflevering. In deze aflevering kregen ze te horen dat er iemand dood is. Dus dat betekent dat er in de cliff meer duidelijkheid komt. Loes, Sjors, Q, Rick, Zoëy, Lana en Bing zijn sowieso in de promo te zien. Dus zij leven op dat moment nog…

Jeroen
28 juni 2018 17:45
Antwoord op  Star

Dat er meerder slachtoffers vallen zegt niet meerdere doden meteen..
Wat me afgelopen weken opviel is dat het stukje van ‘volgende keer in gtst’ dat daar andere dingen in gebeuren dan in de aflevering zelf. Ik zag Q en Lana bij Sjors binnen lopen die heel verdrietig is. Kan zijn dat er met Bing iets gebeurt. Maar kan ook Lana zijn.

anouk
28 juni 2018 09:54

nina is sws niet dood

Kenny Lilipaly
28 juni 2018 09:57
Antwoord op  anouk

Dat kan je niet met zekerheid zeggen tot volgende week vrijdag

Eva
28 juni 2018 10:04

Het is toch niet Tiffy? Dat is de enige connectie die ik kan leggen tussen Anton en Lucas. Maar ik hoop het echt niet. Dat zou echt een bummer zijn in deze verhaallijn

Kwnny
28 juni 2018 10:13
Antwoord op  Eva

Denk het niet want lucas werd gebeld door janine en anton door Q en Q kent tiffy niet

Nncy
28 juni 2018 12:09
Antwoord op  Eva

Er staat niks over Lucas. Anthon word gebeld door Q, vandaag op videoland gezien. Ik denk dat Lana of Loes dood gaat

Kenny Lilipaly
28 juni 2018 12:55
Antwoord op  Nncy

Dan heb je niet goed gekeken want lucas werd gebeld door janine dat er iets met nina is gebeurd

Nina
28 juni 2018 19:00
Antwoord op  Nncy

Hoop lana echt niet :((

nicky
28 juni 2018 10:32

ik denk aysen of loes

anouk
28 juni 2018 10:43

maar hoezo zou marly van der velde aka nina er nu uit gaan dan had ze er met der zwangerschaps verlof toch uit kunnen gaan of ben ik gek

Kenny Lilipaly
28 juni 2018 11:40
Antwoord op  anouk

Misschien wilde ze haar terug hebben zodat ze deze verhaal lijn konde maaken

Kim
28 juni 2018 12:22

Zoë komt te overlijden.
Zeker na haar interview over de cliffhanger waarin ze mysterieus deed over haar rol na de cliffhanger

Emma
28 juni 2018 17:37
Antwoord op  Kim

Waar staat dit intervieuw?

Star
28 juni 2018 12:39

Ik vind het sowieso raar dat Sjoerd opeens een heel ander gedrag vertoont. Mijn gevoel zegt dat Loes hier achterzit. Ze heef Nina betrapt en wie weet wat er allemaal in de telefoon van Nina stond. Misschien wel berichtjes met en van Aysen.
Daarom heeft Loes sjoerd gechanteerd. Ze heeft misschien gezegd om Bram iets aan te doen. Sjoerd heeft dus met tegenzin Aysen voor het blok gezet. Hierna heeft Loes gewacht op het juiste moment en heeft sjoerd iets aangedaan zodat Aysen als dader gezien wordt. Want het blijft allemaal vaag

Kenny Lilipaly
28 juni 2018 12:54
Antwoord op  Star

Weer iemand met heel veel fantasie

Star
28 juni 2018 12:56
Antwoord op  Kenny Lilipaly

En jij dan met namen die in de promo te zien zijn?

Kenny Lilipaly
28 juni 2018 15:07
Antwoord op  Star

Als je in de promo te zien bent betkend dat nog niet meteen dat ze niet dood gaan

Star
28 juni 2018 15:47
Antwoord op  Kenny Lilipaly

Er is nu iemand dood. Dat is bekend gemaakt in deze aflevering. Janine enQ belden. Dus dat betekent dat het in de cliff bekend gemaakt wordt. Loes, sjors enz waren nog te zien

Suuz
28 juni 2018 14:54
Antwoord op  Star

Vind t best een goede theorie. Sjoerd was niet Sjoerd. Geheel ander gedrag dan normaal. Je zou wel ns gelijk kunnen hebben Star! En mschn was Aysen wel zwanger zonder t te weten.
Ik hoop zo dat Aysen niet doodgaat?

Star
28 juni 2018 16:15
Antwoord op  Suuz

Bedankt! Ja ik probeer op het niveau van loes te denken, want ze is echt niet dom.

daisy
3 juli 2018 10:01
Antwoord op  Star

Zo’n slechte theorie is het niet. Daar hoef je echt niet zo veel fantasie voor te hebben. Ik zie veel meer theorieën voorbij komen die heel ver gezocht zijn, maar deze zit wat in. Al ben ik bang dat Sjoerds personage negatief aan het veranderen is.

The new badguy
28 juni 2018 15:37

Nina overlijdt, ludo raakt in diepe depressie en stort zich in zijn werk en wordt in het volgende seizoen weer de ultieme soap badguy en terroriseert iedereen in Meerdijk!

Henk
28 juni 2018 19:07

Nina gaat echt niet dood. Geloof ik niks van. Marly is net terug van haar verlof. Ze zouden never nooit Nina eruit schrijven. Marly van der Velden in de rol van Nina is één van de steunpilaren van de serie. Nina/Marly heeft ook echt altijd verhaallijnen en is nooit even op de achtergrond. Ze heeft ook niet voor niks een vast contract. Die heeft ze gekregen nadat Lieke van Lexmond/Charlie Fischer wegging. Die had ook vast contract en sindsdien heeft Marly niks te maken met een flexwet. Nina is in het huidige GTST één van de weinige echte vaste gezichten… Lees meer »

jordan
28 juni 2018 19:33
Antwoord op  Henk

Ik denk ook dat ze er niet uitgaat maar, je redenering is echt slecht.

anouk
28 juni 2018 20:20
Antwoord op  jordan

ze gaat er niet uit en zowel dan stop ik met kijken en ja redenering kan beter

Sbog bi
28 juni 2018 20:35

Aysen gaat dood.

Marieke
28 juni 2018 20:44

Ik denk tim

Suuz
28 juni 2018 21:03

Hmm in de spoiler staat dat we op vrijdag terug in de tijd gaan, terug naar de dag vd bruiloft. Ik vermoed dat de clifhanger dus al op de dag ervoor was. Dus donderdag wat je vandaag kan zien op vooruitkijken. Dat betekent dat we nog helemaal niks weten!

anouk
29 juni 2018 09:14
Antwoord op  Suuz

we gaan dus terug naar de bruloft en nina was niet op bruloft dus het is iemand die daar aanwezig was die het niet overleefd en je maakt me niet wijs dat je dood gaat door een klap van een wijn fles

Dennis