Grote groep Meerdijkers overleeft brand Boks

Naast Job, Kimberly en Sam overleven ook de Meerdijkers in de AZC-zaal de brand in Boks. Dat is vandaag bekendgemaakt in de GTST Meerdijk App. Met behulp van Ludo Sanders en Anton Bouwhuis weten Amir, Janine, Laura, Linda, Rover en Sjors veilig de uitgang van Boks te vinden.



21 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Kitty
13 augustus 2017 11:28

Vind het toch wel een beetje vreemd dat in het filpmje Anton zit maar dat zijn afbeelding niet gemarkeerd is als “vrij”.

Ikke
13 augustus 2017 11:30
Antwoord op  Kitty

Klopt vind ik ook erg raar

Steijn
13 augustus 2017 11:56
Antwoord op  Kitty

Hij gaat toch sam zoeken. Hij weet niet dat sam er al buiten is

Loes
13 augustus 2017 12:49
Antwoord op  Kitty

Ja dat vond ik al raar

Angelique
13 augustus 2017 16:00
Antwoord op  Kitty

Hij is denk ik door gaan zoeken

Raynor
13 augustus 2017 11:33

Het blijft gtst alles kan gebeuren, in Cliffhanger seizoen 14 werd winston post ook gered door de brandweer, eenmaal gered ging die weer naar binnen en ging dood en overleefde de Cliffhanger niet…. alles kan nog gebeuren he

Mathanja
13 augustus 2017 12:31
Antwoord op  Raynor

Slim zo had ik er nog niet over gedacht

Niek
13 augustus 2017 11:38

Ik denk dat Anton opzoek gaat naar meerdere mensen als arts zijnde

Stan
13 augustus 2017 12:17

ik denk dat Anton de volgende is die het overleeft. Felix overleeft het denk ik niet (getuige die foto van hem met een rood kruis erdoor) en lucas wel. Daarna Aysen die gered is door de brandweer. en daarna Bill. dan denk ik dat maxime en rikki overblijven.

Angelique
13 augustus 2017 15:59
Antwoord op  Stan

Aysen gered door brandweer?? Door sjoerd ja hahaha

Laura
13 augustus 2017 21:11
Antwoord op  Stan

Is het iemand opgevallen dat Felix als enige geen witte achtergrond heeft op de foto’s in de app

Sophie
16 augustus 2017 21:17
Antwoord op  Laura

Felix heeft inderdaad geen witte achtergrond, maar de foto’s van de andere castleden zijn de foto’s van de castfoto van vorig jaar, toen zat felix ook nog helemaal niet in de cast

Tosca
14 augustus 2017 18:22
Antwoord op  Stan

Heb je Nina al ontdekt dan?

Pinkeltje
13 augustus 2017 12:58

Wat een held Ludo en Anton redden even half meerdijk

Stan
13 augustus 2017 17:41

verricht ludo eens een heldendaad voor de verandering.

Peter
14 augustus 2017 03:39

Ludo is ook vrij gespeeld ook denk ik dat ook Ludo weer terug naar binnen gaat om Lucas en Maxime te redden. Wel gek dat de brandweer nog niet binnen is en dat niemand is flauw is gevallen van de vele vuur en rook. Persoonlijk vind ik het ongelooflijk ongeloofwaardig.

Vlinder
14 augustus 2017 10:41

Ik zat zo te denken deze week komt de laatste magazine en daarin wordt ook de nieuwe castfoto onthuld, dan kun je eigenlijk al achter komen wie niet op de castfoto staat en het dan weet wie de de brand niet overleefd heeft.

dre
14 augustus 2017 16:27
Antwoord op  Vlinder

Neeee dat zal geen tip zijn dat is nu al weken geleden bekend gemaakt vermoeiend dat mensen niet luisteren

Pinkeltje