Billy de Palma en Shanti Vening - GTSTCourant

Grote schoonmaak GTST: ook Billy en Shanti weg?

Momenteel is GTST bezig met een grote schoonmaak. Om de soap ‘2020-proof’ te maken wordt er binnenkort een nieuw gezin geïntroduceerd. Ook heeft GTST onlangs afscheid genomen van acteurs Britt Scholte (Kimberly Sanders) en Floris Bosma (Rover Dekker). Het lijkt erop dat er binnenkort wederom twee gezichten verdwijnen.

Billy de Palma en Shanti Vening liggen momenteel behoorlijk met elkaar in de clinch. Billy heeft haar dochter Shanti café De Koning cadeau gedaan. Een leuk cadeau zou je denken, maar de sluwe bitch gebruikt het café om geld wit te wassen. Tot grote onvrede van Shanti.

Moeder en dochter kunnen het niet eens worden over de toekomst van De Koning. In de eerste week van januari heeft Shanti het zó gehad met haar moeder, dat ze haar het liefst uit Meerdijk ziet verdwijnen. De spoilers bevestigen dat Billy ook daadwerkelijk besluit Meerdijk te verlaten. Verdwijnt ze voorgoed uit het soapdorp?

Ook Shanti’s toekomst in Meerdijk ziet er allesbehalve rooskleurig uit. In de eerste week van het nieuwe jaar neemt ze namelijk ongemerkt afscheid van haar liefje Rik. Verlaat ook zij definitief Meerdijk?



72 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Gerit
19 december 2019 19:16

Volgensmij heeft Bertrie Wierenga nog volop opnames zag nog dingen op Instagram voorbij komen in Insta story’s in kleedkamer

Nancy
31 december 2019 02:55
Antwoord op  Gerit

Die twee hadden voor mijn niet weg gehoeven ik vond hun het goed doen een beetje spanning . Ik vind die Bobbie niks en Valentijn die hadden beter weg gekund dat is mijn mening

Elise
19 december 2019 19:24

Bertrie heeft nog volop opnames voor gtst. Gisteren (18 December 2019) heeft ferry doedens nog post geplaatst op zijn Instagram waar bertrie opstaat samen met Vincent en annefleur en deze post staat ook op de insta van GTST.

Wat lone betreft, zou het best wel eens kunnen dat ze meerdijk verlaat, aangezien verder niet echt een lijn heeft behalve dat witwassen van de koning

Nisa
19 december 2019 20:17

Ik hoop eigenlijk niet dat ze weggaan. Echt jammer dit. Hopelijk blijft Shanti dan wel…

A.Sieverink -Sch
22 december 2019 13:39
Antwoord op  Nisa

Shantie moet blijven ze doet het juist zo goed ,maar haar moeder moet opzouten bah bah wat een mens in deze serie.
Normaal een hele goede .

Tompouce
19 december 2019 20:52

Jammer, vind ik persoonlijk twee van de best acterende actrices.

Linn
19 december 2019 21:41

Ik vraag me serieus af of de schrijvers en makers wel eens peilen wat en wie de kijkers graag willen zien. Want dit slaat eigenlijk nergens op. Mensen ergeren zich aan de jonge (en onervaren) acteurs, vervolgens worden twee goede actrices weggewerkt. Ik wil graag verhaallijn zoals ze vroeger waren, niet te lang uitgesponnen, maar wel interessant en aangrijpend. Interessante ideeën: Nina in een financiële crisis na de scheiding met Bing, zaken gaan niet goed en ze moet met haar kinderen noodgedwongen op bijstandsniveau leven. Amir is arts en gaat uitzoeken of het voor hem mogelijk is om een huisartsenpraktijk… Lees meer »

Luna
20 december 2019 08:32
Antwoord op  Linn

Goede ideeen, misschien luisteren ze naar je. Zou geen kwaad kunnen.

Mariska
21 december 2019 18:39
Antwoord op  Linn

Pas maar op pas maar op straks zie je jouw eigen bedachten verhaallijn nog op tv verschijnen

Ria
22 december 2019 13:47
Antwoord op  Linn

Nina op bijstandsniveau met Ludo als vader dat gaat nooit gebeuren met zijn prinses

Linn
22 december 2019 19:00
Antwoord op  Ria

Wel als Nina zegt ”nee pap, dit los ik alleen op en dit gaat ons lukken ook”. Dat Nina juist zelfstandiger wordt hierdoor.

Yvonne
19 december 2019 21:49

Hoop niet dat die 2 eruit gaan. Zouden de verkeerde zijn!!!
Doe aub puck en Lana weg!!!

Luna
20 december 2019 08:29
Antwoord op  Yvonne

Helemaal mee eens Lana en Puck weg.. Shanti is een van de leukste personages in GTST, en een goeie actrice. Inderdaad moeten de makers luisteren naar het publiek wie de lievelingen zijn en deze laten blijven met een nieuwe verhaal lijn. Rik en Shanti trouwen en een baby.

Ano niem
20 december 2019 13:42
Antwoord op  Yvonne

Puck is idd ierietand

J W
21 december 2019 08:02
Antwoord op  Yvonne

Helemaal gelijk in Yvonne, Puck en Lana eruit, wat een vreselijke spelers. En neem dan ook die Bobby en Valentijn en Jojo maar mee ??

Tess
22 december 2019 09:02
Antwoord op  J W

Helemaal mee eens en die zweverige Tiffy ook meenemen?

Nancy
31 december 2019 03:00
Antwoord op  Tess

Ja die mochten voor mijn ook weg maar Santi niet die doet het zeker goed Nina ook niet zij blijft ook goed

Britt
14 februari 2020 22:11
Antwoord op  Tess

Nee niet Tiffy tiffy is leuk

Pia
22 december 2019 18:17
Antwoord op  Yvonne

Ooh idd Puck. En een nieuw gezin met weer 3 pubers.

Djay
22 december 2019 22:09
Antwoord op  Yvonne

Ik ben blij dat ik niet de enige ben die Puck niet kan uitstaan ? Sowieso.. La Puck.. ?‍♀️

Dre
20 december 2019 00:13

Dus gtst wordt nu een soap zonder bad guys en bad girls. Dat gaat dus faliekant mislukken. Geen reden voor mij om terug te keren. Gtst mag van mij in 2020 voor goed stoppen. Het heeft zijn beste tijd gehad.

Elly Bosscher
20 december 2019 06:58

Dat zijn juist de beste acteurs die er bij zitten jullie moeten beter kijken

Ilona
20 december 2019 08:10

Nee niet die 2 dat zou mega dom zijn ze brengen juist weer spanning toe niet doen dus !!!! laat ze blijven zijn heel goede personages anders gaat het nog saaier worden !!

Diana
20 december 2019 08:47

Ze ging toch nog een huisje zoeken ofzo met Rik? Zoiets zag ik in een filmpje waar je Julian en zijn vrouw ook zag. Op balkon?

Hoop van niet.. zit Rik weer zonder liefde.

Gtst kijker ?
20 december 2019 09:45

Jammer Shanti en Billy vindt ik juist leuk in de serie. Van mij mag Puck en Lana eruit. Nina en Bing niet uit elkaar is een leuk stel en waarom zou je er ern nieuw gezin in stoppen en een bestand gezin weer uit elkaar trekken??!!

Heleen
20 december 2019 09:53

Laat chianti blijven svp

Erna
20 december 2019 12:33

Jammer als shanti eruit gaat.

Yvonne de Groot
20 december 2019 13:03
Antwoord op  Erna

Shanti en Billy moeten blijven, dat zijn juist goeie actrices, eindelijk weer es een slechte bitch in GTST en er zit spannende verhaallijn in. Wat mij betreft mogen Puck, Valentijn en Jojo weg uit GTST, geen goeie acteurs en geen goed verhaal meer. Straks komt het nieuwe gezin van Julian en die hebben ook twee pubers, wordt wel teveel met pubers dan.

Bloem
20 december 2019 13:10

Shanti die er niet uit svp , die geeft tenminste nog een beetje pittigheid in de soap dan al die ja knikkers.

Jean
20 december 2019 13:24

Puck en Lana er heel snel uit. Geen toegevoegde waarde.

annie
21 december 2019 08:13
Antwoord op  Jean

dr is straks niks meer aan aan gtst niet pffff

T,Rensen
21 december 2019 21:28
Antwoord op  Jean

Helemaal mee eens. Ook Valentijn en Bobbi mogen van mij eruit.