GTST - Robert Alberts

GTST 30 jaar: Robert keert terug!

Na bijna een jaar afwezig te zijn geweest in GTST, keert Wilbert Gieske weer terug als Robert Alberts. Speciaal voor de jubileumaflevering van de soap op 1 oktober brengt Robert een bezoekje aan zijn ex-geliefde Laura. Dat meldt Televizier.

De jubileumaflevering wordt dit jaar iets minder feestelijk dan normaal door de uitbraak van het coronavirus. Toch belooft het een bijzondere aflevering te worden. Zo staat stil Janine stil bij de vermissing van haar man en denkt Laura samen met Robert terug aan het hartverscheurende verlies van hun zoon Arnie.



22 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
riezz
22 september 2020 14:45

waarom???? , Sil of Noud waren toch veel toepasselijker geweest voor Laura , krijgt ze weer die zeurende ex aan de bar.

micky
28 september 2020 18:17
Antwoord op  riezz

Wie zeurt er nou joh..

rene
1 oktober 2020 18:13
Antwoord op  micky

Het is toch zo, iedere keer datzelfde gezeur met die vent terwijl ze kinderen heeft die ook best een aflevering hun moeder kunnen bezoeken, maar nee altijd weer Robert die niets te melden heeft.

Stefania ripa
22 september 2020 16:46

Spanend

Vlinder
22 september 2020 17:16

Nou spannend kun je niet noemen als ik dit zo lees. Waarom blijft Wilbert/ Robert dan niet voor vast leuk voor Jette/Laura weer opnieuw trouwen Sil komt terug met Amy en hun kleine baby (kleinkind) van Robert en Laura. Is toch veel leuker zo heeft Laura ook weer een verhaallijn.

Edd
22 september 2020 23:45
Antwoord op  Vlinder

Ja, ik had ook wel verwacht dat Laura een wat grotere verhaallijn zou krijgen nu Julian weer terug is. Dat ze zichzelf toch een beetje als oma opstelt. Maar ze is nauwelijks in Julians buurt, echt een gemiste kans.

rene
1 oktober 2020 18:15
Antwoord op  Edd

Vind ik dus ook , Laura heeft niets te doen en uiteindelijk is ze wel de soapmoeder van GTST , een leuke man of zo zonder dat hij een psychopaat is want die kennen we nu wel.
Laura gewoon een leuk huwelijk en een leuke oma voor de kinderen van Julian .

Zebje
23 september 2020 11:48

T is leuk dat Robert terugkeert maar geen hele grote verrassing. Juist omdat hij afgelopen jaar voor Jef inviel als Sinterklaas. Dat was toen wel een leuke verrassing. Allebei de broertjes Alberts doen t leuk als de Sint.

Jeroen
28 september 2020 13:17
Antwoord op  Zebje

Wilbert Gieske doet het overigens al jaren in de club van sinterklaas 😉

marina
23 september 2020 19:22

Ik vind het langdradig worden
Dat gezeur om dat schilderij
En tussen nina en bing
Pff
Nieuw doel? Iets vrolijks en.niet xo langdradig

Ellen
23 september 2020 21:38
Antwoord op  marina

Ja mee eens.
Ik sla gewoon over en wacht tot betere verhaallijn

Levina den boef
23 september 2020 21:05

Vind dat Ludo er in moet blijven,en Charly ook weer terug komt

Ggmm
24 september 2020 01:23

Het is mij Roberrrrrt

Mark
24 september 2020 14:10

Ludo met baard was dus een visioen….oei. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen. 🤷‍♂️

Vlinder
24 september 2020 15:19

Jubileumaflevering vond ik een rare aflevering. Arnie die ineens belde wat moeten wij hiermee leefd hij nog dat hij plotseling voor Laura haar neus staat of droomde Laura dit? Een beetje vaag allemaal.

Gerit
24 september 2020 17:05
Antwoord op  Vlinder

Was niet stem van Reinout

Martijn Kusters
24 september 2020 19:51
Antwoord op  Gerit

Het was volgens mij een soort van waanidee van Laura.
Idd wel jammer dat het niet de stem van Reinout zelf was, hadden ze wel mogen doen wat mij betreft, maarja, Reinout zelf zou het vast en zeker niet gewild hebben.
Die stem klonk wel bekend, leek voor mijn gevoel een beetje op die van Vincent Visser (Valentijn).

Brian
25 september 2020 19:37
Antwoord op  Martijn Kusters

Ik vond het met de stem ook raar.. De ‘hee mam’ was volgens mij wel van een oude GTST aflevering van Reinout. Ik vond de rest wel wat hebben van de stem van Paul Groot, die Stan Nijholt speelde.

Moud
24 september 2020 21:59
Antwoord op  Vlinder

Kreeg Janine ook niet een soort flashback, door de vermissing van Ludo, flitste haar leven met Ludo aan haar in gedachte voorbij.
Ik kijk niet vooruit, maar heb ergens zo iets gelezen.

Ik verheug mij wel op de jubileum aflevering, ben erg benieuwd.

M
10 oktober 2020 16:03
Antwoord op  Vlinder

Leefd met een d?

MeesZ
24 september 2020 15:46

Valt jullie ook op dat vaak familie kanten vaak de mannelijke lijn kant meer over vertelt en ziet. Zou het niet leuk als gepke witterveen ( Goudkust actrice) een oudtante van Janine gaat spelen. Ze lijken best op aan elkaar namelijk als je haar googled. Daar een mooie verhaallijn van maakt.

R N
29 september 2020 23:13

En toch mag er nog steeds een nieuwe Arnie komen die eens even lekker Linda’ s huwelijk overhoop gooit.