Masterplan GTST: gloednieuw gezin doet intrede

GTST gaat in 2020 volledig op de soap. Al maanden heeft de soap te maken met tegenvallende kijkcijfers. Reden genoeg voor producent EndemolShine om een masterplan te lanceren om de soap ‘2020-proof’ te maken. Eén van de onderdelen van dit plan is de introductie van een gloednieuw gezin, meldt De Telegraaf.

Door de introductie van het nieuwe gezin Verduyn moet de oersoap moet ’weer persoonlijk, herkenbaar en dichtbij’ worden. Julian (Cas Jansen) en zijn vrouw Saskia (Tamara Brinkman) verhuizen met hun drie kids, hond Dolly en Opa Henk (Johnny Kraaijkamp Jr.) naar Meerdijk. Julian en Saskia vinden al snel hun draai in het dorp met hun pubers Merel (Sophie Bouquet), Steef (Tommy van Lent) en Demi (Noa Zwan). Maar de familie Verduyn brengt naast gezelligheid, ook een geheim mee naar Meerdijk. Vanaf 23 december (Videoland) zijn ze te zien.

De nieuwe slogan van GTST gaat ’voor je het weet zit je erin’ luiden. Ook onderdeel van het masterplan is om realiteit met fictie te vermengen: naar aanleiding van het feit dat Janine in de soap is getroffen door borstkanker doen drie vrouwen die in het werkelijke leven deze ziekte hebben (gehad) hun verhaal in het drama. 

Lees ook: MASTERPLAN GTST: INTRODUCTIE 360GRADEN-SET



47 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Joop
12 december 2019 12:14

Weer pubers????

Lolo
12 december 2019 12:19

Komt Cas Janssen niet terug als Millan…? Zo hete hij toen toch? De Broer van Kim …

Angela
12 december 2019 12:27
Antwoord op  Lolo

Klopt, Julian verduyn

Inez
12 december 2019 12:27
Antwoord op  Lolo

Hij heette Milan Verduyn.

Anita
12 december 2019 13:12
Antwoord op  Inez

Milan was weer iemand anders

Celine
12 december 2019 13:26
Antwoord op  Inez

Zeker niet! Julian Verduijn!

Diana
12 december 2019 12:30
Antwoord op  Lolo

Julian heette hij Julian verduin

Joop
12 december 2019 12:33
Antwoord op  Lolo

Hij zal getrouwd zijn en dit gezin hebben gekregen. Dan is Johnny Kraaijkamp zijn schoonvader

Jolanda
13 december 2019 11:11
Antwoord op  Joop

Kan kloppen.

Celine
12 december 2019 13:24
Antwoord op  Lolo

Nee, hij speelde Julian Verduijn, de broer van Kim. In die hoedanigheid keert Cas Jansen weer terug!

Gemma
12 december 2019 14:14
Antwoord op  Lolo

Nee Milan is de zoon van rik… Julian en Kim waren geadopteerd door Jeff en barbara

Anna
12 december 2019 14:25
Antwoord op  Gemma

Milan is de broer van daanje geadopteerd door Robbert en Laura

Mees
12 december 2019 15:36
Antwoord op  Anna

Dat klopt niet hoor. Robbert heeft hun niet geadopteerd

Jolanda
13 december 2019 11:16
Antwoord op  Mees

Klopt.

Alieda
12 december 2019 18:06
Antwoord op  Anna

Milan is een biologische zoon van Robert en tweelingbroer van Daantje. Robert kwam er pas toen Milan en Daantje al volwassen waren achter dat het zijn kinderen zijn. Hun moeder is Hans Mus, een vrouw waar Robert kortstondig iets mee had gehad, maar Hans heeft Robert nooit verteld dat ze zwanger van hem was. Milan is na zijn geboorte geadopteerd door de familie Verhagen en Daantje is wel bij haar biologische moeder opgegroeid.

Ret
12 december 2019 18:43
Antwoord op  Gemma

Gemma dat is onjuist. Barbara was er toen nog niet. Je bent in de war

Jolanda
13 december 2019 11:14
Antwoord op  Gemma

Nee Kim was geadopteerd door Jeff en Sylvia niet door Barbara en Julian is niet geadopteerd door Jeff en Sylvia ook niet door Barbara ik kijk al vanaf het begin.

Jolanda
13 december 2019 11:15
Antwoord op  Gemma

Fout Milan is de zoon van Robert niet goed gekeken dus.

Alieda
12 december 2019 18:03
Antwoord op  Lolo

Milan is iemand anders. Dat is de zoon van Robert en tweelingbroer van Daantje. Robert kwam er pas toen Milan en Daantje al volwassen waren achter dat het zijn kinderen waren. De moeder van Milan en Daantje (Hans Mus) had Milan na de geboorte afgestaan en Daantje wel bij zich gehouden.

Jolanda
13 december 2019 11:09
Antwoord op  Lolo

Klopt dat is de nieuwe familie die komt familie verduyn.

Sab
15 december 2019 17:45
Antwoord op  Lolo

Julian… was/is de broer van kim

Dominique
12 december 2019 12:47

… dus mensen klagen over te veel jonge personages in de soap, waardoor de kimberly en rover eruit schrijven, om vervolgens 3 PUBERS er weer in te schrijven?
schiet mij maar lek.

Iris
12 december 2019 12:50

Belachelijk! Weer nieuwe personages en 3 pubers. Precies waar over geklaagd werd…

En daar worden dan Kimberly en Rover voor uitgeschreven.

Sab
15 december 2019 17:47
Antwoord op  Iris

De pubers zijn wel jonger dan die er nu in zitten… beetje tussen nola en jojo etc in

Misha
16 december 2019 11:52
Antwoord op  Iris

De meeste mensen die klagen dat er teveel pubers zijn doen dit alleen omdat ze zelf al een jaar of 10 over de datum zijn en het niet kunnen hebben dat een jong iemand iets van succes ervaart.

Misha
12 december 2019 12:57

Het werkte de vorige keer ook dus wie weet

Edd
12 december 2019 13:02

Dit meen je toch niet?! Grootste klacht is dat er teveel jongeren inzitten… Dan denken de GTST-schrijvers dus echt: Laten we dit oplossen door Rover en Kimberly eruit te schrijven en er 3 nieuwe pubers in te gooien? Pff… Johnny Kraaykamp vind ik wel leuk 😛

Job
12 december 2019 13:09

Voor alle zeikerds die zeggen dat het te veel jonge acteurs zijn: waarschijnlijk zijn de kinderen geen hoofdrollen maar meer support voor de rollen van Cas/Tamara/Johnny, ook omdat de acteurs niet allemaal 18 zijn en dus nog niet heel veel mogen werken.

De soap wil zich meer gaan richten op 40+ kijkers en niet meer op jongeren, het ljjkt me daarom sterk dat er kinderachtige verhaallijnen komen rondom de pubers. Ik verwacht juist meer familiaire problemen en zaken waarin ouders van in de 40 tegenaan lopen.

riezz
14 december 2019 07:35
Antwoord op  Job

Neeeee geen Kraaykamp die acteert zo slecht , Cas is top en ik ben blij dat Julian terug is maar Kraaykamp NEE !

Mark
12 december 2019 13:13

Vind het wel leuk.

Nu was Rover ook niet echt een heel geweldig personage en had Kimberly ook weinig leuke verhalen na het vertrek van Noud.

Laten we ze het voordeel van de twijfel geven.

Kimberley
12 december 2019 13:27

Ach wat een lieve hond, ook leuk in de serie

Edd
12 december 2019 15:02
Antwoord op  Kimberley

Mee eens! Dacht er laatst nog aan dat het zo vreemd is dat niemand een huisdier heeft

riezz
16 december 2019 12:11
Antwoord op  Edd

Vroeger had Roos een hond die eigenlijk altijd in beeld was , was dat niet in hotel Dendermonde ?

Kaasstengel
12 december 2019 14:00

Ik heb ze nog niet zien spelen dus ik kan er nog geen terecht oordeel over vellen wel komen er wel twee dingen in mij op:

1. De bovenstaande foto vind ik meer een Kees & Co uitstraling hebben dan GTST uitstraling. Wel vind ik deze set gezelliger ogen dan het huis van Sjors en Amir.
2. Nu is het echt te hopen dat Bobby een gastenrol is anders zijn er straks zeven pubers in de serie.

Verder denk ik dat de verhaallijn van Daan/Nina/Bing op zijn einde loopt.

Edd
12 december 2019 15:12
Antwoord op  Kaasstengel

Klopt, alle huizen zijn volgens de laatste trends en super strak ingericht. Vind het wel leuk om te zien dat dit gewoon een normaal huis is waarin wordt geleefd.

Lies
14 december 2019 17:25
Antwoord op  Kaasstengel

Daar moest ik ook aan denken aan Kees & Co :(. Op het oog een normaal doorsnee gezin maar ik hoop niet dat GTST weer de andere kant op gaat doorslaan en dit gezin gaat neerzetten als arme jattende sloebers ofzo.

Anna
12 december 2019 14:22

Opa Henk is wel wat voor Laura.

Edd
12 december 2019 15:03
Antwoord op  Anna

Dacht ik ook meteen aan haha

Kaasstengel
12 december 2019 14:29

Ik zag trouwens het voorstukje van de videoland aflevering van morgen en vind het oprecht jammer dat Ronja niet meer in de serie zit.. Als ik Nina was zou ik hem een beste trap tegen zijn ballen hebben geven.

Lot
12 december 2019 16:10

Voor alle mensen die nu klagen dat er 3 pubers in de serie komen: dat meisje op links en die jongen ken ik, en zij zijn allebei volgens mij pas een jaar of 14. Dus zij gaan echt niet aan de vaste cast toegevoegd worden, want ze mogen vanwege hun leeftijd nog niet veel op tv. Dus dat wordt denk ik een beetje vergelijkbaar met hoeveel bijv. Nola in beeld is. Die meid met die pony is wel wat ouder denk ik, dus wellicht dat zij wel bij de vaste cast komt.

Suus
12 december 2019 23:04

Ik hoop dat het een soap blijft en niet een comedyserie wordt. De foto lijkt meer inderdaad op die van een comedyserie.

Susan
12 december 2019 23:50

Julian was geadopteerd door Robbert en Laura, en Kim was geadopteerd door Jef en Sylvia. En dat waren broer en zus.