GTST dit jaar met spannende wintercliffhanger

Dit seizoen heeft GTST naast een zinderende zomercliff namelijk ook een spannende wintercliff. Om dit te vieren organiseert GTST op 29 december een exclusief event waar jij bij kunt zijn. Dus wil jij als eerste in Nederland de primeur hebben en nog voor Videoland en RTL XL de wintercliff bekijken? Meld je dan hier aan!



15 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Renee
6 december 2017 17:13

Als je er even logisch over nadenkt us de kans zeer groot dat dit over Tiffy Koster gaat (dochter van Anton) de verhaallijn zal waarschijnlijk binnenkort verdergaan omdat nieuwe tijden binnenkort weer van start gaat na hun cliffhanger waarin ook verteld was dat Jan Jaap weet dat Tiffy’s vader leeft. Jan jaap heeft het ongeluk waarschijnlijk overleeft en Tiffy zal ook verder op onderzoek gaan

Carola
6 december 2017 17:35
Antwoord op  Renee

Ongeluk ? Heb ik iets gemist ?

Renee
6 december 2017 18:10
Antwoord op  Carola

In de cliffhanger van nieuwe tijden seizoen 2 valt Jan Jaap uit een raam en lijkt die meteen dood , maar opeens is die daar weg

Sil
6 december 2017 18:34
Antwoord op  Renee

Super raar trouwens dat Laura niet in paniek is omdat Sil aan het doodbloeden is! 😉

Renee
6 december 2017 19:51
Antwoord op  Sil

Ja snap er niks van dat ze het daar niet over hebben. Of ze is op de een of andere manier niet geinformeerd ..

Fenna
8 december 2017 15:14
Antwoord op  Renee

Bij nieuwe tijden staat de tijd momenteel stil he, de tijd gaat pas verder als seizoen 3 begint. In de spoiler van 22 december kun je lezen dat laura het moeilijk heeft en 22 december is de dag waarop seizoen 3 van nieuwe tijden begint. Het zou dus heel goed kunnen dat laura in die aflevering het nieuws van sil hoort

Renee
9 december 2017 20:35
Antwoord op  Fenna

Dat snap ik maar het is al eerder gebeurd dus daarom is het raar dat nieuwe tijden niet meteen de link maakt met gtst terwijl Sil bijna dood ligt te bloeden

Yeah
7 december 2017 04:21

https://www.televizier.nl/categorie/soap/ingmar-schrama-voorlopig-niet-terug-in-gtst.4077379.lynkx Inge komt komende tijd voorlopig nog niet terug in GTST. Erg jammer, want hoe irritant Sjors vaak ook is, Inge kan het personage wel heel goed neerzetten. Melissa is geen slechte actrice, maar als Sjors komt ze niet echt uit de verf. Jammer dat ze momenteel zoveel problemen hebben om leuke karakters toe te voegen en goeie acteurs te casten. Zoë en Amir worden niet slecht gespeeld, maar hun karakters voegen maar weinig leuks toe. Abel is er hopelijk maar tijdelijk om Rikki eindelijk de serie uit te werken. Q is na Thijs echt wel de slechtste toevoeging ooit,… Lees meer »

Renee
7 december 2017 08:28
Antwoord op  Yeah

Snap echt niet wat iedereen zo slecht vind aan Q , dit is juist absurd moeilijk om te acteren en hij begint de wereld steeds meer te begrijpen

dre
7 december 2017 09:47
Antwoord op  Renee

Het personage slaat nergens op

Renee
7 december 2017 09:51
Antwoord op  dre

Geloof me daar komt echt nog wel iets interessants over

Kevin
7 december 2017 14:37
Antwoord op  Yeah

Ik vind Zoë en Amir juist wel leuke toevoegingen, Q vind ik inderdaad ook wat minder. De acteur zelf speelt het erg goed, zoals je zegt, om zo’n personage te spelen is erg lastig. Het is echt Q zijn personage dat me stoort, Abel vind ik opzich ook wel een leuke toevoeging. Al zou ik het leuker vinden om personages die de serie hebben verlaten terug te laten keren voor bijvoorbeeld Rover en Job zijn plek.

Vlinder
10 december 2017 00:04

Ik denk dat de wintercliffhanger sowieso te maken heeft met Tiffy en Anton. 22 December is ook nieuwe tijden weer te zien en gaat denk ik weer te gelijk op GTST en Nieuwe Tijden, dat Tiffy Anton bezoekt en aankondigd dat hij haar vader is.

Gtst
10 december 2017 12:30

Wanneer is die wintercliffhanger?

Ate-harm
10 december 2017 13:23

Is er Een winterstop???