GTST komt ook dit seizoen met wintercliffhanger

Ook dit seizoen komt Goede Tijden, Slechte Tijden met een wintercliffhanger. Vorig seizoen was de eerste wintercliff te zien die, tot grote ergernis van de fans, schaamteloos werd gerekt tot de zomercliffhanger. De vraag wie de dood van de weinig geliefde ziekenhuisdirecteur Jan Maes op z’n geweten had, werd pas na maanden beantwoord. RTL en Endemol garanderen dat de wintercliff dit seizoen ver voor de zomer is opgelost.

De wintercliffhanger draait dit jaar volgens Televizier.nl grotendeels om het nieuwe luisterboek dat Janine Elschot de afgelopen maanden geschreven heeft in opdracht van Storytel. Het verhaal lijkt pure fictie, maar ineens lijken sommige stukken waarheid te worden. Janine staat versteld als vrienden en bekenden betrokken worden bij de onheilspellende gebeurtenissen.

De wintercliffhanger is vanaf maandag 7 januari te zien bij RTL 4.



13 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Zebje
23 november 2018 03:48

ik hoop dat Billy ook hierbij betrokken wordt. Hafkamp 2.0 zorgt weer voor spanning. En ook humor met dr ”spitskool””friet/ snacks” en”komkommer” uitspraken.

Dre
23 november 2018 06:29

Als Aysen maar niets overkomt nu Billy weet wie ze is.

Iris
23 november 2018 08:45

Ik vermoed dat Marieke die dingen werkelijkheid laat worden.

Lijkt me verder wel een leuke verhaallijn. De focus lag nu vaak op die nieuwere personages, dus des te beter dat Janine nu centraal staat.

Afra Geurs
23 november 2018 09:27

Winterklifhanger? Stopt GTST nou ook in de winter dan?dacht dat ze alleen een zomerstop hadden?

Celine Le Blanc
23 november 2018 09:34
Antwoord op  Afra Geurs

Rustig maar! Als je had opgelet bij de vorige wintercliffhanger dan had je geweten dat dat dus niet het geval is!

Moud
25 november 2018 11:31
Antwoord op  Afra Geurs

Afra Geurs, als je het artikel goed leest, dan lees je dat er geen winterstop van gtst komt. Geen paniek dus!!

Ellen .
27 december 2018 15:41
Antwoord op  Moud

Bedankt Maud . Ik dacht al , een Winterstop bij GTST ? Heb door omstandigheden weinig kunnen kijken.
Gaat dus gewoon door !

Konijn
23 november 2018 10:52

Billy is top, eindelijk weer een serieus leuke verhaallijn. Hopelijk blijf ze er een tijd in.

anoniem
23 november 2018 16:19

Oh wat leuk, een soort science fiction in gtst

Gerit
27 november 2018 15:22

Er gaat weer iemand dood net als de vorige winter cliff

Ikke
6 december 2018 22:24

Wie is de man op de foto die zoë bij de keel pakt ?

Sanne
12 december 2018 19:04
Antwoord op  Ikke

Jan Maas, dit is een still uit de wintercliffhanger van afgelopen seizoen.

ano
5 januari 2019 00:48
Antwoord op  Ikke

de beer de bajes vriendje van rik