FOTO: Castfoto seizoen 28

De vierde editie van het GTST Magazine heeft de castfoto van seizoen 28 onthuld. Deze foto onthult, net als voorgaande jaren, niet wie cliffhanger zal overleven. Vermoedelijk is er een tweede castfoto geschoten die pas gepubliceerd zal worden als bekend is wie de brand in Boks niet heeft overleefd.

Zowel Inge Schrama als haar tijdelijke vervangster Melissa Drost staan niet op de nieuwe castfoto. Doordat Urvin Monte, beter bekend als Felix Jagtman, een gastrol speelt, staat hij niet op de castfoto voor komend seizoen.



22 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Rick17
15 augustus 2017 12:49

Waar is anton?????

Ano
15 augustus 2017 12:52
Antwoord op  Rick17

Achter Laura, naast Linda..

Mjo
15 augustus 2017 12:55

Waarom wordt deze foto dan vrijgegeven? Heeft toch totaal geen toegevoegde waarde.

PS: over de laatste zin in het artikel: van Sjors ( Inge Schrama /Melissa Drost) is inmiddels bekend dat ze het heeft overleefd……….!! (zie artikel Grote groep Meerdijkers overleeft brand Boks, geplaatst dd.13 augustus 2017. Dus……… 🙂

Tim
17 augustus 2017 19:58
Antwoord op  Mjo

idd

Jessica
19 augustus 2017 00:03
Antwoord op  Mjo

Inge schrama zit thuis. Burn out of zoiets en melissa drost behoort niet tot de vaste cast zij is vervangster

susan
15 augustus 2017 12:58

ik mis de vriend van Lucas…

Mandy
15 augustus 2017 14:17
Antwoord op  susan

Das geen vast personage

JOOPBOSMAN
15 augustus 2017 18:42

is anouk maas ook niet een vaste lid van cast seizoen 28

Ingeborg
15 augustus 2017 23:57
Antwoord op  JOOPBOSMAN

Dit is ook nog niet de officiele cast foto
Dit is de voorlopige castfoto die in gtst magazinr nr 4 staat

Als de serie wer gaat beginnen dan wordt de officiel castfoto bekend gemaakt

Jessica
19 augustus 2017 00:01
Antwoord op  JOOPBOSMAN

Pas in september officieel deze castfoto is al in mei gemaakt.

p
15 augustus 2017 22:05

Aysen staat er niet bij

Ingeborg
15 augustus 2017 23:55
Antwoord op  p

Aysen staat er wel op ze staat naast kimberly en voor ludo en rover

Tim
17 augustus 2017 19:57

waar is Sjors??

Jessica
18 augustus 2017 23:59
Antwoord op  Tim

Depresief thuis.

Felix
18 augustus 2017 10:09

Waarom staan Bill & Amir (geen vaste cast) wel op de “tijdelijke” cast foto en Felix niet?

Jessica
18 augustus 2017 23:58
Antwoord op  Felix

Omdat bill en amir wel tot de vaste cast behoren

Dennis
19 augustus 2017 16:54

In het filmpje over de castfoto op Boulevard is te zien dat Robin Martens in het stoeltje van Ruud Feltkamp zit.
Dat zou dus misschien betekenen en verraden dat Rikki de brand dus ook overleeft. En Robin Martens op de tweede foto in het stoeltje van Ruud Feltkamp zit.

Deborah
21 augustus 2017 16:10

Ik mis Anna. Of heb ik iets gemist. Kan heel goed aanzien ik hier in Portugal niet altijd de tijd heb om te kijken

nicky