GTST op 28 mei voor het laatst te zien

Het huidige seizoen van GTST stopt op 28 mei. Dat maakt actrice Caroline de Bruijn donderdag bekend in een video op Instagram.

“Jullie weten het vast allemaal al, maar onze opnames liggen al een paar weken stil. Ook wij moeten ons aan de regels houden”, zegt Caroline in een videoboodschap. “In de afgelopen weken hebben we met zijn allen heel hard nagedacht of er misschien toch een creatieve oplossing te bedenken is om te kunnen gaan draaien. Maar door de beperkingen die op dit moment gelden en die vast ook nog wel enige tijd van kracht zullen zijn, is dit eigenlijk niet mogelijk.”

“Wij kunnen zo niet de kwaliteit leveren die jullie van ons gewend zijn”, verduidelijkt de actrice. “Met andere woorden: wij kunnen voorlopig niet gaan draaien. Dat betekent dat de laatste aflevering van dit seizoen wordt uitgezonden op 28 mei.”

RTL verminderde het aantal afleveringen per week eerder al naar vier stuks, om op de eerdere coronamaatregelen te anticiperen. De laatste aflevering van dit seizoen stond eigenlijk pas eind juni gepland.



10 Reacties
Inline Feedbacks
View all comments
Kijker
9 april 2020 23:59

Maar komt uiteraard na het zomer terug!

Dennis
10 april 2020 19:56
Antwoord op  Kijker

Niet als het nog Corona is

Anja schoute
10 april 2020 14:25

Komen jullie welweerterug naar de coronavirus

Moud
11 april 2020 19:13

Laten we hopen dat gtst begin/medio september 2020 weer terugkeert op de buis met een nieuw seizoen.
En de langst lopende soap (30 jaar) van Nederland het groots kan vieren met vele verrassingen.

Maar alles is natuurlijk afhankelijk van wanneer men weer kan beginnen met de opnames.

Voor mij is gtst een half uurtje ontspanning en zeker nu om alle huidige zorgen te vergeten.

Linda
11 april 2020 20:56
Antwoord op  Moud

Fijn dat jouw leven zo klein is dat het draait om GTST. Hoewel ik graag kijk, is het geen levensbehoefte en vind ik GTST nu het minst belangrijk in mijn leven. Ik hoop namelijk vooral dat we Corona overwinnen, dat niemand uit mijn familie en vriendenkring er aan lijdt of aan overlijdt. Dat niemand in zware financiële problemen komt. En er is genoeg om te ontspannen, je bent niet afhankelijk van GTST lijkt me. En slinger anders Videoland aan en kijk de oude seizoenen terug ofzo. En als dat te duur is, er komt nog genoeg op tv, de keuze… Lees meer »

Moud
12 april 2020 11:02
Antwoord op  Linda

Ach @Linda, ik kan veel gaan schrijven over je reactie, ga ik niet doen. Alleen dat je de plank volledig misslaat, met je beweringen.

Andrevd
12 april 2020 11:54
Antwoord op  Moud

Echt zo he Maud!
Laat er maar piepen die Linda..

ESTHER
13 april 2020 17:05
Antwoord op  Linda

Belachelijke reactie Linda. Iedereen vindt corona belangrijk op dit moment. Maar iemand mag best duidelijk maken dat ze geniet van GTST. Corona of niet.
Domme reactie van jou zeg…

L V
12 april 2020 22:18

Vraag me af of er nog wel een echte cliffhanger komt dan

Moud
14 april 2020 15:47
Antwoord op  L V

@L V, ik ben bang van niet. Ik heb ergens gelezen dat de cliffhanger van dit seizoen nog opgenomen moest worden.
Gezien de huidige situatie zal dat niet meer lukken vóór de 28ste mei.

Ik ben dan wel benieuwd hoe ze het volgende seizoen dan willen gaan starten.
Gaan ze verder waar ze bij de laatste aflevering van dit seizoen geëindigd zijn?
Ik ben benieuwd, hoe ze dat gaan oplossen.